Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze race vergeet ik nooit meer, er zou echt geen verborgen camera in mijn kamer mogen gehangen hebben als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik denk dat Glock nog op droogweerbanden stond en dus in de laatste ronde wanneer het harder begon te regenen enorm traag reed en in de laatste bocht alsnog door Hamilton werd ingehaald.
Zoals hier eerder al aangehaald: wat een historisch einde!
Hamilton is gewoon een véél betere driver dan Massa.
Ik zie Massa nooit meer meedoen voor de titel.
Daar ben ik het mee eens. Laat het duidelijk zijn, ik ben een Hamilton fan maar ik ben niet blind voor wat anderen doen en ik sluit mijn ogen niet voor wat er gebeurt.
Het was een fantastisch F1 seizoen en hopelijk volgen er nog meer zulke.
En proficiat Hamilton! Je moet het toch maar doen.
U zo in de loeren laten leggen door Vettel op 3 ronden voor het einde, je moet het idd toch maar doen Hamilton mag echt ongelooflijk veel van geluk spreken. Niet dat hij het niet verdient.
Wa een einde ... Glock heeft niets opzettelijk gedaan, als hij niet op zen rem had gaan staan lag hij uit die bocht, no doubt about it .. zonder regenbanden
U zo in de loeren laten leggen door Vettel op 3 ronden voor het einde, je moet het idd toch maar doen Hamilton mag echt ongelooflijk veel van geluk spreken. Niet dat hij het niet verdient.
Hamilton reed de hele race erg rustig, pas nadat Vettel hem gepasseerd was werd het ernstig. Vettel moet bij Ferrari. Dan gaan we pas spectakel zien!
Wat Kubica daar deed, eerst Vettel en dan Hamilton hinderen Ik dacht dat het gedaan was voor Lewis. Maar in de laatste bocht gaan ze daar een Toyota voorbij, en ik zie de naam Glock niet op dat scorebord komen
Onvergetelijk.
En Massa was al aan het feesten
Schitterend einde van een schitterend seizoen met een verdiende wereldkampioen.
Comment