Oorspronkelijk geplaatst door Fille
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Brazilië 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenLol. Het is een half uurtje geleden en er zijn al zo'n dingen gemaakt
Wat een emotie...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenEens . Beiden .
Ach , ik ben nu eenmaal oud genoeg om de tijden meegemaakt te hebben toen nog niet iedereen met een F1 kon rijden . Vroeger beter ? Nee hoor . Het blijven blijkbaar de rijders die iedereen doen stijgeren ipv de wagens .
Troost U . Met mijn satteliet Suzie moest ik het in het Duits volgen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenInderdaad, gerechtigheid bestaat toch.
Die blik in de ogen van Massa z'n vader, die teleurstelling
De broer van Hamilton heeft een handicap en geen 'pimpwalk'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk heb nog de persconferentie kunnen volgen op Turkse TV.
Canvas
Massa had het even moeilijk.
Jammer ook voor DC. Hij had een goede uitslag verdiend als afscheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk dacht dat z'n broer volledig verlamd was en maybe dat dit een andere broer was .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenEn hoe erg balen zou het wel niet geweest zijn voor Hamilton, 2 keer op rij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk heb thuis Duitse Premiere ontvangst maar omdat we maar één satelliet hebben en altijd is afgestemd op Turkse zenders
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk dacht dat z'n broer volledig verlamd was en maybe dat dit een andere broer was .
En ik bedoel niet dat jij het vermeldt , maar dat het tijdens de race wordt vertoond .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenJe zou eens weten hoe die commentator van CNN turk schreeuwt, net als ek en wk-wedstrijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenSorry maar dit zijn weer typische reactie's.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk had medelijden met Massa. Maar wat een Grand Prix, en beter nog, wat een seizoen.
Dat zien we nooit meer. Dit seizoen gaat de geschiedenis in als spannendste seizoen ooit, waarbij de titel op 500 meter van de Finish beslist werd, zelfs nadat Massa al gewonnen had.
Wel verschillende winnaars:
Hamilton
Kovalainen
Massa
Raikonnen
Alonso
Kubica
Vettel
Echt een dijk van een seizoen waar het kampioenschap spannend is gebleven tot de laatste seconde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHahaha, idd zwaar geowned.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
Maar dan moet hij volgend jaar ook kampioen worden denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenHeeft dit nog iets met racen te maken ? Sorry , maar dat moet er voor mij echt niet bij .
En ik bedoel niet dat jij het vermeldt , maar dat het tijdens de race wordt vertoond .
Ze nemen hem in beeld en daar hoort toch een beetje uitleg bij...
Hamilton heeft 1 broer, eigenlijk half-broer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenDon't blame me, k'zag liever Hamilton dan Massa wereldkampioen worden, maar niet op deze manier...
Comment
Comment