Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
    Ik had medelijden met Massa. Maar wat een Grand Prix, en beter nog, wat een seizoen.

Dat zien we nooit meer. Dit seizoen gaat de geschiedenis in als spannendste seizoen ooit, waarbij de titel op 500 meter van de Finish beslist werd, zelfs nadat Massa al gewonnen had.
    ² Perfect verwoord!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      ik zie net dat ik mijn mandarien op de grond gesmeten heb van de spanning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
        Hamilton = veel chance
        Nee kerel, TALENT!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
          Blammage voor de sport

Enfin, het lijkt met toch heel toevallig...
          Sorry maar dit zijn weer typische reactie's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            Nee kerel, TALENT!!
            BIG ²; als hij het hoofd koel kan houden voor vandaag, zal hij nog VEEL winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten

Dit is echt wel een nieuwe betekenis geven aan een titelstrijd die "tot op het bot gaat".
              Nooit gedacht dat Toyota een rol van betekenis zou spelen in de F1 hehe...

Race op zich was niet zo spectaculair, maar iedereen zat natuurlijk zo gespannen te kijken dat we dat niet door hadden. En dan die laatste paar ronden...Onwaarschijnlijk...Ik denk niet dat we ooit nog een kampioenschap gaan zien dat letterlijk de laatste paar honderd meter beslist wordt. Massa zou zeker een waardig kampioen geweest zijn, maar Ferrari heeft de constructeurstitel nog als troostprijs.

Oja, en zéér jammer voor David Coulthard om er op zo'n manier uit te gaan, 'k had hem nog een mooi resultaat gegund, maar het mocht niet zijn.
              Toch nog iemand die aan de Schot denkt .

Voor de rest moet ik toegeven dat het scenario steeds beter wordt , maar ik heb toch wel al betere films gezien . Mooie dikke bollen , een vleugje miserie qua familie , af en toe een vleugje paniek en dan weer zelfvertrouwen ...

Maar de race was ook wel lekker .

Jammer van Massa . Maar eindelijk een nieuwe Hill ?
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Wat vind ik heb absoluut jammer voor Massa (ik was eig al van voor de race voor hem) (ben dan ook een Massa supporter). Hij reed gewoon perfect ...
                Wordt toch beloond door constructeurkampioenschap. Maar het kon mooier zijn, wereldkampioen worden in je vaderland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                  Hamilton = veel chance.

wel goed dat massa het niet haalt, want dat extra punt (incident met bourdais) had ie nooit mogen krijgen, en nu maakt het niets uit.
                  Inderdaad, én de 4 in Francorchamps (en extra winst)

Gerechtigheid bestaat.

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                  mja, idd

als glock op intermediates had gestaan, kon hamilton het op zijn buik schrijven..

maar we zijn blij daar glock niet op intermediates stond

hamilton is one lucky bastard!
                  Dan had Glock nog een pitstop moeten maken en reed hij achter Hamilton en Vettel

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                  Blammage voor de sport

Enfin, het lijkt met toch heel toevallig...
                  Omdat een Ferraririjder geen kampioen is?

Massa heeft 5 punten cadeau gekregen van de FIA, anders was Hamilton 2 weken geleden al kampioen.

Comment

• shit, ik kneep toch ook effen mijn vriendin haar handjes tot moes

magnifieke, hoe dat zo laat nog beslist werd! en hoe klein het verschil slechts was!
                    Giulietta

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                      Toch nog iemand die aan de Schot denkt .

Voor de rest moet ik toegeven dat het scenario steeds beter wordt , maar ik heb toch wel al betere films gezien . Mooie dikke bollen , een vleugje miserie qua familie , af en toe een vleugje paniek en dan weer zelfvertrouwen ...

Maar de race was ook wel lekker .

Jammer van Massa . Maar eindelijk een nieuwe Hill ?

Nee, Hill is sympathieker.

Ik vind het heel jammer voor Massa, maar Hamilton heeft het wel verdiend. Die punten in Spa die hij is kwijtgespeeld vind ik nog steeds onterecht.

Comment

• Ik heb nog de persconferentie kunnen volgen op Turkse TV.

Canvas

Massa had het even moeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          Ik heb nog de persconferentie kunnen volgen op Turkse TV.

Je zou voor minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                            Massa heeft 5 punten cadeau gekregen van de FIA, anders was Hamilton 2 weken geleden al kampioen.
                            Ja over Glock melken ze wel maar dit zijn ze vergeten .

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Ja over Glock melken ze wel maar dit zijn ze vergeten .
                                Inderdaad, gerechtigheid bestaat toch.
                                Die blik in de ogen van Massa z'n vader, die teleurstelling

De broer van Hamilton heeft een handicap en geen 'pimpwalk'

Comment

• Feitelijk is Vettel toch een gluiperd

Comment

• Lol. Het is een half uurtje geleden en er zijn al zo'n dingen gemaakt

Wat een emotie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                                      Nee, Hill is sympathieker.

Ik vind het heel jammer voor Massa, maar Hamilton heeft het wel verdiend. Die punten in Spa die hij is kwijtgespeeld vind ik nog steeds onterecht.
                                      Eens . Beiden .

Ach , ik ben nu eenmaal oud genoeg om de tijden meegemaakt te hebben toen nog niet iedereen met een F1 kon rijden . Vroeger beter ? Nee hoor . Het blijven blijkbaar de rijders die iedereen doen stijgeren ipv de wagens .

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      Ik heb nog de persconferentie kunnen volgen op Turkse TV.

Canvas

Troost U . Met mijn satteliet Suzie moest ik het in het Duits volgen .
                                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Stichel

hahahahah zo erg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                          Inderdaad, gerechtigheid bestaat toch.
                                          Die blik in de ogen van Massa z'n vader, die teleurstelling

De broer van Hamilton heeft een handicap en geen 'pimpwalk'
                                          ja dat was wel mooi om te zien. De blijschap van zijn broer.

Comment

Working...
                                          X