Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
    mja, idd

als glock op intermediates had gestaan, kon hamilton het op zijn buik schrijven..

maar we zijn blij daar glock niet op intermediates stond

hamilton is one lucky bastard!

Niet waar. als Glock was binnen gekomen voor intermediates was hij achter Hamilton gebleven en hadden we nie zo'n spannend einde gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Lol. Het is een half uurtje geleden en er zijn al zo'n dingen gemaakt

Wat een emotie...
      Eigenlijk wel een beetje zielig, nouja, nooit te vroeg juichen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten

Hahaha, idd zwaar geowned.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
          Eens . Beiden .

Ach , ik ben nu eenmaal oud genoeg om de tijden meegemaakt te hebben toen nog niet iedereen met een F1 kon rijden . Vroeger beter ? Nee hoor . Het blijven blijkbaar de rijders die iedereen doen stijgeren ipv de wagens .

Troost U . Met mijn satteliet Suzie moest ik het in het Duits volgen .
          Ik heb thuis Duitse Premiere ontvangst maar omdat we maar één satelliet hebben en altijd is afgestemd op Turkse zenders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
            Inderdaad, gerechtigheid bestaat toch.
            Die blik in de ogen van Massa z'n vader, die teleurstelling

De broer van Hamilton heeft een handicap en geen 'pimpwalk'
            Ik dacht dat z'n broer volledig verlamd was en maybe dat dit een andere broer was .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              Ik heb nog de persconferentie kunnen volgen op Turkse TV.

Canvas

Massa had het even moeilijk.
              En hoe erg balen zou het wel niet geweest zijn voor Hamilton, 2 keer op rij...

Jammer ook voor DC. Hij had een goede uitslag verdiend als afscheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Ik dacht dat z'n broer volledig verlamd was en maybe dat dit een andere broer was .
                Die is enkel verlamd als het hem goed uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                  En hoe erg balen zou het wel niet geweest zijn voor Hamilton, 2 keer op rij...
                  Inderdaad, ik heb nu wel wat medelijden met Massa maar dat medelijden met Hamilton zou veel groter zijn geweest als hij de titel nog zou verloren hebben voor de 2de keer op rij in de laatste race.

Comment

Ik heb thuis Duitse Premiere ontvangst maar omdat we maar één satelliet hebben en altijd is afgestemd op Turkse zenders
                    Maar jij verstaat Turks en krijgt er geen rillingen van .

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Heeft dit nog iets met racen te maken ? Sorry , maar dat moet er voor mij echt niet bij .

En ik bedoel niet dat jij het vermeldt , maar dat het tijdens de race wordt vertoond .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• formula1.com ligt plat

Comment

• Je zou eens weten hoe die commentator van CNN turk schreeuwt, net als ek en wk-wedstrijden

Comment

Je zou eens weten hoe die commentator van CNN turk schreeuwt, net als ek en wk-wedstrijden
                          Net zoals ik dus .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

formula1.com ligt plat
                            En terecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Sorry maar dit zijn weer typische reactie's.
                              Don't blame me, k'zag liever Hamilton dan Massa wereldkampioen worden, maar niet op deze manier...

Comment

• spijtig voor Coulthard dat hij niet waardig afscheid kon nemen van de F1

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                  Ik had medelijden met Massa. Maar wat een Grand Prix, en beter nog, wat een seizoen.

Dat zien we nooit meer. Dit seizoen gaat de geschiedenis in als spannendste seizoen ooit, waarbij de titel op 500 meter van de Finish beslist werd, zelfs nadat Massa al gewonnen had.
                                  en gelijk heb je, spijtig van alle controverse vooral dan in de 2de seizoenshelft.

Wel verschillende winnaars:
                                  Hamilton
                                  Kovalainen
                                  Massa
                                  Raikonnen
                                  Alonso
                                  Kubica
                                  Vettel

Echt een dijk van een seizoen waar het kampioenschap spannend is gebleven tot de laatste seconde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                    Hahaha, idd zwaar geowned.
                                    maar bovenal zeer kinderachtig en weinig respectvol. Lachen met de mensen hun miserie

Comment

• maar wel grappig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                        Neen, hij krijgt het prototype McLaren F1 LM dat al jaren in de McLaren fabriek staat
                                        Maar dan moet hij volgend jaar ook kampioen worden denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                        Heeft dit nog iets met racen te maken ? Sorry , maar dat moet er voor mij echt niet bij .

En ik bedoel niet dat jij het vermeldt , maar dat het tijdens de race wordt vertoond .
                                        Waarom niet?
                                        Ze nemen hem in beeld en daar hoort toch een beetje uitleg bij...

Hamilton heeft 1 broer, eigenlijk half-broer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                          Don't blame me, k'zag liever Hamilton dan Massa wereldkampioen worden, maar niet op deze manier...
                                          Ik begrijp u niet. Dit is de beste reclame die de sport kan hebben.

Comment

Working...
                                          X