Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
    Hij kwam simpelweg niet in de buurt om zo'n manoeuvre te kunnen inzetten. Ik zeg je dat hij het anders wel had gedaan want er werd door niemand nog rekening gehouden dat men Glock zou binnenhalen.

Niet eens met je conclusie ook, mijn conclusie: de beste auto gedurende het ganse seizoen staat bovenaan met een heel goede rijder.
    Beste piloot is en blijft voor mij Alonso.
    Ik ga die stelling van jou niet betwisten over de beste rijder, maar dat wilt niet zeggen dat ik het ermee eens ben.

Ik zeg dat de verdiende persoon WK is geworden. En dat is een feit, hoe je het ook draait of keert.

Comment

Ze wisten bij McLaren zelf niet dat ze Glock nog gingen terughalen laat staan dat Hamilton het wist. Hij heeft met alle mogelijke middelen nog getracht Vettel opnieuw in te halen maar kwam amper in de buurt. Hij heeft voor mij het hoofd niet koel gehouden, hij heeft geluk gehad.

Los daarvan had ik het Massa meer gegund want ten eerste ben ik Ferrari liefhebber en ik hou ook wel van Massa als mens. Voor zover wij daar als buitenstaanders kunnen over oordelen

In het algemeen was dit een boeiend F1 jaar waarin iedereen tot de laatste bocht op het puntje van stoel heeft gezeten.
      Nochtans heeft Hamilton gezegd dat zijn ingenieurs toeschreeuwden dat hij sneller moest rijden om Glock in te halen. Bij McLaren hadden ze berekend dat Lewis Glock nog in de laatste halve ronde zou inhalen.

Geweldig, nu gaan ze het hele kampioenschap beoordelen op wat in de laatste 5 ronden van de laatste race is gebeurd
      En de tifosi vergeten snel dat Massa 4+1 punten cadeau gekregen heeft van de FIA...

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Iemand die pas zijn 2de jaar meedraait al een regenmeester noemen, en Vettel maar een rookie noemen. Dan is Hamilton evengoed een rookie Ik had Vettel dit seizoen graag in een Ferrari of McLaren gezien.
      Dat is een uitspraak van Bram S, niet van mezelf

Comment

• Veel onsportive reakties op veel sites over het insident ' Glock '.
        Maar ik ben er zeker van dat glock dit zelf niet wilde .
        Iedereen en ik weet zeker iedereen heeft kunnen lezen dat hij niet opgezet was met wat Hammilton deed in italie.
        Daarop lees ik dan hij had moeten van het gas gaan en wat denkt glock niet enz.
        Glock en Trulli hou ze in de gaten volgend jaar, ze komen zeker terug.
        en oef geen laatste race op interlagos volgend jaar een zege voor de autosport het boe geroep op de tribunes waren ook mij te veel.
        Daarom vindt ik Hamilton een terechte winnaar, ondanks zijn wat agresief rij gedrag.
        Hopelijk volgend jaar de zelfde strijd en einde.
        PS : vrt neem eens een paar bekamen F1 commentators in dienst.
        Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
          Veel onsportive reakties op veel sites over het insident ' Glock '.
          Maar ik ben er zeker van dat glock dit zelf niet wilde .
          Iedereen en ik weet zeker iedereen heeft kunnen lezen dat hij niet opgezet was met wat Hammilton deed in italie.
          Daarop lees ik dan hij had moeten van het gas gaan en wat denkt glock niet enz.
          Glock en Trulli hou ze in de gaten volgend jaar, ze komen zeker terug.
          en oef geen laatste race op interlagos volgend jaar een zege voor de autosport het boe geroep op de tribunes waren ook mij te veel.
          Daarom vindt ik Hamilton een terechte winnaar, ondanks zijn wat agresief rij gedrag.
          Hopelijk volgend jaar de zelfde strijd en einde.
          PS : vrt neem eens een paar bekamen F1 commentators in dienst.
          Tifosi zijn blijkbaar slechte verliezers...

Die apen hadden niet gezien dat Hamilton Glock had ingehaald

Comment

• Echt, het commentaar op LaDeux was schitterend. Hij was er hees van geworden in de laatste ronde. Volgens mij zat hij met een hoofd als een tomaat in zijn cabine.

Dat is pas een presentator. Echt inleven en een correcte verslaggeving.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              youtube en keywords "f1 brazil 2008" gaan je verderhelpen
              'k Vind niets van wanneer Glock op z'n rem staat en dat Hamilton erlangs gaat, of zijn daar geen beelden van?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                'k Vind niets van wanneer Glock op z'n rem staat en dat Hamilton erlangs gaat, of zijn daar geen beelden van?
                Beter zoeken.
                Ik heb even geleden wel zoiets gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  De FIA laat vaak die beelden weghalen bij YouTube

Hier: http://www.sporza.be/cm/sporza.be/au...nd_F1/1.408939
                  Naast de afbeelding kan je naar beneden scrollen voor videos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                    Tifosi zijn blijkbaar slechte verliezers...

Die apen hadden niet gezien dat Hamilton Glock had ingehaald
                    Ik had dat ook niet gezien, ben ik nu een aap?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Ja.

Ik had het zelfs gezien voordat het inhaalmanoeuvre nog maar gebeurd was.

Ik zag zijn rode helm, en ik wist het meteen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Te euforisch dat Massa toch nog kampioen wordt?

Dat is die gasten hun job, en de partijdigheid druipt ervan af. Toen Hamilton toch als 5e over de meet kwam, wisten ze ook niet wat zeggen

Comment

Te euforisch dat Massa toch nog kampioen wordt?

Dat is die gasten hun job, en de partijdigheid druipt ervan af. Toen Hamilton toch als 5e over de meet kwam, wisten ze ook niet wat zeggen
                          Neen, zeker niet euforisch. Maar ik was zo vol spanning aan het kijken, vol ongeloof dat Hamilton zich weer in de luren had laten leggen dat het mij volledig ontgaan was. Ik was die Glock helemaal uit het oog verloren, focuste mij enkel op Vettel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                            Ja.

Ik had het zelfs gezien voordat het inhaalmanoeuvre nog maar gebeurd was.

Ik zag zijn rode helm, en ik wist het meteen.

Comment

Ik had het zelfs gezien voordat het inhaalmanoeuvre nog maar gebeurd was. Ik zag zijn rode helm, en ik wist het meteen.
                              Gij hebt juist niks gezien, aap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door i-media Bekijk Berichten
                                Gij hebt juist niks gezien, aap
                                Zeg blufkikker, zal 't gaan

Ik mag hopen dat je nog voor Mercedes supportert

Comment

Nochtans heeft Hamilton gezegd dat zijn ingenieurs toeschreeuwden dat hij sneller moest rijden om Glock in te halen. Bij McLaren hadden ze berekend dat Lewis Glock nog in de laatste halve ronde zou inhalen.

Geweldig, nu gaan ze het hele kampioenschap beoordelen op wat in de laatste 5 ronden van de laatste race is gebeurd
                                  En de tifosi vergeten snel dat Massa 4+1 punten cadeau gekregen heeft van de FIA...

Dat is een uitspraak van Bram S, niet van mezelf
                                  Je hebt hierover even veel of weinig bewijs als ik dus daarover kunnen we niet discussiëren.

Enige objectiviteit is je echt wel vreemd. Je bent even ergerlijk op dat gebied als die Tifosi die Glock beschuldigen van de race verkocht te hebben.

Comment

De FIA laat vaak die beelden weghalen bij YouTube

Hier: http://www.sporza.be/cm/sporza.be/au...nd_F1/1.408939
                                    Naast de afbeelding kan je naar beneden scrollen voor videos
                                    Thanks

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Zeg blufkikker, zal 't gaan

Ik mag hopen dat je nog voor Mercedes supportert
                                      Natuurlijk supporter ik nog voor Mercedes Ik heb in Monaco zelfs een kort gesprekje gehad met Nicholas Hamilton en mijn goede vriend Ron Dennis. Volgend jaar niet mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door i-media Bekijk Berichten
                                        Natuurlijk supporter ik nog voor Mercedes Ik heb in Monaco zelfs een kort gesprekje gehad met Nicholas Hamilton en mijn goede vriend Ron Dennis. Volgend jaar niet mee?
                                        Wanneer vertrekken we?

Comment

Je hebt hierover even veel of weinig bewijs als ik dus daarover kunnen we niet discussiëren.

Enige objectiviteit is je echt wel vreemd. Je bent even ergerlijk op dat gebied als die Tifosi die Glock beschuldigen van de race verkocht te hebben.
                                          Ik heb het in verschillende krantenartikels gelezen. Bij alle teams weten ze ook de rondetijden van de anderen. Denk jij dat ze Hamilton niet op de hoogte hebben gebracht dat Glock een pak trager was op zijn afgesleten droogweerbanden?

Ben jij dan wel zo objectief?
                                          Ik typ toch nergens onwaarheden. Of beweer jij dat Massa geen punten cadeau heeft gekregen? Zeker dat punt in Japan, nu blijkt dat dit zéér belangrijk zou geweest zijn...

Comment

Working...
                                          X