Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
    Typisch, alsof Glock daar iets aan kon doen...
    Stel u voor als het omgekeerd was gebeurd, Massa startte met 7 punten voorsprong en wint het kampioenschap omdat hij in de laatste 100den meters voorbij Glock geraakt omdat die zeer traag rijdt (door z'n slicks), hoeveel man (hallo Zionlion, Golf V dingske,...) er dan moord en brand aan het schreeuwen zou zijn. FIArari zou ongetwijfeld Glock omgekocht hebben om op zijn rem te gaan staan!!!

Selectief blinde mensen zitten in elk supporterskamp, en het is gevaarlijk dan andere mensen te beschuldigen daarvan... (zoals ik nu ook half en half doe)

Anyway, het is goed dat de F1 terug spannend is geworden. Het aantal supporters/kijkers is de laatste 2 jaar opnieuw goed gestegen
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik geef toe dat Hamilton een zeer (nadruk op zeer) goede rijder is maar ik gunde Massa dit, voor zijn eigen publiek de race winnen en dan nog eens kampioen worden.

Comment

• Net reactie van Massa gezien op press-conference, waardige verliezer

Comment

• Massa

Comment

• wtfff

Stylish online invitation maker! Choose digital invites, customize with photos or videos, text or email to guests, & track RSVPs.

Comment

Bedoeling of niet, zorg dat je de feiten juist hebt. Hamilton heeft zich niet laten inpakken door Vettel. Hamilton werd gehinderd door Kubica en daardoor kon Vettel makkelijk voorbij.

Feiten ? De feiten laten duidelijk zien dat Vettel sneller is dan Hamilton. Wat Hamilton ook zelf toegeeft: 'het team zei met dat ik Vettel absoluut terug moest inhalen, maar ik merkte dat hij sneller was dan ik.' Vettel was dus sneller dan Hamilton. Een 'rookie' die sneller is dan de 'regenmeester' ? Da's om de oren gereden worden, of dat nu Hamilton is of niet.

Comment

• Erg é

Ik had al van zo'n site gehoord. Pure wansmaak zo'n onsportief gedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                  Ik kijk met spanning uit naar de reactie van Di Montezemolo. Benieuwd met welke complottheorie de grote Ferrari/FIAT baas nu op de proppen komt. . Toyota krijgt een Mercedes motor? Brazilië is een circus?

Een ander verwijten dat hij complottheorieën aanhaalt en zelf de hele tijd fiaferrari zitten schreeuwen ... jij weet duidelijk niet waarmee je bezig bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                    Feiten ? De feiten laten duidelijk zien dat Vettel sneller is dan Hamilton. Wat Hamilton ook zelf toegeeft: 'het team zei met dat ik Vettel absoluut terug moest inhalen, maar ik merkte dat hij sneller was dan ik.' Vettel was dus sneller dan Hamilton. Een 'rookie' die sneller is dan de 'regenmeester' ? Da's om de oren gereden worden, of dat nu Hamilton is of niet.
                    Klopt, echter hou rekening met de posities in het kampioenschap. Hamilton is nog steeds een regenmeester, maar geef toe, gisteren - op 3 rondes van het einde - dan ga je toch geen buitensporige risico's meer nemen met het risico op erafvliegen. In dat aspect heeft Hamilton het hoofd verschrikkelijk goed koel gehouden, en daar heb ik veel respect voor.
                    Ze hebben veel geluk gehad met Glock, maar niettemin is het een verdiende titel voor Hamilton.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                      Iemand die om de oren gereden wordt wint doorgaans toch geen Wereldkampioenschap?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        Klopt, echter hou rekening met de posities in het kampioenschap. Hamilton is nog steeds een regenmeester, maar geef toe, gisteren - op 3 rondes van het einde - dan ga je toch geen buitensporige risico's meer nemen met het risico op erafvliegen. In dat aspect heeft Hamilton het hoofd verschrikkelijk goed koel gehouden, en daar heb ik veel respect voor.
                        Ze hebben veel geluk gehad met Glock, maar niettemin is het een verdiende titel voor Hamilton.
                        Ze wisten bij McLaren zelf niet dat ze Glock nog gingen terughalen laat staan dat Hamilton het wist. Hij heeft met alle mogelijke middelen nog getracht Vettel opnieuw in te halen maar kwam amper in de buurt. Hij heeft voor mij het hoofd niet koel gehouden, hij heeft geluk gehad.

Los daarvan had ik het Massa meer gegund want ten eerste ben ik Ferrari liefhebber en ik hou ook wel van Massa als mens. Voor zover wij daar als buitenstaanders kunnen over oordelen

In het algemeen was dit een boeiend F1 jaar waarin iedereen tot de laatste bocht op het puntje van stoel heeft gezeten.

Comment

• Is er een filmpje van het voorval?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                            Ze wisten bij McLaren zelf niet dat ze Glock nog gingen terughalen laat staan dat Hamilton het wist. Hij heeft met alle mogelijke middelen nog getracht Vettel opnieuw in te halen maar kwam amper in de buurt. Hij heeft voor mij het hoofd niet koel gehouden, hij heeft geluk gehad.

Los daarvan had ik het Massa meer gegund want ten eerste ben ik Ferrari liefhebber en ik hou ook wel van Massa als mens. Voor zover wij daar als buitenstaanders kunnen over oordelen

In het algemeen was dit een boeiend F1 jaar waarin iedereen tot de laatste bocht op het puntje van stoel heeft gezeten.
                            Hoe kun je zeggen dat hij het hoofd niet koel heeft gehouden?!

Iemand die 6de rijdt op een paar rondes van het einde, die weet dat hij enkel de titel pakt als hij 5de wordt, en dan geen kamikaze manoeuvre uitvoert op Vettel?
                            Die heeft het hoofd koel gehouden.

Je zegt het zelf, ze wisten niet dat ze Glock gingen terugpakken, maar ze hebben hem wel continue in de gaten gehouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Is er een filmpje van het voorval?
                              youtube en keywords "f1 brazil 2008" gaan je verderhelpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Stel u voor als het omgekeerd was gebeurd, Massa startte met 7 punten voorsprong en wint het kampioenschap omdat hij in de laatste 100den meters voorbij Glock geraakt omdat die zeer traag rijdt (door z'n slicks), hoeveel man (hallo Zionlion, Golf V dingske,...) er dan moord en brand aan het schreeuwen zou zijn. FIArari zou ongetwijfeld Glock omgekocht hebben om op zijn rem te gaan staan!!!

Selectief blinde mensen zitten in elk supporterskamp, en het is gevaarlijk dan andere mensen te beschuldigen daarvan... (zoals ik nu ook half en half doe)

Anyway, het is goed dat de F1 terug spannend is geworden. Het aantal supporters/kijkers is de laatste 2 jaar opnieuw goed gestegen
                                Dan was het maar zo, het is ook het einde van de wereld niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                Ik ontken toch niet dat Vettel sneller was. Hamilton en McLaren waren duidelijk minder op dit circuit. Maar jij typt dat Hamilton zich in de luren heeft laten leggen, en dat is gelogen. Rondenlang kon Hamilton Vettel achter zich houden. En enkel omdat Kubica Hamilton hinderde kon Vettel voorbij (herbekijk de beelden maar). De kans is bestaande dat Hamilton Vettel nog verder kon afhouden, zelfs met een mindere wagen.

En ze op minder dan 1 seconde van elkaar geëindigd...
                                Bij McLaren waren ze ook eerder met Glock bezig die problemen had en minder met Vettel.

En 'rookie' die sneller is dan de 'regenmeester'
                                De McLaren was duidelijk minder in Brazilië. Maar wat Hamilton in Francorchamps, Silverstone en Monaco heeft laten zien bewijst duidelijk dat hij sterk is in de regen. En op een andere circuit was hij dan weer minder, zoals Monza waar Vettel won in de regen.

Comment

Hoe kun je zeggen dat hij het hoofd niet koel heeft gehouden?!

Iemand die 6de rijdt op een paar rondes van het einde, die weet dat hij enkel de titel pakt als hij 5de wordt, en dan geen kamikaze manoeuvre uitvoert op Vettel?
                                  Die heeft het hoofd koel gehouden.

Je zegt het zelf, ze wisten niet dat ze Glock gingen terugpakken, maar ze hebben hem wel continue in de gaten gehouden.
                                  Omdat ze er zelfs niet aan dachten dat ze Glock gingen terugpakken. En omdat Hamilton wel getracht heeft Vettel opnieuw in te halen maar simpelweg niet in de buurt kwam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                                    Omdat ze er zelfs niet aan dachten dat ze Glock gingen terugpakken. En omdat Hamilton wel getracht heeft Vettel opnieuw in te halen maar simpelweg niet in de buurt kwam.
                                    uiteraard heeft hij dat geprobeerd. Dat zegt hij toch zelf en het team had hem geinformeerd dat hij de positie moest terugnemen.

Maar hij heeft geen kamikaze manoeuvre uitgehaald - met het risico Vettel en zichzelf uit de race te halen of langs de baan te eindigen of ... - en daardoor mag je besluiten dat hij het hoofd koel heeft gehouden. Jij hebt het over 2 totaal verschillende dingen merk ik zo.

Conclusie van dit seizoen:

De beste staat bovenaan.

Comment

uiteraard heeft hij dat geprobeerd. Dat zegt hij toch zelf en het team had hem geinformeerd dat hij de positie moest terugnemen.

Maar hij heeft geen kamikaze manoeuvre uitgehaald - met het risico Vettel en zichzelf uit de race te halen of langs de baan te eindigen of ... - en daardoor mag je besluiten dat hij het hoofd koel heeft gehouden. Jij hebt het over 2 totaal verschillende dingen merk ik zo.

Conclusie van dit seizoen:

De beste staat bovenaan.
                                      Hij kwam simpelweg niet in de buurt om zo'n manoeuvre te kunnen inzetten. Ik zeg je dat hij het anders wel had gedaan want er werd door niemand nog rekening gehouden dat men Glock zou binnenhalen.

Niet eens met je conclusie ook, mijn conclusie: de beste auto gedurende het ganse seizoen staat bovenaan met een heel goede rijder.
                                      Beste piloot is en blijft voor mij Alonso.

Comment

En 'rookie' die sneller is dan de 'regenmeester'
                                        Iemand die pas zijn 2de jaar meedraait al een regenmeester noemen, en Vettel maar een rookie noemen. Dan is Hamilton evengoed een rookie Ik had Vettel dit seizoen graag in een Ferrari of McLaren gezien.

Comment

• Opvallend veel boegeroep ook gisteren in het parc fermé.

Comment

Working...
                                          X