Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nog iemand opgevallen dat massa een andere wagen had dan kimi
je moet eens letten op die haaienvin motorkap
kimi rijd zonder die vin
Door de recenste ontwikkeling op de wagen kreeg Raikkonen zijn banden nog moeilijker op temperatuur, daarom rijdt hij met een ouder concept van de wagen.
Door de recenste ontwikkeling op de wagen kreeg Raikkonen zijn banden nog moeilijker op temperatuur, daarom rijdt hij met een ouder concept van de wagen.
En was sneller dan Massa. Wat had raikkonen nog kunnen doen als hij met dat ouder concept was blijven rijden? Was misschien al kampioen geweest dan?
Bon, in Brazilië zal er niets anders opzitten dat Alonso of Raikonen, Hamilton van de baan ramt.
Alonso mag wel iets over hebben voor zijn toekomstige werkgever.
Alonso heeft al gezegd dat hij zoiets niet zou doen. Je moet trouwens behoorlijk achterlijk zijn om dit te beweren.
Als je begint te klagen over het feit dat Raikkonen Massa liet passeren, dan kan je evengoed beginnen klagen over het feit dat Kovaleinen uit de race stapt hoewel zijn auto nog kon rijden zodat hij de laatste race met een nieuwe motor kan starten. Ik denk dat daar minstens evenveel teamorders mee gemoeid zijn.
Dat zijn twee totaal verschillende dingen. Raikkönen was duidelijk sneller dan Massa terwijl het totaal niet duidelijk is of Kovalainen wel of niet verder kon rijden.
Als Renault dit tempo kan volhouden staan ze volgend jaar weer helemaal bij de top, wederom knap gedaan van Alonso.
Volgend jaar zijn er nieuwe reglementen en rijden de teams met totaal verschillende wagens. De kaarten worden dus min of meer opnieuw geschud maar je mag aannemen dat het vrijwel dezelfde teams zullen zijn die meestrijden vooraan. Honda zou al het langst bezig zijn met de ontwikkeling van een nieuwe wagen.
Dat zijn twee totaal verschillende dingen. Raikkönen was duidelijk sneller dan Massa terwijl het totaal niet duidelijk is of Kovalainen wel of niet verder kon rijden.
Ook correct. McLaren beweert dat Kovalainen uitviel door een pneumatisch probleem.
Overigens: is er iemand die wérkelijk gelooft dat, mocht Massa vooraan rijden, en Kovalainen zich een paar seconden voor Hamilton bevinden, de Fin de Brit dan nièt voorbij zou laten ? Mocht het antwoord 'ja' zijn: niet naïef wezen, hé. Daar is serieus wat geld mee gemoeid, en dan wordt er hier niet te principieel gedaan.
McLaren heeft meer uitleg gegeven over de uitval van Kovaleinen: het mengsel in zijn motor bevatte langzamerhand teveel lucht, waardoor problemen hadden kunnen ontstaan. Omdat Heikki in Brazilië dezelfde blok zal gebruiken, hebben we ervoor gekozen om hem voor de zekerheid maar binnen te roepen.
Verschillende mensen opperde al het idee om als stewards ex-f1 piloten te gebruiken. Ik was eens aan het nadenken wie daarvoor in aanmerking zou komen. Veel huidge f1-rijders zeggen dat de sport zo snel evolueert dat het niet goed zou zijn moesten er piloten van 25 jaar geleden stewards zijn en ik volg hun daar in. Schumacher valt af wegens nog verbonden aan Ferrari, David Coulthard is ook nog verbonden aan Red Bull, Mika Hakinen is nog verbonden aan Mercedes en ik betwijfel teen zeerste of Montoya dit zou willen doen. Alexander Wurz zie ik dit nog doen (bestuurt ook de medical car gedurende de laatste 3 GP's van dit seizoen) en mensen zoals Jos Verstappen en Heinz-Harald Frentzen (is die nog verbonden met eem team?).
Verschillende mensen opperde al het idee om als stewards ex-f1 piloten te gebruiken. Ik was eens aan het nadenken wie daarvoor in aanmerking zou komen. Veel huidge f1-rijders zeggen dat de sport zo snel evolueert dat het niet goed zou zijn moesten er piloten van 25 jaar geleden stewards zijn en ik volg hun daar in. Schumacher valt af wegens nog verbonden aan Ferrari, David Coulthard is ook nog verbonden aan Red Bull, Mika Hakinen is nog verbonden aan Mercedes en ik betwijfel teen zeerste of Montoya dit zou willen doen. Alexander Wurz zie ik dit nog doen (bestuurt ook de medical car gedurende de laatste 3 GP's van dit seizoen) en mensen zoals Jos Verstappen en Heinz-Harald Frentzen (is die nog verbonden met eem team?).
Wurz, jep, lijkt me een geschikte kerel. Frentzen, is die uiteindelijk niet via de DTM verbonden aan Mercedes, of ben ik mis ?
Andere namen die dan in me opkomen:
-Johnny Herbert
-Olivier Panis
-Ralf Schumacher
-Barrichello binnen een aantal jaar, mocht hij stoppen
Wurz, jep, lijkt me een geschikte kerel. Frentzen, is die uiteindelijk niet via de DTM verbonden aan Mercedes, of ben ik mis ?
Andere namen die dan in me opkomen:
-Johnny Herbert
-Olivier Panis
-Ralf Schumacher
-Barrichello binnen een aantal jaar, mocht hij stoppen
Edit: en misschien zelfs Mika Salo !
Ralf rijdt bij Mercedes in de DTM en Salo is officieel Ferraririjder in de GT (rijdt nu in een F430 en heeft oa de Maserati mee helpen ontwikkelen). Dus die 2 lijken me af te vallen.
En Barrichello is misschien nog iets te veel gelinkt met Ferrari?
Eigenlijk als ge zo denkt, moogt ge alleen piloten selecteren die alleen reden voor teams die nu opgedoekt zijn...
Reactie van Hamilton op op manouvre Raikonen:
"Er valt eigenlijk niet zoveel over te zeggen", vertelde Hamilton in de persconferentie na de race. "Kimi en Felipe rijden voor hetzelfde team. Als ik in die positie had gezeten, dus als Heikki er beter voor had gestaan in het kampioenschap, dan had ik waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan. Zo wordt er in een team nu eenmaal samengewerkt. Ferrari heeft het wat dat betreft goed gedaan."
Raikkonnen heeft nog eens bewezen dat hij een rijder pur sang is door te zeggen dat hij alles zal doen om Massa te helpen maar dat het hem eigelijk geen bal kan schelen wie er kampioen wordt aangezien hij het niet is.
Comment