Blijkbaar was Honda dat chasis al 2 jaar aan het ontwikkelen... Men had daar blijkbaar alles op alles gezet voor 2009, om dan af te druipen op het moment dat de vruchten geplukt hadden kunnen worden... :s
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door servaski Bekijk BerichtenDenk vooral het voordeel van BGP is dat Brawn en de mensen van het honda team heel 2008 hebben opgeofferd en alle pijlen meteen op 2009 gericht, waardoor ze al veel in de windtunnel hebben getest en misschien nog meer de details uitgespits van het technisch reglement.
Het andere voordeel van BGP is dat ze beslist hebben om in 2009 het hele seizoen zonder KERS te rijden waardoor ze meer ballast aan boord kunnen nemen op de juiste plekken in de wagen voor een betere balans te krijgen . Men spreekt toch rap over 30 kg dat het KERS systeem weegt. En momenteel weegt het voordeel van de ballast op tegen de boost van +/- 80 pk voor 6 seconde per ronde dat het KERS systeem ontwikkeld per ronde.
Voor echte voorspellingen blijft het koffiedik kijken tot Australië, daar zullen pas alle teams hun ware snelheid laten zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk kijk er al naar uit!
wanneer begint het siezoen weer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten29 maart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEn van die Excellium zeg je niks?
van de KERS dacht ik dat je niet beter wist
Comment
-
ga je van Excellium trouwens sneller rijden? Ik denk gewoon dat BGP wel snel is, maar dan in de subtop, achter Renault, Ferrari en BMW (Mclaren weet ik nog zo niet).
Ze hebben waarschijnlijk inderdaad weinig benzine, en staan mss ook wel 30kg lichter zonder kers(en dan ook zonder extra balast).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichtenga je van Excellium trouwens sneller rijden? Ik denk gewoon dat BGP wel snel is, maar dan in de subtop, achter Renault, Ferrari en BMW (Mclaren weet ik nog zo niet).
Ze hebben waarschijnlijk inderdaad weinig benzine, en staan mss ook wel 30kg lichter zonder kers(en dan ook zonder extra balast).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenJe kan misschien eens bijlezen. Brawn GP heeft zelfs Mercedes verbaasd met hetgeen ze qua tijden uit hun setup krijgen. Ze reden dus vermoedelijk wel op gewicht qua balast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk BerichtenAlonso: " Ik schat mijn kansen op de wereldtitel 70 %"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk BerichtenAlonso: " Ik schat mijn kansen op de wereldtitel 70 %"
Comment
-
Ik blijf Alonso één van de beste piloten in het veld vinden. Hij heeft in een competitieve wagen zéker kans op de titel.
Ik heb de indruk dat alle teams zich maar al te graag als underdog opstellen ten opzichte van Brawn GP. De druk bouwt zich op, en het wordt moeilijk om niet te falen in de ogen van het publiek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDie tijdelijke boost van 80 pk is nog niet voltooid en dus nog steeds illegaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet medaillesysteem van Bernie gaat er dan blijkbaar toch komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenNope, de coureur met de meeste zeges is wereldkampioen. Belachelijk, ook het constant presteren moet beloond worden. FIA.....
Comment
Comment