Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk dat ik al weet wie volgend jaar voor McLaren rijdt, ene zekere Timo G. :/

Ik heb vanaf de eerste race gezegd dat Massa dit jaar wereldkampioen zou worden, en ik was dan ook euforisch toen Vettel zijn kunsten liet zien in de laatste ronde. Groot was dan ook mijn verbijstering/teleurstelling toen ik ineens 4 VET 5 HAM zag staan ...

Maarja, misschien was het vorig jaar wat te vroeg voor Hamilton, en dit jaar wat te vroeg voor Massa. Massa was dit jaar te onregelmatig, maakte teveel fouten (5x buiten de punten dit seizoen). Volgend jaar zal dat hopelijk een stuk minder zijn, en dan wordt het moeilijk om hem te verslaan.

Anyway, we hebben een van de beste F1-seizoenen van de laatste jaren gezien denk ik. Een prachtige strijd tussen ervaren en onervaren, bekenden en nieuwkomers, kampioenen en net-niet kampioenen op de prachtige bekende circuits, maar ook op de fantastische nieuwe circuits. Jammer genoeg eindigde dit seizoen, net als vorig jaar, weer met een kampioen en een net-niet kampioen. Maar misschien was het daarom net zo interessant..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
      spijtig dat alonso zijn wagen nu pas kan meerijden met de top.ANDERS was alonso dit jaar kampioen geweest.
      coulthard,nelson en misschien bourdais weg JOEPIE EINDELIJK
      En Rubens, wa gaat dienen doen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
        Not. Het begint wéér te regenen. En Massa rijdt de pits voorbij, en moet door de regen op z'n droogweerbanden. Gebibber. Maar Massa heeft er geen enkel probleem mee. Hij blijft koel, en behoudt de leiding. En nu eens kijken waar Hamilton is ...
        1 Massa.
        2 Alonso.
        3 Raikkonen.
        4 Glock.
        5 Hamilton.
        En zes: Vettel. Lewis laat zich in de regen, in zijn favoriete weertype, inpakken door jonge hond Vettel. Hamilton 6de, Massa virtueel kampioen. Hamilton probeert, maar geraakt niet langs Vettel. Ik spring recht uit m'n zetel: 'ongelooflijk, Massa heeft het geflikt!!'. Ik ben even compleet van de kaart, geloof m'n ogen niet, tot ... Hamilton over de finish rijdt, als ... vijfde. Ik vervloek Glock, en ga vol ongeloof terug in de zetel zitten. Verstomd. 't Is Hamilton. Niet Massa. Ook Felipe's familie beseft dat het in extremis toch Hamilton werd.
        Hamilton moest inhouden omdat Kubica vlak voor hem opdook aan de buitenkant. En Vettel kon zo makkelijk binnendoor voorbij. Kubica had op dat moment de situatie voor Hamilton verknald! Gelukkig Glock problemen had in de regen met zijn banden...

Bekijk de beelden maar eens opnieuw op sporza.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
            HEHEHE
            Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
              Hamilton moest inhouden omdat Kubica vlak voor hem opdook aan de buitenkant. En Vettel kon zo makkelijk binnendoor voorbij. Kubica had op dat moment de situatie voor Hamilton verknald! Gelukkig Glock problemen had in de regen met zijn banden...

Bekijk de beelden maar eens opnieuw op sporza.

Mo vent, gij kunt echt absoluut geen minder goed woord over Hamilton verdragen hé?

Da's helemaal niet de bedoeling van die post.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                HEHEHE
                zo is het, glock zal er een mooi eurotje aan over houden
                Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Ferrari supporters zijn slechte verliezers.

Moest Massa wereldkampioen geworden zijn was het dankzij de FIA

Hamilton gaat de geschiedenis in als de jongste wereldkampioen ooit.
                  Last edited by ; 03/11/2008, 10:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                    Ferrari supporters zijn slechte verliezers.

Moest Massa wereldkampioen geworden zijn was het dankzij de FIA
                    Pot ketel zwart dus

Comment

• Ik kijk met spanning uit naar de reactie van Di Montezemolo. Benieuwd met welke complottheorie de grote FIAFerrari/FIAT baas nu op de proppen komt. . Toyota krijgt een Mercedes motor? Brazilië is een circus?

Last edited by ; 03/11/2008, 18:15.

Comment

• Typisch :

Gastenboek Timo Glock gesloten na woedende reacties van Massa-fans

Over de onwaarschijnlijke afloop van het WK Formule 1 is het laatste woord nog niet geschreven. Al geldt dat voorlopig wél voor het gastenboek van de fanclub van Timo Glock. Dat is sinds zondagavond gesloten omdat er te veel boze fans van Felipe Massa hun gal kwamen spuwen. De Toyota-piloot werd op zijn gastenboek voor verrot gescholden nadat hij Lewis Hamilton in de laatste honderden meters van de GP van Brazilië moest laten passeren. Zo pakte de 23-jarige Brit van McLaren in extremis de wereldtitel. Massa kwam één punt tekort voor de wereldkroon.

"Ik heb mijn geloof in de Formule 1 verloren. Bedankt mijnheer Timo", was nog één van de meest beschaafde reacties van woedende Massa-aanhangers. Anderen hielden het veel minder netjes en slingerden Glock de meest gore scheldwoorden naar het hoofd. De fanclub van de Duitser vond het na enkele uren welletjes en sloot het gastenboek van zijn idool. (lpb)
                        bron : hln.be

Comment

• Schitterend seizoenseinde, ik heb gebruld en gedaan zoals nooit tevoren bij F1, ik ben zeer tevreden met de winnaar, 'ie heeft het alleszins niet cadeau gekregen...

Dat zaakje met Kubica begrijp ik wel niet, wat het die daar te zoeken? Los van 't feit of 'ie Hamilton al dan niet hinderde, op zo'n moment kom je je toch niet moeien?

Chapeau aan Vettel ook, je kan je niet beter in de kijker rijden dan op deze manier..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                            Mo vent, gij kunt echt absoluut geen minder goed woord over Hamilton verdragen hé?

Da's helemaal niet de bedoeling van die post.
                            Bedoeling of niet, zorg dat je de feiten juist hebt. Hamilton heeft zich niet laten inpakken door Vettel. Hamilton werd gehinderd door Kubica en daardoor kon Vettel makkelijk voorbij.

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Typisch :

Gastenboek Timo Glock gesloten na woedende reacties van Massa-fans
                            Typisch, alsof Glock daar iets aan kon doen...

Hij reed al 30 rondjes met die droogweerbanden, dus slicks en daarmee kan je niet over een natte baan gaan.

De 5 gekregen punten, en dan vooral dat extra punt in Japan zijn ze al vergeten.

Comment

• Zijn er ergens al reacties van Hamilton te zien, geen interviews na de race ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Dat zaakje met Kubica begrijp ik wel niet, wat het die daar te zoeken? Los van 't feit of 'ie Hamilton al dan niet hinderde, op zo'n moment kom je je toch niet moeien?
                                Kubica stond als een van weinige op regenbanden, hij was massa's sneller als de rest die op intermediates stonden..
                                dus wat moest die anders doen?

Comment

• Op www.grandprix.com kan je een uitgebreid verslag lezen met quotes van verschillende piloten.

Comment

• Genoten van de laatste F1 wedstrijd.

Zo'n laatste ronde als gisteren gaan we nooit meer meemaken.

Is eigenlijk wel leuk dat het al 2 jaar na elkaar zo spannend is in de F1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                      Kubica stond als een van weinige op regenbanden, hij was massa's sneller als de rest die op intermediates stonden..
                                      dus wat moest die anders doen?
                                      Even inhouden?

't Is niet dat 't veel uitmaakte voor hem he...

Comment

• ik waan me terug in het Schumacher-tijdperk

Comment

• Post op een board:

Did any of the detractors notice that team-mates Glock and Trulli posted almost exactly the same time on the final lap? (1m 40 ish) Indicating that they were BOTH struggling with grip? Did McLaren ask Toyota to slow BOTH of their drivers down on the final lap, even though Trulli was in 8th, just incase?

Good point

Comment

Working...
                                          X