Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ach , ik ben nu eenmaal oud genoeg om de tijden meegemaakt te hebben toen nog niet iedereen met een F1 kon rijden . Vroeger beter ? Nee hoor . Het blijven blijkbaar de rijders die iedereen doen stijgeren ipv de wagens .
Troost U . Met mijn satteliet Suzie moest ik het in het Duits volgen .
Ik heb thuis Duitse Premiere ontvangst maar omdat we maar één satelliet hebben en altijd is afgestemd op Turkse zenders
En hoe erg balen zou het wel niet geweest zijn voor Hamilton, 2 keer op rij...
Inderdaad, ik heb nu wel wat medelijden met Massa maar dat medelijden met Hamilton zou veel groter zijn geweest als hij de titel nog zou verloren hebben voor de 2de keer op rij in de laatste race.
Ik had medelijden met Massa. Maar wat een Grand Prix, en beter nog, wat een seizoen.
Dat zien we nooit meer. Dit seizoen gaat de geschiedenis in als spannendste seizoen ooit, waarbij de titel op 500 meter van de Finish beslist werd, zelfs nadat Massa al gewonnen had.
en gelijk heb je, spijtig van alle controverse vooral dan in de 2de seizoenshelft.
Wel verschillende winnaars:
Hamilton
Kovalainen
Massa
Raikonnen
Alonso
Kubica
Vettel
Echt een dijk van een seizoen waar het kampioenschap spannend is gebleven tot de laatste seconde
Comment