Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
    Trulli staat volgens mij heel licht dus ik verwacht die op het einde niet met de top 5 mee te strijden. Neem Trulli weg en je krijgt al een ander beeld vind ik, Hamilton op 3, Kovalainen er achter en enkel Alonso kan nog wat proberen. Kubica staat wel heel ver (13de plaats) om nog iets uit te spoken.

Hamilton staat waar hij moet staan (veilig staan), achter de ferrari's en niet te veel dreiging van achterliggers (al weet je natuurlijk nooit).
    Enkel pech of een crash kan Hamilton nog van de titel weerhouden. Als Hamilton zijn titel echt nog zou verliezen door een eigen fout dan is dit voor mij het enige scenario waar Massa terecht de titel krijgt.
    Momenteel vind ik ze alletwee de titel niet helemaal waardig, maar toch meer voorkeur naar Hamilton dan naar Massa. Raikkonen was m'n favoriet in het begin maar die heeft dit seizoen té veel steken laten vallen. Alonso ... tjah, hopelijk volgend jaar...
    Dat was ook zo bij Alonso maar wat zagen we in de race, niet lichter ! Trulli kan wel degelijk belangrijk zijn bij de start.
    Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Mocht je de carrière van Senna een beetje kennen dan zou je ook weten dat hij in het eerste seizoen dat hij in de F1 reed geen enkele overwinning of pole behaalde en negende werd in de wk eindstand. Het duurde vier jaar eer hij wereldkampioen werd dus in dat opzicht is Hamilton een groter talent dan Senna, hij mist gewoon nog wat ervaring. Senna en Hamilton vergelijken is echter niet mogelijk volgens mij want de F1 was in die tijd volledig anders.
      Senna heeft 3 jaar moeten wachten totdat hij bij een topteam zat, terwijl Hamiltoen vanaf zijn eerste race met goed materiaal rondreed ... enkel daarom kan je al niet vergelijken. Als Hamilton echt een topper is, dan wint ie dit jaar met een beetje verschil, en vanaf volgend jaar komt er niemand in zijn buurt. Dit enkel omwille van zijn junior-status. We zullen zien. Ik zie wel 1 grote vijand : Alonso.

Comment

• Komt wel goed. Hamilton mag zelfs nog een plaatsje verliezen en nog pakt hij de titel.

Denk trouwens dat hij 2e of 3e zal eindigen. Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd vorig jaar...

Comment

• Massa gaat het niet halen, hij is teveel met andere dingen bezig :

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

hahahahahaaahaha

Comment

• Nu we toch zo bezig zijn: Volgens de CIA heeft Hamilton Massavernietigingswapens..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
              Senna heeft 3 jaar moeten wachten totdat hij bij een topteam zat, terwijl Hamiltoen vanaf zijn eerste race met goed materiaal rondreed ... enkel daarom kan je al niet vergelijken. Als Hamilton echt een topper is, dan wint ie dit jaar met een beetje verschil, en vanaf volgend jaar komt er niemand in zijn buurt. Dit enkel omwille van zijn junior-status. We zullen zien. Ik zie wel 1 grote vijand : Alonso.

Ik denk dat je nu nog onmogelijk iets kan zeggen over volgend seizoen omdat er dan volledig andere regels zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                Nu we toch zo bezig zijn: Volgens de CIA heeft Hamilton Massavernietigingswapens..
                WTF!

Waar heb je dat gehaald?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Ik denk dat je nu nog onmogelijk iets kan zeggen over volgend seizoen omdat er dan volledig andere regels zijn.
                  Yep, misschien wordt Nakajima dan toch wereldkampioen.

Comment

• De grote vraag is of Hamilton zich gaat kunnen inhouden bij de start.
                    Als ie kampioen wordt kraait geen haan naar wie er op het hoogste schavotje staat.

Comment

• Ik hoop dat Massa kampioen mag worden.

Comment

Momenteel vind ik ze alletwee de titel niet helemaal waardig, maar toch meer voorkeur naar Hamilton dan naar Massa. Raikkonen was m'n favoriet in het begin maar die heeft dit seizoen té veel steken laten vallen. Alonso ... tjah, hopelijk volgend jaar...

Wat heb je nodig om kampioen te worden
                        1/ Een goede wagen (dit jaar Mclaren of Ferrari)
                        2/ Een goede piloot (90% van wat rondrijdt in de F1)

Als we naar attitude kijken ben ik het voor 80% eens met uw uitspraak.
                        Voor volgend jaar hoop ik op een vijfde hond. (Vettel of Senna)

Comment

• Raikkonen gaat Hamilton eraf crashen. Massa wint & is zo wereldkampioen.
                          Zo zag ik het in mijn glazen bol
                          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Trulli staat volgens mij heel licht dus ik verwacht die op het einde niet met de top 5 mee te strijden. Neem Trulli weg en je krijgt al een ander beeld vind ik, Hamilton op 3, Kovalainen er achter en enkel Alonso kan nog wat proberen. Kubica staat wel heel ver (13de plaats) om nog iets uit te spoken.

Hamilton staat waar hij moet staan (veilig staan), achter de ferrari's en niet te veel dreiging van achterliggers (al weet je natuurlijk nooit).
                            Enkel pech of een crash kan Hamilton nog van de titel weerhouden. Als Hamilton zijn titel echt nog zou verliezen door een eigen fout dan is dit voor mij het enige scenario waar Massa terecht de titel krijgt.
                            Ik vind toch dat Massa het meer verdient. Als je kijkt naar de fouten die ze gemaakt hebben liggen ze bij Massa meestel bij het Team. terwijl ze bij Hamilton vaak aan zichzelf liggen.

Hamilton : in Bahrein rijd hij door een gemiste start op Alonso, in Canada torpedeerde hij zich in Raikkonen, In Frankrijk kreeg hij een drive-trough, dat deed hij nog eens over in Belgie met Raikkonen en in Italie maakt hij een verkeerde bandenkeuze.

Massa : In canada waren er problemen met de benzinetoevoer, In silverstone had hij een slecht uitgevoerde pitstop tijdens de kwalificaties waardoor hij niet hoger dan plaats 9 raakte, In Hongarije begaf de motor het, en in Singapore kreeg hij boven alles nog te vroeg een groen licht.

Als we naar de individuele prestaties/blunders kijken zien we dat Massa op kop had moeten liggen en niet andersom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                              Raikkonen gaat Hamilton eraf crashen. Massa wint & is zo wereldkampioen.
                              Zo zag ik het in mijn glazen bol
                              Dan gaan ze tegen kovalainen zeggen dat hij Massa eraf moet knallen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                                Ik vind toch dat Massa het meer verdient. Als je kijkt naar de fouten die ze gemaakt hebben liggen ze bij Massa meestel bij het Team. terwijl ze bij Hamilton vaak aan zichzelf liggen.

Hamilton : in Bahrein rijd hij door een gemiste start op Alonso, in Canada torpedeerde hij zich in Raikkonen, In Frankrijk kreeg hij een drive-trough, dat deed hij nog eens over in Belgie met Raikkonen en in Italie maakt hij een verkeerde bandenkeuze.

Massa : In canada waren er problemen met de benzinetoevoer, In silverstone had hij een slecht uitgevoerde pitstop tijdens de kwalificaties waardoor hij niet hoger dan plaats 9 raakte, In Hongarije begaf de motor het, en in Singapore kreeg hij boven alles nog te vroeg een groen licht.

Als we naar de individuele prestaties/blunders kijken zien we dat Massa op kop had moeten liggen en niet andersom.
                                Je vergeet in Silverstone Massa z'n abominabele regenvorm ? Het contrast tussen Hamilton - Massa was daar nochtans overwéldigend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                  Je vergeet in Silverstone Massa z'n abominabele regenvorm ? Het contrast tussen Hamilton - Massa was daar nochtans overwéldigend...
                                  Ja ok Massa is er een paar keer meer afgegaan dan al de rest, regen is niet z'n sterkste punt. Maar voor de rest vind ik hem de betere rijder dit jaar.

Al ben ik niet onder de indruk van de Kampioenkandidaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                                    Ja ok Massa is er een paar keer meer afgegaan dan al de rest, regen is niet z'n sterkste punt. Maar voor de rest vind ik hem de betere rijder dit jaar.

Al ben ik niet onder de indruk van de Kampioenkandidaten
                                    Daarin geef ik je gelijk, geen van beiden is écht verdiende titelkandidaat

Comment

• Volgens F1.com verwacht men stormweer:

Enter the world of Formula 1. Your go-to source for the latest F1 news, video highlights, GP results, live timing, in-depth analysis and expert commentary.

Comment

• van trulli verwacht ik niet veel , hij zal direct ingehaald worden door kimi
                                        hamilton ideaal maar alonso zou het hem wel moeilijk kunnen maken
                                        al bij al hoopt ik op een spectaculair race zoals een paar jaar geleden met veel regen waar er veel van de baan vlogen

Comment

• het weer is op te volgen

momenteeel 66 °F ( ca. 19 °C) en een vochtigheidspercentage van 88%.

Get the latest weather forecasts from CNN’s meteorologists. Follow major hurricanes, severe storms and weather patterns across the United States.

Comment

Working...
                                          X