Oorspronkelijk geplaatst door Jerry
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Brazilië 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMocht je de carrière van Senna een beetje kennen dan zou je ook weten dat hij in het eerste seizoen dat hij in de F1 reed geen enkele overwinning of pole behaalde en negende werd in de wk eindstand. Het duurde vier jaar eer hij wereldkampioen werd dus in dat opzicht is Hamilton een groter talent dan Senna, hij mist gewoon nog wat ervaring. Senna en Hamilton vergelijken is echter niet mogelijk volgens mij want de F1 was in die tijd volledig anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenSenna heeft 3 jaar moeten wachten totdat hij bij een topteam zat, terwijl Hamiltoen vanaf zijn eerste race met goed materiaal rondreed ... enkel daarom kan je al niet vergelijken. Als Hamilton echt een topper is, dan wint ie dit jaar met een beetje verschil, en vanaf volgend jaar komt er niemand in zijn buurt. Dit enkel omwille van zijn junior-status. We zullen zien. Ik zie wel 1 grote vijand : Alonso.
Ik denk dat je nu nog onmogelijk iets kan zeggen over volgend seizoen omdat er dan volledig andere regels zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenNu we toch zo bezig zijn: Volgens de CIA heeft Hamilton Massavernietigingswapens..
Waar heb je dat gehaald?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk denk dat je nu nog onmogelijk iets kan zeggen over volgend seizoen omdat er dan volledig andere regels zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenMomenteel vind ik ze alletwee de titel niet helemaal waardig, maar toch meer voorkeur naar Hamilton dan naar Massa. Raikkonen was m'n favoriet in het begin maar die heeft dit seizoen té veel steken laten vallen. Alonso ... tjah, hopelijk volgend jaar...
Wat heb je nodig om kampioen te worden
1/ Een goede wagen (dit jaar Mclaren of Ferrari)
2/ Een goede piloot (90% van wat rondrijdt in de F1)
Als we naar attitude kijken ben ik het voor 80% eens met uw uitspraak.
Voor volgend jaar hoop ik op een vijfde hond.(Vettel of Senna)
Comment
-
Raikkonen gaat Hamilton eraf crashen. Massa wint & is zo wereldkampioen.
Zo zag ik het in mijn glazen bol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenTrulli staat volgens mij heel licht dus ik verwacht die op het einde niet met de top 5 mee te strijden. Neem Trulli weg en je krijgt al een ander beeld vind ik, Hamilton op 3, Kovalainen er achter en enkel Alonso kan nog wat proberen. Kubica staat wel heel ver (13de plaats) om nog iets uit te spoken.
Hamilton staat waar hij moet staan (veilig staan), achter de ferrari's en niet te veel dreiging van achterliggers (al weet je natuurlijk nooit).
Enkel pech of een crash kan Hamilton nog van de titel weerhouden. Als Hamilton zijn titel echt nog zou verliezen door een eigen fout dan is dit voor mij het enige scenario waar Massa terecht de titel krijgt.
Momenteel vind ik ze alletwee de titel niet helemaal waardig, maar toch meer voorkeur naar Hamilton dan naar Massa. Raikkonen was m'n favoriet in het begin maar die heeft dit seizoen té veel steken laten vallen. Alonso ... tjah, hopelijk volgend jaar...
Hamilton : in Bahrein rijd hij door een gemiste start op Alonso, in Canada torpedeerde hij zich in Raikkonen, In Frankrijk kreeg hij een drive-trough, dat deed hij nog eens over in Belgie met Raikkonen en in Italie maakt hij een verkeerde bandenkeuze.
Massa : In canada waren er problemen met de benzinetoevoer, In silverstone had hij een slecht uitgevoerde pitstop tijdens de kwalificaties waardoor hij niet hoger dan plaats 9 raakte, In Hongarije begaf de motor het, en in Singapore kreeg hij boven alles nog te vroeg een groen licht.
Als we naar de individuele prestaties/blunders kijken zien we dat Massa op kop had moeten liggen en niet andersom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenRaikkonen gaat Hamilton eraf crashen. Massa wint & is zo wereldkampioen.
Zo zag ik het in mijn glazen bol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk BerichtenIk vind toch dat Massa het meer verdient. Als je kijkt naar de fouten die ze gemaakt hebben liggen ze bij Massa meestel bij het Team. terwijl ze bij Hamilton vaak aan zichzelf liggen.
Hamilton : in Bahrein rijd hij door een gemiste start op Alonso, in Canada torpedeerde hij zich in Raikkonen, In Frankrijk kreeg hij een drive-trough, dat deed hij nog eens over in Belgie met Raikkonen en in Italie maakt hij een verkeerde bandenkeuze.
Massa : In canada waren er problemen met de benzinetoevoer, In silverstone had hij een slecht uitgevoerde pitstop tijdens de kwalificaties waardoor hij niet hoger dan plaats 9 raakte, In Hongarije begaf de motor het, en in Singapore kreeg hij boven alles nog te vroeg een groen licht.
Als we naar de individuele prestaties/blunders kijken zien we dat Massa op kop had moeten liggen en niet andersom.Het contrast tussen Hamilton - Massa was daar nochtans overwéldigend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenJe vergeet in Silverstone Massa z'n abominabele regenvorm ?Het contrast tussen Hamilton - Massa was daar nochtans overwéldigend...
Al ben ik niet onder de indruk van de Kampioenkandidaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk BerichtenJa ok Massa is er een paar keer meer afgegaan dan al de rest, regen is niet z'n sterkste punt. Maar voor de rest vind ik hem de betere rijder dit jaar.
Al ben ik niet onder de indruk van de Kampioenkandidaten
Comment
Comment