Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Hamilton

Ongelooflijk, hoe close

Wat Kubica daar deed, eerst Vettel en dan Hamilton hinderen Ik dacht dat het gedaan was voor Lewis. Maar in de laatste bocht gaan ze daar een Toyota voorbij, en ik zie de naam Glock niet op dat scorebord komen

Onvergetelijk.
      En Massa was al aan het feesten

Schitterend einde van een schitterend seizoen met een verdiende wereldkampioen.
      Idem, ik zie 4 Vettel en echt WOAAAAAA en dan laten ze beelden zien van bij ferrari

Comment

• volgend jaar zal het wat worden volgens mij
        Vettel bij ferrari en hij is wereldkampioen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
          ik had het gezien dat Glock daar al zwalpend Hamilton voorbijliet.. proficiat voor Hamilton, maar wel veel geluk gehad..

ps. Nemo, als ik de laatste pagina's hier lees zijt ge zowat de enige die wel erg grove reacties plaatst..
          De emoties é , Je moet zelf eens hoe de Alonso en Massa fans reageren tegenover Hamilton.
          Ze hebben hem zelfs dood gewenst voor deze wedstrijd .

Comment

• Hamilton = veel chance.

wel goed dat massa het niet haalt, want dat extra punt (incident met bourdais) had ie nooit mogen krijgen, en nu maakt het niets uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              De emoties é , Je moet zelf eens hoe de Alonso en Massa fans reageren tegenover Hamilton.
              Ze hebben hem zelfs dood gewenst voor deze wedstrijd .

Weinig sportief, al dat boe-geroep...

Maarja, gezien de enorme emotie de laatste ronden kan ik het wel begrijpen

Comment

• ... and breathe

Zo'n spannend einde gaan we nooit meer meemaken denk ik.

Comment

• ONGELOFELIJKE Race, Eindelijk HAMILTON, dik verdiend, sorry voor de Massa-clan.
                  Zoals de meeste onder ons heeft mn hart het ook maar nipt uitgehouden...

Comment

• mja, idd

als glock op intermediates had gestaan, kon hamilton het op zijn buik schrijven..

maar we zijn blij daar glock niet op intermediates stond

hamilton is one lucky bastard!

Comment

• Blammage voor de sport

Enfin, het lijkt met toch heel toevallig...

Comment

• Dit is echt wel een nieuwe betekenis geven aan een titelstrijd die "tot op het bot gaat".
                        Nooit gedacht dat Toyota een rol van betekenis zou spelen in de F1 hehe...

Race op zich was niet zo spectaculair, maar iedereen zat natuurlijk zo gespannen te kijken dat we dat niet door hadden. En dan die laatste paar ronden...Onwaarschijnlijk...Ik denk niet dat we ooit nog een kampioenschap gaan zien dat letterlijk de laatste paar honderd meter beslist wordt. Massa zou zeker een waardig kampioen geweest zijn, maar Ferrari heeft de constructeurstitel nog als troostprijs.

Oja, en zéér jammer voor David Coulthard om er op zo'n manier uit te gaan, 'k had hem nog een mooi resultaat gegund, maar het mocht niet zijn.

Comment

• Damn mij ntikker in de laatste 5 rondes, en voornamelijk de laatste 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Geweldig die beelden van de juichende ferrari-clan

En dan die teleurstelling

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            U zo in de loeren laten leggen door Vettel op 3 ronden voor het einde, je moet het idd toch maar doen Hamilton mag echt ongelooflijk veel van geluk spreken. Niet dat hij het niet verdient.
                            Kubica hinderde Hamilton daar wel énorm.

Comment

• Ik had medelijden met Massa. Maar wat een Grand Prix, en beter nog, wat een seizoen.

Dat zien we nooit meer. Dit seizoen gaat de geschiedenis in als spannendste seizoen ooit, waarbij de titel op 500 meter van de Finish beslist werd, zelfs nadat Massa al gewonnen had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                mja, idd

als glock op intermediates had gestaan, kon hamilton het op zijn buik schrijven..

Dan had glock nooit voor Hamilton gebleven, al sinds Vettel er voorbij was was ik al aan het rondkijken waar glock was dan eerst nog bourdais ertussen damn die valse hoop en dan WTF kubica .. !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                  mja, idd

Maar dan lag Glock ook niet vierde. Hij is op die 4de plaats gekomen door niet te pitten.

Comment

• Dat is echt de meest hatelijke manier om het wereldkampioenschap te verliezen denk ik. Als je op voorhand weet dat Hamilton rustig vijfdes rijdt en blijft rijden, dan heb je je er al bij neergelegd. Maar dan doet Vettel zijn move (dankzij Kubica) en is iedereen in de waan dat Hamilton zesdes rijdt als ie over de meet gaat. Heel de Ferrari clan wordt zot, tribunes worden zot, Massa denkt natuurlijk dat ie wereldkampioen is, laat de emoties de vrije loop en dan ff het eindresultaat. Hamilton : 5de

HARD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                      Ik had medelijden met Massa. Maar wat een Grand Prix, en beter nog, wat een seizoen.

Dat zien we nooit meer. Dit seizoen gaat de geschiedenis in als spannendste seizoen ooit, waarbij de titel op 500 meter van de Finish beslist werd, zelfs nadat Massa al gewonnen had.
                                      2222 te zot echt

Comment

• FEEEEESTJEEEEUUUHHH !!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Dat is echt de meest hatelijke manier om het wereldkampioenschap te verliezen denk ik. Als je op voorhand weet dat Hamilton rustig vijfdes rijdt en blijft rijden, dan heb je je er al bij neergelegd. Maar dan doet Vettel zijn move (dankzij Kubica) en is iedereen in de waan dat Hamilton zesdes rijdt als ie over de meet gaat. Heel de Ferrari clan wordt zot, tribunes worden zot, Massa denkt natuurlijk dat ie wereldkampioen is, laat de emoties de vrije loop en dan ff het eindresultaat. Hamilton : 5de

HARD
                                          ééééécht dan hé

Comment

Working...
                                          X