Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Brazilië 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik zie net dat ik mijn mandarien op de grond gesmeten heb van de spanning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenHamilton = veel chance
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenBlammage voor de sport
Enfin, het lijkt met toch heel toevallig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenNee kerel, TALENT!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
Dit is echt wel een nieuwe betekenis geven aan een titelstrijd die "tot op het bot gaat".
Nooit gedacht dat Toyota een rol van betekenis zou spelen in de F1 hehe...
Race op zich was niet zo spectaculair, maar iedereen zat natuurlijk zo gespannen te kijken dat we dat niet door hadden. En dan die laatste paar ronden...Onwaarschijnlijk...Ik denk niet dat we ooit nog een kampioenschap gaan zien dat letterlijk de laatste paar honderd meter beslist wordt. Massa zou zeker een waardig kampioen geweest zijn, maar Ferrari heeft de constructeurstitel nog als troostprijs.
Oja, en zéér jammer voor David Coulthard om er op zo'n manier uit te gaan, 'k had hem nog een mooi resultaat gegund, maar het mocht niet zijn.
Voor de rest moet ik toegeven dat het scenario steeds beter wordt , maar ik heb toch wel al betere films gezien . Mooie dikke bollen , een vleugje miserie qua familie , af en toe een vleugje paniek en dan weer zelfvertrouwen ...
Maar de race was ook wel lekker .
Jammer van Massa . Maar eindelijk een nieuwe Hill ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenHamilton = veel chance.
wel goed dat massa het niet haalt, want dat extra punt (incident met bourdais) had ie nooit mogen krijgen, en nu maakt het niets uit.
Gerechtigheid bestaat.
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenmja, idd
als glock op intermediates had gestaan, kon hamilton het op zijn buik schrijven..
maar we zijn blij daar glock niet op intermediates stond
hamilton is one lucky bastard!
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenBlammage voor de sport
Enfin, het lijkt met toch heel toevallig...
Massa heeft 5 punten cadeau gekregen van de FIA, anders was Hamilton 2 weken geleden al kampioen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenToch nog iemand die aan de Schot denkt .
Voor de rest moet ik toegeven dat het scenario steeds beter wordt , maar ik heb toch wel al betere films gezien . Mooie dikke bollen , een vleugje miserie qua familie , af en toe een vleugje paniek en dan weer zelfvertrouwen ...
Maar de race was ook wel lekker .
Jammer van Massa . Maar eindelijk een nieuwe Hill ?
Nee, Hill is sympathieker.
Ik vind het heel jammer voor Massa, maar Hamilton heeft het wel verdiend. Die punten in Spa die hij is kwijtgespeeld vind ik nog steeds onterecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk heb nog de persconferentie kunnen volgen op Turkse TV.
Massa had het even moeilijk.
Je zou voor minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenMassa heeft 5 punten cadeau gekregen van de FIA, anders was Hamilton 2 weken geleden al kampioen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJa over Glock melken ze wel maar dit zijn ze vergeten .
Die blik in de ogen van Massa z'n vader, die teleurstelling
De broer van Hamilton heeft een handicap en geen 'pimpwalk'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenNee, Hill is sympathieker.
Ik vind het heel jammer voor Massa, maar Hamilton heeft het wel verdiend. Die punten in Spa die hij is kwijtgespeeld vind ik nog steeds onterecht.
Ach , ik ben nu eenmaal oud genoeg om de tijden meegemaakt te hebben toen nog niet iedereen met een F1 kon rijden . Vroeger beter ? Nee hoor . Het blijven blijkbaar de rijders die iedereen doen stijgeren ipv de wagens .
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk heb nog de persconferentie kunnen volgen op Turkse TV.
Canvas
Massa had het even moeilijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenInderdaad, gerechtigheid bestaat toch.
Die blik in de ogen van Massa z'n vader, die teleurstelling
De broer van Hamilton heeft een handicap en geen 'pimpwalk'
Comment
Comment