Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Brazilië 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHamilton
Ongelooflijk, hoe close
Wat Kubica daar deed, eerst Vettel en dan Hamilton hinderen Ik dacht dat het gedaan was voor Lewis. Maar in de laatste bocht gaan ze daar een Toyota voorbij, en ik zie de naam Glock niet op dat scorebord komen
Onvergetelijk.
En Massa was al aan het feesten
Schitterend einde van een schitterend seizoen met een verdiende wereldkampioen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenik had het gezien dat Glock daar al zwalpend Hamilton voorbijliet.. proficiat voor Hamilton, maar wel veel geluk gehad..
ps. Nemo, als ik de laatste pagina's hier lees zijt ge zowat de enige die wel erg grove reacties plaatst..
Ze hebben hem zelfs dood gewenst voor deze wedstrijd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDe emoties é , Je moet zelf eens hoe de Alonso en Massa fans reageren tegenover Hamilton.
Ze hebben hem zelfs dood gewenst voor deze wedstrijd .
Weinig sportief, al dat boe-geroep...
Maarja, gezien de enorme emotie de laatste ronden kan ik het wel begrijpen
Comment
-
Blammage voor de sport
Enfin, het lijkt met toch heel toevallig...
Comment
-
Dit is echt wel een nieuwe betekenis geven aan een titelstrijd die "tot op het bot gaat".
Nooit gedacht dat Toyota een rol van betekenis zou spelen in de F1 hehe...
Race op zich was niet zo spectaculair, maar iedereen zat natuurlijk zo gespannen te kijken dat we dat niet door hadden. En dan die laatste paar ronden...Onwaarschijnlijk...Ik denk niet dat we ooit nog een kampioenschap gaan zien dat letterlijk de laatste paar honderd meter beslist wordt. Massa zou zeker een waardig kampioen geweest zijn, maar Ferrari heeft de constructeurstitel nog als troostprijs.
Oja, en zéér jammer voor David Coulthard om er op zo'n manier uit te gaan, 'k had hem nog een mooi resultaat gegund, maar het mocht niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGeweldig die beelden van de juichende ferrari-clan
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenU zo in de loeren laten leggen door Vettel op 3 ronden voor het einde, je moet het idd toch maar doen Hamilton mag echt ongelooflijk veel van geluk spreken. Niet dat hij het niet verdient.
Comment
-
Ik had medelijden met Massa. Maar wat een Grand Prix, en beter nog, wat een seizoen.
Dat zien we nooit meer. Dit seizoen gaat de geschiedenis in als spannendste seizoen ooit, waarbij de titel op 500 meter van de Finish beslist werd, zelfs nadat Massa al gewonnen had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenmja, idd
als glock op intermediates had gestaan, kon hamilton het op zijn buik schrijven..
maar we zijn blij daar glock niet op intermediates stond
hamilton is one lucky bastard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenmja, idd
als glock op intermediates had gestaan, kon hamilton het op zijn buik schrijven..
maar we zijn blij daar glock niet op intermediates stond
hamilton is one lucky bastard!
Comment
-
Dat is echt de meest hatelijke manier om het wereldkampioenschap te verliezen denk ik. Als je op voorhand weet dat Hamilton rustig vijfdes rijdt en blijft rijden, dan heb je je er al bij neergelegd. Maar dan doet Vettel zijn move (dankzij Kubica) en is iedereen in de waan dat Hamilton zesdes rijdt als ie over de meet gaat. Heel de Ferrari clan wordt zot, tribunes worden zot, Massa denkt natuurlijk dat ie wereldkampioen is, laat de emoties de vrije loop en dan ff het eindresultaat. Hamilton : 5de
HARD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk had medelijden met Massa. Maar wat een Grand Prix, en beter nog, wat een seizoen.
Dat zien we nooit meer. Dit seizoen gaat de geschiedenis in als spannendste seizoen ooit, waarbij de titel op 500 meter van de Finish beslist werd, zelfs nadat Massa al gewonnen had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is echt de meest hatelijke manier om het wereldkampioenschap te verliezen denk ik. Als je op voorhand weet dat Hamilton rustig vijfdes rijdt en blijft rijden, dan heb je je er al bij neergelegd. Maar dan doet Vettel zijn move (dankzij Kubica) en is iedereen in de waan dat Hamilton zesdes rijdt als ie over de meet gaat. Heel de Ferrari clan wordt zot, tribunes worden zot, Massa denkt natuurlijk dat ie wereldkampioen is, laat de emoties de vrije loop en dan ff het eindresultaat. Hamilton : 5de
HARD
Comment
Comment