Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
    Leuk artikel:
    "Felipe Massa kwam gisteren één punt te kort om wereldkampioen te worden. De teleurstelling was dan ook van z'n gezicht af te lezen. Toch had de Braziliaan ook nog tijd om aan andere dingen te denken. Zo vreesde hij voor de veiligheid van de medewerkers van Toyota.

Massa stuurde z'n broer naar de Toyota garage om de teamleden te adviseren om hun teamkledij uit te trekken alvorens het circuit te verlaten.
    De Toyota monteurs volgde het advies van Massa en verlieten het circuit met truitjes van de Braziliaanse voetbalploeg of met teamkledij van Ferrari en Renault. Er werden geen incidenten gemeld."
    Mooi gebaar van Massa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
      Beste piloot is en blijft voor mij Alonso.
      Waarom is hij dan vorig jaar niet boven Hamilton geeindigd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Waarom is hij dan vorig jaar niet boven Hamilton geeindigd?
        en der toch ook niet onder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
          en der toch ook niet onder?
          Neen, maar de beste zou normaalgezien toch moeten winnen.
          Zéker als ze gelijke wapens krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
            uw antwoord anders ook. Uw antwoorden getuigen anders meestal wel van enige objectoyotativiteit.

Of ben je van 't soort dat onder zeggen kloppen verstaat? Want dan kan ik 't verstaan.

Het woord moorden , vermoorden enz horen niet thuis op een forum .
            Zeker niet op een autoforum punt ander lijn.

PS je denkt toch niet dat ik naar een of ander persoon ga gaan om hem ineen te slagen.
            Dan zou ik mij verlagen naar het nivau van de vraag en de humor in deze vraag is ver te zoeken.
            Nissan QQ driver.

Comment

• De vonken spatten er vanaf van die twee, anders moet je elkaar een kusje op de wang geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten

PS je denkt toch niet dat ik naar een of ander persoon ga gaan om hem ineen te slagen.
                Dan zou ik mij verlagen naar het nivau van de vraag en de humor in deze vraag is ver te zoeken.
                Het was wel humoristisch bedoeld
                En je gaat toch niemand een kind laten afslaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                  Het was wel humoristisch bedoeld
                  En je gaat toch niemand een kind laten afslaan
                  uw woord keuze is verkeerd punt.
                  En gemeend of niet , je hebt de vraag wel gesteld.
                  Nissan QQ driver.

Comment

• Juist nog eens wat filmpjes op Youtube bekeken, en, ongeacht voor wie je supportert, dit was zo ontzettend spannend, de rillingen liepen door m'n rug bij het opnieuw bekijken. Nooit gezien. En waarschijnlijk nooit meer.

En zoals Roughneck al zei: de RTBf-uitzending gisteren was echt memorabel. Zo'n passionele verslaggeving, helemaal hees, weet niet meer waar hij het heeft, net zoals de meeste kijkers wss. Duizend maal beter dan Canvas, die het naar mijn mening precies altijd tegen hun goesting uitzenden/presenteren.
                    Last edited by ; 03/11/2008, 21:07.

Comment

Man, alsof alles wat op een forum gezegd wordt serieus is

Comment

Comment

sla me dood, maar ik vind dat je overdrijft.

Comment

• Ha-mil-ton!

Jongens jongens oerspannend was dat, zeker die laatste twee rondes.. Petje af voor Hamilton, verdiende overwinning, verdiend wereldkampioenschap!

Comment

• Ik hoop dat het volgend jaar minstens even spannend wordt!

Ferrari: Raikonnen - Massa
                              McLaren: Hamilton
                              BMW: Kubica
                              Renault: Alonso
                              Red Bull: Vettel
                              Honda: Button

Als die, dankzij de nieuwe regels allemaal vergelijkbare wagens gaan krijgen, volgt er vuurwerk.

Stiekem hoop ik ook op Rosberg/Williams

Comment

• Ging Alonso niet naar Ferrari?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Ging Alonso niet naar Ferrari?
                                  Er is geen plaats meer bij Ferrari. Masse en Raïkonnen hebben al een tijdje terug bijgetekend.

Alonso gaat zijn keuze nu wel spoedig gaan bekendmaken. Kanshebbers zijn Renault of Honda.

Ikzelf zie hem wel volgend jaar nog bij Renault blijven om in 2010 naar Ferrari te trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Neen, maar de beste zou normaalgezien toch moeten winnen.
                                    Zéker als ze gelijke wapens krijgen.
                                    ja wat jij gelijk noemt

hamilton met 90kg fuel onboard, en heiki telkens met +130 kg... begint maar eens dan he

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Ging Alonso niet naar Ferrari?
                                    Mss ooit wel ja als kimi of massa stopt...

2011 ten vroegste.

Alonso in een ferrari = wdc, wdc, wdc, ....

Dan maakt lewis niet vel kans meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                                      Ze wisten bij McLaren zelf niet dat ze Glock nog gingen terughalen laat staan dat Hamilton het wist. Hij heeft met alle mogelijke middelen nog getracht Vettel opnieuw in te halen maar kwam amper in de buurt. Hij heeft voor mij het hoofd niet koel gehouden, hij heeft geluk gehad.
                                      Ze zaten de laatste ronde constant in Lewis z'n oor te roepen dat hij Glock moest inhalen, niet Vettel. Dat heeft hij gedaan. Nipter dan me lief was, maar hij deed het.
                                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

PS : vrt neem eens een paar bekamen F1 commentators in dienst.
                                        Blijkbaar hadden ze zowel op VRT als op La Deux niet door dat Hamilton Glock ingehaald had. Op ITV waren ze aan het roepen "That's Glock! That's Glock isn't it???" Lewis was zelf niet zeker.

How close can it get?? ALs het volgend jaar opnieuw zo spannen dis ben ik allang content
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• ik zat er gewoon al 4 ronden op te hopen, omdat ik wist dat hij het te moeilijk ging hebben met vettel.. Die kwam van te ver veel te kort op korte tijd, eens er voorbij ging hij sowiso unreachable zijn

Comment

Working...
                                          X