eindelijk,de stier is terug,heeft de andere brokkenpiloten een lesje gegeven.spijtig dat renault nu pas een degelijke wagen aan hem heeft bezorgd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Japan 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenWat Hamilton daar deed was weer zo'n typische actie van hem, iedereen moet maar wijken als hij eraan komt.
Gaat hij zen kansen weer verspillen op het einde van het seizoen?
Massa in feite ook niet.
Als twee honden vechten om één been,......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenNiet Massa, maar Bourdais werd gestraft voor het incident waarbij Bourdais uit de pit kwam, en Massa spinde. Daardoor wordt Massa uiteindelijk 7de.
Goei zaak.
Comment
-
1L. Hamilton84
2F. Massa79
3R. Kubica72
4K. Raikkonen63
5N. Heidfeld56
6H. Kovalainen51
7F. Alonso48
8S. Vettel30
9J. Trulli30
10M. Webber21
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHopelijk, want hij is de titel wereldkampioen niet waardig.
Massa in feite ook niet.
Die heeft ook enorm veel druk op zijn zschouders hé, Hamilton is zowiezo zeker van een topteam maar voor Massa ligt dat wel anders, ook al heeft hij nog een contract.
Kubica zou ik het wel gunnen, echt prachtig hoe hij rijdt, die is stillekes terug gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHopelijk, want hij is de titel wereldkampioen niet waardig.
Massa in feite ook niet.
Bloedsnel zijn ze beiden, maar een kampioen moet kalm blijven op de momenten dat het erop aan komt. Dat Massa dat niet kan, is al langer geweten. Het is gebeterd, maar nog niet helemaal in orde. Maar ook Hamilton kan het niet. Z'n actie in de eerste bocht was érg gewaagd, eigenlijk zelfs bijna dom. Massa stond 5de op de grid. Als kampioen denk je dan na, en speel je op safe. De race duurt nog meer dan 60 ronden. Er zouden nog wel kansen gekomen zijn om Raikkonen te passeren. Dom, Lewis, Dom.
Zelfde voor Felipe: dom jongen, dom. Da's op knullige wijze een drive-through aan je been krijgen. Je zag het gewoon aankomen. Op zich geen slechte zaak voor hem, natuurlijk. Want hij loopt 2 punten in, en rekening houdend met z'n plaats op de grid is dat vrij goed. Knap inhaalmanoevre op Webber, trouwens.
Raikkonen verdient de titel al helemaal niet. En Kubica eigenlijk ook niet. Hij draait goed mee, maar echt winnen doet ie ook niet. Voor mijn part zou Alonso 'm nog mogen winnen. Goed bezig, kerel!
En nu effe realistisch: stiekem hoop ik toch op Massa.
Het zou de max zijn: de eerste Braziliaan na Senna die kampioen wordt, notabene op een Braziliaans circuit. Die zuiderse kerel, die het seizoen rampzalig begon, die bàkken kritiek te verwerken kreeg, van wie wordt gezegd dat ie simpelweg niet goed genoeg is, die dan uiteindelijk dankzij een fan-tas-tisch seizoen effe mooi de wereldtitel binnenhaalt. En Schumacher zag dat het goed was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk denk dat McLaren hier vandaag het constructeurskampioenschap verloren heeft.
Da's voorbarig.
Overigens: jammer voor Bourdais. Niet goed voor volgend jaar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk denk dat McLaren hier vandaag het constructeurskampioenschap verloren heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenDa's voorbarig.
Overigens: jammer voor Bourdais. Niet goed voor volgend jaar ...
Comment
-
Weer een bewogen race...
Eerst en vooral: Hamilton toch!! Als dat geen risico's zijn weet ik het ook niet meer. Doe nu maar efkes rustig voor de laatste twee. Anders krijgen we weer het scenario van vorig jaar.
Heel jammer van Kovaleinen.
Massa toch nog 2 punten, maar die push was toch echt niet nodig hé. Ok, Hamilton sloot de deur volledig maar als ik mij niet vergis deed Massa exact hetzelfde in de GP van België. Enige verschil is dat Hamilton toen niet tegen hem is gereden maar Massa nu dus wel... Wie is er dan agressief?
En natuurlijk, verdiende overwinning voor Alonso. Proficiat! Ben benieuwd voor volgend jaar.
Comment
-
Alonso
Volgend jaar gaat hij zeker meedoen voor de titel.
Hamilton, weer dom geweest. Hij had voor de zekerheid en punten moeten gaan, net als in Singapore. Jammer voor Kovalainen.
En Massa, 2 keer in de fout. Hamilton van de baan geramd én zijn inhaalactie op Webber was ook niet helemaal koosjer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenAlonso
Volgend jaar gaat hij zeker meedoen voor de titel.
Hamilton, weer dom geweest. Hij had voor de zekerheid en punten moeten gaan, net als in Singapore. Jammer voor Kovalainen.
En Massa, 2 keer in de fout. Hamilton van de baan geramd én zijn inhaalactie op Webber was ook niet helemaal koosjer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenDe eerste actie vond ik dat hij zich moest inhouden. Het tweede was hij duidelijk sneller dan Webber maar te laat gesloten van Webber.
Hij was sneller, maar daarom mag hij nog niet over dat gearceerde vlak gaan inhalen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenNiet Massa, maar Bourdais werd gestraft voor het incident waarbij Bourdais uit de pit kwam, en Massa spinde. Daardoor wordt Massa uiteindelijk 7de.
Ik geef ze gelijk bij het incident in de eerste bocht, Hamilton was te optimistisch.
Massa - Hamilton is gewoon een kanjer van een fout van Massa en terecht daarvoor gestraft.
Beemer, als je goed gekeken had zag je dat ondanks dat Hamilton voor Massa reed, Massa nog genoeg ruimte had om volledig op de kerbs te blijven zonder Hamilton te raken. Dit was een incident volledig te wijten aan het feit dat Massa zich serieus verremde - onder druk van Hamilton - en niet wilde afgeven. Geen racing incident zoals hij zelf zegt, maar een onbezonnen actie met als resultaat dat Hamilton achterstevoren stond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenMassa is hem wel waardig vind ik, de eerste 2 races van het seizoen is traditiegetrouw 0 score maar toen massa op kop reed en zijn motor het begaf, tja.
Die heeft ook enorm veel druk op zijn zschouders hé, Hamilton is zowiezo zeker van een topteam maar voor Massa ligt dat wel anders, ook al heeft hij nog een contract.
Kubica zou ik het wel gunnen, echt prachtig hoe hij rijdt, die is stillekes terug gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenTuurlijk, Hamilton was hem voorbij.
Hij was sneller, maar daarom mag hij nog niet over dat gearceerde vlak gaan inhalen...
Maar niettemin heeft Massa toch 2 fouten gemaakt, de eerste op Lewis Hamilton en de 2de op Bourdais. Totaal onnodig.
Comment
Comment