Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Japan 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F1 Grote Prijs van Japan 2008

Tijdschema

Vrijdag 10 oktober 2008

03:00 - 04:30 : 1e vrije training
    07:00 - 08:30 : 2e vrije training

Zaterdag 11 oktober 2008

04:00 - 05:00 : 3e vrije training
    07:00 - 08:00 : Kwalificatie

Zondag 12 oktober 2008

06:30 : 2008 Formula One Fuji Television Japanese Grand Prix

TV Schema

Zaterdag 11 oktober 2008

06:55 - 08:05 Kwalificatie (La Deux)

Zondag 12 oktober 2008

06:15 - Race (Sporza/La Deux)

Livestream: http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php

Fuji Speedway. Nu nog een beetje regen en het wordt heerlijk..

Comment

ach, de regen hebben wel vorig jaar al wel gezien denk ik

het mag nog wel eens voor de verandering een droog weekendje worden imo..

Comment

Lollipop keert terug bij Ferrari

Ferrari zal volgende week in de Grote Prijs van Japan terug gebruik gaan maken van een lollipop tijdens de pitstops.
        De voorbije maanden gebruikte Ferrari een elektronich systeem met lichten om aan de rijders aan te geven wanneer ze hun plaats mochten verlaten maar na enkele incidenten besloot het team nu om terug te keren naar het oude systeem met de lollipop.
        "Aangezien het systeem blijkbaar nog niet op punt staat, heeft het team besloten om terug gebruik te maken van een lollipop in de drie resterende races van dit seizoen," aldus een verklaring in de Britse krant The Times.
        was te verwachten eigenlijk..

Comment

Haha "aangezien het systeem blijkbaar nog niet op punt staat".

Je kon het al zien na het incident vorige week trouwens, er stond al weer een lollipopman.

Comment

Ai ai :p da gaat hen zuur opbreken als de titel weg is voor Massa

Comment

Dat wordt een zwaar week-end voor mij....

's nachts werken tot half 7, dan in een half uurtje terug naar huis...

Dus vrijdagmorgen kan ik de 1ste vrije trainingen wel volgen op de pc hier..

Zaterdagmorgen ben ik om half 5 afgewerkt, wekker zetten om 7u om de kwali te zien...

Zaterdagavond feestje tot in de late uurtjes en dan zondagmorgen half 6 de race kijken...

Comment

Pff de zondag is den enigen dag da ik is kan uitslapen ( 2 weken op rij geslapen tot half 3 ^^ 13 uur slaap ingehaald ) maar dit wordt ofwel laat gaan slapen, ofwel vroeg opstaan pfft

Comment

toeval wil dat ik deze zaterdagavond niets gepland heb, voor de eerste keer sinds maanden.. dat wordt dus 's avonds een filmke en vroeg gaan slapen

wel jammer dat het niet meer op suzuka is, dat was altijd de moeite waard om voor op te staan om 5u30

ps. desnoods kruip ik daarna weer in mijn bed voor een 5tal uurkes
                  Last edited by ; 07/10/2008, 01:11.

Comment

Lang leve de Digicorder !

Gewoon instellen en rond 14u kijken. Ca va pé

Comment

Race om 6u15?

Comment

om 6u30 eh, 6u15 begint de uitzending, zoals altijd een kwartiertje voor de start..
                        staat trouwens altijd in openingspost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                          toeval wil dat ik deze zaterdagavond niets gepland heb, voor de eerste keer sinds maanden.. dat wordt dus 's avonds een filmke en vroeg gaan slapen

wel jammer dat het niet meer op suzuka is, dat was altijd de moeite waard om voor op te staan om 5u30

ps. desnoods kruip ik daarna weer in mijn bed voor een 5tal uurkes
                          Vanaf volgend jaar wisselt het elk jaar tussen Fuji en Suzuka.

Comment

Ik heb een race ook al enkele malen opgenomen, maar de magie van het "live" gebeuren is weg en dat drukt de pret toch wel hoor...en je moet dan ook nog elk nieuwsbulletin op de radio ontlopen of 't is gedaan met de pret.

Ik zie nog wel hoelaat of vroeg het zaterdagnacht zal worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                              Vanaf volgend jaar wisselt het elk jaar tussen Fuji en Suzuka.
                              dat weet ik, en ik zal er volgend jaar met veel meer plezier naar uitkijken

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                              Ik heb een race ook al enkele malen opgenomen, maar de magie van het "live" gebeuren is weg en dat drukt de pret toch wel hoor...en je moet dan ook nog elk nieuwsbulletin op de radio ontlopen of 't is gedaan met de pret.

Ik zie nog wel hoelaat of vroeg het zaterdagnacht zal worden...
                              idd, da's het moeilijkste, de radio staat hier wel constant aan, en 's middags de tv voor't nieuws, op internet alle fora & sites vermijden.. t'is toch lastig :p

Comment

Ik ga gewoon opstaan of wakker blijven
                                Soms riskeer ik het niet omdat ik vrees dat ik dan de wekker niet zou horen

Comment

Bridgestone to run 'green' tyre at Fuji

The Bridgestone green tyre on a Ferrari F2008

Formula One will use special green-branded tyres in the Japanese Grand Prix to show the sport's support for the FIA's 'Make Cars Green' environmental campaign.

The Bridgestone tyres used by all F1 teams will carry green stripes in the rubber's grooves throughout the Fuji weekend.

The green tyres were unveiled at a press event in Tokyo today, and were displayed on Ferrari and McLaren's cars.

"We hope that the launch of the Make Cars Green tyre will draw public attention to the many environmental initiatives in and around Formula One," said Bridgestone CEO Shoshi Arakawa.

"Environmental preservation is at the centre of our work at the Bridgestone Group and we hope that this collaboration with the FIA will help to spread this ethos worldwide."

F1 is set to adopt more environmentally-friendly technologies in the future, starting with the Kinetic Energy Recovery Systems that will be introduced in 2009.

"Since it first launched I've been happy to help promote the very positive messages of the Make Cars Green campaign," said McLaren's Lewis Hamilton.

"It is a subject that goes far beyond racing. The car is an incredibly positive thing and I think the messages of the campaign help to show us that we can all choose to drive in a greener way.

"The new Make Cars Green tyre that all the teams will be running on in Fuji is a great way to promote the campaign and a real first for Formula One. The sport can also help in other ways, especially with the launch of new energy efficient technologies next season."
                                  bah, lelijk..
                                  Last edited by ; 08/10/2008, 16:19.

Comment

Groene F1's --> Belachelijk concept.

En die banden, ik wil niet weten hoeveel werk daarin steekt. Als je al weet dat elke welke lijn op de Option band met de hand getrokken moet worden...

Comment

En dit komt na de bijzonder eco-vriendelijke nachtrace.
                                      Wat een hypocriete boel.

Comment

Komt idd erg hypocriet over...maar Honda spant daar nochtans al 2 seizoenen de kroon in.

Moet trouwens weer een hoop groene verf voor gebruikt worden...

Comment

Working...
                                        X