Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Tijdschema

Vrijdag 31 oktober 2008

13:00 - 14:30 : 1e vrije training
    17:00 - 18:30 : 2e vrije training

Zaterdag 1 november 2008

14:00 - 15:00 : 3e vrije training
    17:00 - 18:00 : Kwalificatie

Zondag 2 november 2008

18:00 : 2008 Formula One Grande Premio Do Brasil

TV Schema

Zaterdag 1 november 2008

16.55 Kwalificaties (La Deux)
    16.55 Kwalificaties (één+)

Zondag 2 november 2008

17.55 Race (La Deux)
    17.30 Race (Sporza-Canvas)

Livestream: http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php of http://pt-br.justin.tv/cristv/
    Last edited by ; 01/11/2008, 15:29.

Timing komt perfect uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
      19:00 : 2008 Formula One Grande Premio Do Brasil

17.55 Race (La Deux)
      17.45 Race (Sporza)

Comment

dacht dat ook toen ik het zag.. ze beginne vroeg uit te zenden

Kijk er al naar uit !

Comment

Wordt nice. Grote uitdaging voor Massa!

Comment

Massa kan niets meer doen dan winnen, en dat zal hij waarschijnlijk wel doen ook. voor de rest is het aan Hamilton. blundert hij weer? of word hij de jongste wereldkampioen F1 in de geschiedenis?

Alles kan nog..

Comment

als hamilton ni crasht, dan is hij kampioen, of geen pech krijgt..

Comment

Ik weet het niet hoor. Draait hij een slechte quali, en als hij moet starten van de 4e of de 5e rij dan zal hij toch zijn tenen mogen uitkuisen. Op Interlagos zal het inhalen niet zo vlot gaan als op Monza en wie weet strandt hij dan maar op de 7e plaats.

Het zal pas in de laatste ronde beslist worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                  er staat bij; uren onder voorbehoud..
                  van't weekend veranderd dat uur weeral en daarmee dat die uren waarschijnlijk niet juist staan op de sites van la une & la deux..

Comment

Van wie zijn jullie eigenlijk fan in de F1, en wie moet het kampioenschap winnen?

Comment

Rijder : F. Alonso is the best!

Constructeur : Mijn voorkeur gaat uit naar McLaren maar toch sta ik open voor alle (lees : de meeste) renstallen.

Wereldkampioen 2008 : geen voorkeur

OT : Ik voel me momenteel meer betrokken bij de underdog, dus : Go Massa go !

Zou het mogelijk zijn om vijf wagens te vinden die sneller zullen zijn dan Lewis en die achter Massa eindigen? Eén Ferrari, één Renault, één Torro Rosso (please Sebastian rij de pannen van het dak), één of twee Saubers (maar grip en balans kunnen wel eens roet in het eten gooien)... Het is mogelijk dat Massa kampioen wordt maar Lewis heeft echt de beste kaarten.

Van één ding ben ik wel vrij zeker : teamorders mogen misschien niet maar ik durf er mijn kop op verwedden dat Massa voor Kimi eindigt en dat Lewis voor Heiki eindigt! Als ze mekaar al niet van de baan raggen, ah ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                        Van wie zijn jullie eigenlijk fan in de F1, en wie moet het kampioenschap winnen?
                        Ikzelf ben Ferrari-fan. Ik ga dus uit mijn dak als Massa het kampioenschap eventueel zou binnenrijden.

Hoe dan ook, ik ben een fan van de sport. Van mij mag Hamilton ook de titel winnen, hoor.

Altijd wel een kleine fan geweest van Alonso, Sauber (indertijd, als privé-team), Button, Williams, Rosberg, Fisichella en Prost (team).

Comment

Ik persoonlijk ben een Alonso-fan vanaf de zijn allereerste race in de F1.

Het beste team vind ik dan weer Ferrari en dan mag van mij ook Felipe Massa winnen.

Hamilton is een zeer goede en getalenteerde rijder, maar zijn 'ik-ga-over-lijken-om-te-winnen-mentaliteit' vind ik maar niks.

Comment

Hamilton blijft wel een supertalent. Zijn eerste seizoen in de F1 had hij al bijna de wereldtitel. Ik vind dat hij hem dit seizoen wel eens mag winnen.

Massa vind ik niet zo'n sympathieke kerel, dus liever Hamilton wereldkampioen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Hamilton blijft wel een supertalent. Zijn eerste seizoen in de F1 had hij al bijna de wereldtitel. Ik vind dat hij hem dit seizoen wel eens mag winnen.
                              Ik twijfel er niet aan dat Hamilton een supertalent is of zijn prestaties uitzonderlijk zijn, maar hij heeft er wel de auto voor hé.

Vettel in de McLaren zou ook wel eens spectaculaire dingen kunnen geven.

Comment

McLaren met nieuwe achtervleugel naar Brazilië

Team gaat vol in de aanval

[27-10-2008] McLaren gaat vol in de aanval om Lewis Hamilton in Brazilië aan de wereldtitel te helpen. Het team komt met een nieuwe achtervleugel en een reeks aan kleine aerodynamische noviteiten aan de start.

Er is sinds China hard gewerkt aan Hamiltons auto

Teambaas Ron Dennis vertelde na de race in China nog dat zijn coureur onder normale omstandigheden de torenhoge titelfavoriet is. ,,Alleen betrouwbaarheid kan ons de das omdoen. We letten dus extra op onvoorspelbare parameters als regen, problemen met de banden en dergelijke. Afgezien daarvan hebben we het zelf in de hand. We gaan er gewoon naartoe en zetten wij ons vanaf vrijdagmorgen naar de omstandigheden.”

Volgens Autosport.com heeft McLaren echter een geheim wapen achter de hand. Zo meldt de site dat het team met een nieuwe achtervleugel komt, en zijn er ‘in ieder geval zes’ andere aerodynamische nieuwtjes op de auto.

CEO Martin Whitmarsh bevestigt dat er aan de auto gewerkt is sinds China. ,,We hebben ons gericht op het verbeteren van de aerodynamische efficiëntie van de auto.” ( www.formule1.nl )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                  McLaren met nieuwe achtervleugel naar Brazilië

Team gaat vol in de aanval

[27-10-2008] McLaren gaat vol in de aanval om Lewis Hamilton in Brazilië aan de wereldtitel te helpen. Het team komt met een nieuwe achtervleugel en een reeks aan kleine aerodynamische noviteiten aan de start.

Er is sinds China hard gewerkt aan Hamiltons auto

Teambaas Ron Dennis vertelde na de race in China nog dat zijn coureur onder normale omstandigheden de torenhoge titelfavoriet is. ,,Alleen betrouwbaarheid kan ons de das omdoen. We letten dus extra op onvoorspelbare parameters als regen, problemen met de banden en dergelijke. Afgezien daarvan hebben we het zelf in de hand. We gaan er gewoon naartoe en zetten wij ons vanaf vrijdagmorgen naar de omstandigheden.”

Volgens Autosport.com heeft McLaren echter een geheim wapen achter de hand. Zo meldt de site dat het team met een nieuwe achtervleugel komt, en zijn er ‘in ieder geval zes’ andere aerodynamische nieuwtjes op de auto.

CEO Martin Whitmarsh bevestigt dat er aan de auto gewerkt is sinds China. ,,We hebben ons gericht op het verbeteren van de aerodynamische efficiëntie van de auto.” ( www.formule1.nl )
                                  En achteraf blijkt de achtervleugel niet volgens de regels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                    En achteraf blijkt de achtervleugel niet volgens de regels
                                    Dan heb je een Ferrari situatie -- Cfr Maleisie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                      Dan heb je een Ferrari situatie -- Cfr Maleisie

Ja maar FerrIAri =/= McLaren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                        Ik twijfel er niet aan dat Hamilton een supertalent is of zijn prestaties uitzonderlijk zijn, maar hij heeft er wel de auto voor hé.

Vettel in de McLaren zou ook wel eens spectaculaire dingen kunnen geven.
                                        Daar heb je een punt, hij heeft de wagen ..
                                        Maar ik denk dat hij zich toch al bewezen heeft kwa kunsten ook ( denkt o.m. aan de regen in de GP van België.. )

Comment

Working...
                                        X