ik zie net dat ik mijn mandarien op de grond gesmeten heb van de spanning
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Brazilië 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenJawel, constructeurs titel
UN-BE-LIEVABLE die laatste twee ronden. Ik kreeg bijna een hartinfarct.
Dat is nog eens tv!
THANKYOU GLOCK!!!
En proficiat Hamilton! Je moet het toch maar doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHamilton is gewoon een véél betere driver dan Massa.
Ik zie Massa nooit meer meedoen voor de titel.
Comment
-
Deze race vergeet ik nooit meer, er zou echt geen verborgen camera in mijn kamer mogen gehangen hebben als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik denk dat Glock nog op droogweerbanden stond en dus in de laatste ronde wanneer het harder begon te regenen enorm traag reed en in de laatste bocht alsnog door Hamilton werd ingehaald.
Zoals hier eerder al aangehaald: wat een historisch einde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
Ik dacht op het laatst dat ik een hartstilstand ging krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHamilton is gewoon een véél betere driver dan Massa.
Comment
-
Daar ben ik het mee eens. Laat het duidelijk zijn, ik ben een Hamilton fan maar ik ben niet blind voor wat anderen doen en ik sluit mijn ogen niet voor wat er gebeurt.
Het was een fantastisch F1 seizoen en hopelijk volgen er nog meer zulke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEn proficiat Hamilton! Je moet het toch maar doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenU zo in de loeren laten leggen door Vettel op 3 ronden voor het einde, je moet het idd toch maar doen Hamilton mag echt ongelooflijk veel van geluk spreken. Niet dat hij het niet verdient.
Comment
-
Hamilton
Ongelooflijk, hoe close
Wat Kubica daar deed, eerst Vettel en dan Hamilton hinderen Ik dacht dat het gedaan was voor Lewis. Maar in de laatste bocht gaan ze daar een Toyota voorbij, en ik zie de naam Glock niet op dat scorebord komen
Onvergetelijk.
En Massa was al aan het feesten
Schitterend einde van een schitterend seizoen met een verdiende wereldkampioen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJaaaa!!!
Ze zullen Glock de rest van de pussycat dolls beloofd hebben
hamilton doet dat goed, leeft tenminste
Comment
Comment