Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hamilton is de verdiende winnaar. Waar Hamilten telkens sportieve straffen (plaatsen achteruit, tijdens GP') en Massa financieele straffen kreeg is volgens mij Hamilton altijd een beetje benadeeld geweest om Ferrari zo lang mogelijk te kunnen laten meestrijden in et kampioenschap. De straf van Hamilton in Franchorchamps is hem gelukkig niet fataal geworden.
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Neen, hij krijgt het prototype McLaren F1 LM dat al jaren in de McLaren fabriek staat
      Maar dan moet hij volgend jaar ook kampioen worden denk ik.
      Ik dacht dat McLaren ook de constructeurstitel moest behalen eer hij de LM kreeg, ben niet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
        maar bovenal zeer kinderachtig en weinig respectvol. Lachen met de mensen hun miserie
        Ik vind het inderdaad ook zeer grof. Ge moet u is voorstellen hoe die mensen zich gevoeld hebben op dat moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Ik vind het inderdaad ook zeer grof. Ge moet u is voorstellen hoe die mensen zich gevoeld hebben op dat moment.
          het zal nog wel een zware hit op het hindernet worden

Comment

• me-mo-ra-bel.
            Hamilton

Man, mijn hart.

Wel medelijden met Massa... Zo verliezen,
            maar aan de andere kant, Hamilton... zo winnen
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

En hoe ging iedereen lachen moest Hamilton 6de zijn geworden...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Is wel nog een andere gradatie van emotie hé. Iets dat je niet meer verwachtte plots toch nog verwezenlijken, en dan eigenlijk stiekem niet. Is gewoon hard.

Comment

hard, maar niet op deze manier hard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Waarom niet?
                    Ze nemen hem in beeld en daar hoort toch een beetje uitleg bij...

Hamilton heeft 1 broer, eigenlijk half-broer
                    Wat heeft dit nog met racen te maken ? Als ze hem in beeld nemen , mis ik misschien een ultieme actie . Klinkt misschien een beetje hard , maar ik verwacht een race en geen aflevering van één of ander soap .

Kan het mij nu schelen met wie iedereen in bed duikt en welke pillen , die al dan niet legaal zijn , ze door hun strot rammen . Het zou over racen moeten gaan , mijn gedacht .

Daarom wordt ik ook een beetje cynisch als ik een F1-race bekijk . Lekkere no-nonsense races zien we niet op TV . Maar die zijn er gelukkig wel nog .

Een eeuwige discussie , maar ook gewoon een constatatie .

Dus nee , vroeger was het niet beter maar anders .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Sommigen doen hier alsof het om een sterfgeval gaat. Dit is sport man, dit is wat het zo prachtig maakt!

Comment

• Enorm jammer voor Coulthard trouwens. Spijtig voor hem!

Comment

Enorm jammer voor Coulthard trouwens. Spijtig voor hem!
                          Inderdaad, spijtig om uw carriére zo af te sluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Is wel nog een andere gradatie van emotie hé. Iets dat je niet meer verwachtte plots toch nog verwezenlijken, en dan eigenlijk stiekem niet. Is gewoon hard.
                            En een hele wedstrijd denken dat de titel binnen is, rustig je plek veilig stellen en ze dan bijna de titel verliezen door Kubica en Vettel...

Jammer voor Massa, maar eigenlijk was Hamilton 2 weken geleden al kampioen.

Comment

• Er zijn momenteel 671 bezoekers, 200 leden en 471 gasten.
                              Is da geen nieuw record (denk ik).

Hamilton kampioen, 't is em gegund.
                              Massa niet, misschien spijtig dat het op deze manier moest gebeuren.

Dit seizoen wat het mooiste, spannendste, vetste, geweldigste, ... EVER

LOVE IT

Volgend jaar nog beter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                Er zijn momenteel 671 bezoekers, 200 leden en 471 gasten.
                                Is da geen nieuw record (denk ik).

Hamilton kampioen, 't is em gegund.
                                Massa niet, misschien spijtig dat het op deze manier moest gebeuren.

Dit seizoen wat het mooiste, spannendste, vetste, geweldigste, ... EVER

LOVE IT

Volgend jaar nog beter!
                                Ik hoop het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

Heeft dit nog iets met racen te maken ? Sorry , maar dat moet er voor mij echt niet bij .

En ik bedoel niet dat jij het vermeldt , maar dat het tijdens de race wordt vertoond .
                                  Wat een rare reactie,als jij in het vervolg foto's post van je wagen ga je dan jezelf wegwerken met photoshop omdat het eigelijk niet echt gepast is op een autoforum mensen in beeld te brengen?

Had eigelijk niet zo'n reactie verwacht van u .

Comment

• Super race, en een verdiende wereldkampioen!!
                                    Wel sh°t voor Massa, zou me verbazen als hij er ooit weer zo dicht bij zou komen om kampioen te worden.

Ook niet te vergeten, dat zonder de ingrepen van de FIA, Hamilton al 2 weken geleden wereldkampioen was geworden.

Zeer jammer van Coulthard, had beter verdiend.

En wat Alonso de laatste 3-4 wedstrijden heeft gerealiseerd, mag toch ook wel eens vernoemd worden

Soit, Hamilton verdiend wereldkampioen.

Eens benieuwd voor volgende seizoen, met hun nieuwe 'regeltjes' en hopelijk een even knap seizoen als dit jaar!!

Comment

• FIA zal wel zitten wenen nu zeker

Comment

• Vettel was echt goe bezig
                                        Ma k'vind erg spijtig voor massa...
                                        Ach...hij zal zene revenge wel eens ne keer hebben

Comment

Ik hoop het.
                                          Volgend jaar met slicks.

Alonso die de Renault helemaal kan fijnfijn afstellen.
                                          Wie weet met een nieuwe teamgenoot (zucht)

Vettel die Rosberg voorbijsteekt als het toptalent die we moeten in de gaten houden, verhuist naar grote (en mindere ) broer Red Bull.

En wie weet wie er nog allemaal van team verhuist, 't is nog lang eer het Maart is...

Comment

Working...
                                          X