Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Japan 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
    Ik ook niet
    Massa is een slechte verliezer/mietje

Mijn theorie: Net als Schumacher heeft Massa 'de gave' om saaie wedstrijden te winnen. 99% van hun races zijn compleet saai, van start tot finish aan de leiding. En ook achterin gebeurd niets, buiten treintje rijden... Raikkonen wint tenminste nog wedstrijden met wat spektakel.

Ik ben niet bepaald een Schumacher fan maar dat hij enkel saaie races kon winnen daar ben ik het niet mee eens. Schumacher was gewoon zo goed dat de races saai werden omdat hij er met kop en schouders bovenuit stak. Mocht hij meegedaan hebben in dit seizoen dan had hij volgens mij met gemak de wereldtitel gepakt. De enige die het hem moeilijk had kunnen maken zou Alonso in een goede wagen geweest zijn.

Comment

• Hamilton als rookie maakte het de ervaren Alonso toch behoorlijk moeilijk vorig jaar. Ware het niet dat hij quasi altijd meer punten had.

Iets waar Alonso nog altijd niet mee overweg kan, als ik zijn reacties de laatste tijd hoor. Heeft een gevoelige snaar geraakt precies bij hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
        'Net als Schumacher' ? Enk ? Schumacher kon heus wel wat meer dan enkel van start tot finish aan de leiding rijden.
        Ah ja, zijn remmende teamgenoot voorbijgaan kon hij ook

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Ik ben niet bepaald een Schumacher fan maar dat hij enkel saaie races kon winnen daar ben ik het niet mee eens. Schumacher was gewoon zo goed dat de races saai werden omdat hij er met kop en schouders bovenuit stak. Mocht hij meegedaan hebben in dit seizoen dan had hij volgens mij met gemak de wereldtitel gepakt. De enige die het hem moeilijk had kunnen maken zou Alonso in een goede wagen geweest zijn.
        Alonso HEEFT het hem moeilijk gemaakt. En 2 keer afgetroefd door de titel te pakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
          't Is naar aanleiding van een lang gevecht tussen Massa en Alonso, op de Nurburgring. Massa ligt aan de leiding, maar Alonso is veel sneller. Alonso waagt verschillende pogingen, maar geraakt er niet langs. Uiteindelijk kan hij Massa toch passeren, maar die maakt die heel breed, met een tik tegen de McLaren als gevolg.
          Dat is wedstrijd hé en beide zijn zuiderlingen dusja, die hebben temperament.

@Revel: Ken jij wel iets van F1? Schumacher wordt echt geen WK 7 maal als ie alleen maar saaie races kan winnen. Kijkt maar eens rond op youtube, dan zal je zien wat ie kon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
            Dat is wedstrijd hé en beide zijn zuiderlingen dusja, die hebben temperament.

@Revel: Ken jij wel iets van F1? Schumacher wordt echt geen WK 7 maal als ie alleen maar saaie races kan winnen. Kijkt maar eens rond op youtube, dan zal je zien wat ie kon.
            Ik heb Senna nog wereldkampioen zien worden, jij?

Ik zeg toch alleen maar dat de F1 verschrikkelijk saai was tijdens de 'gloriejaren van Schumacher en zijn onderdanige teamgenoot'.
            En Massa doet me veel aan Schumacher denken, véél te véél geholpen door de FIA(errari). Van mij mogen ze allemaal winnen, buiten Massa.

Comment

• Wereldkampioen Kimi Raikkonen belde voorbije week enkele ex F1-rijders op om hen te vragen of ze een functie als steward niet zouden zien zitten. Raikkonen denkt dat dit in de toekomst kan voorkomen dat de FIA in twijfel zal worden getrokken.

"Het zou de mensen zeker meer tevreden stellen en het zal misschien zelfs voor respect zorgen ten opzichte van de stewards. Het is zo dat men de regels wil opgevolgd zien zoals het hoort en dat hoort elke race op dezelfde manier te gebeuren", aldus Raikkonen.

Comment

• Dat lijkt mij zeker geen slecht idee, mensen die in die of gelijkaardige situaties zijn geweest weten hoe iemand zou kunnen reageren, ze weten hoe de auto's zouden kunnen reageren en ze kennen het reglement.
                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                  Hamilton als rookie maakte het de ervaren Alonso toch behoorlijk moeilijk vorig jaar. Ware het niet dat hij quasi altijd meer punten had.

Iets waar Alonso nog altijd niet mee overweg kan, als ik zijn reacties de laatste tijd hoor. Heeft een gevoelige snaar geraakt precies bij hem.
                  Altijd gedacht dat Alonso zijn draai bij McLaren niet konden vinden omdat ze Hamilton daar beschouwden als nummer 1 in het team.

Comment

Working...
                  X