Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Misschien te gevaarlijk voor de lollipopman, of te veel kans op menselijke fouten.
    BMW = Freude Am Fahren

    Comment


    • #82
      Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
      Misschien te gevaarlijk voor de lollipopman, of te veel kans op menselijke fouten.
      En met dat lichtjes systeem dan niet?

      Comment


      • #83
        Nee want dat is elektronisch. Ik weet ook niet welke redenen Ferrari heeft om een elektronisch systeem te gebruiken.
        BMW = Freude Am Fahren

        Comment


        • #84
          de Ferrari F60


          Comment


          • #85


            Man man, wat hebben ze bij de FIA toch weer gedaan...? Bezie dat nu eens, 't is om te bleiten

            Comment


            • #86
              Je zou je bijna schamen om daarin te kruipen...

              't Zal wennen worden, op z'n minst... Hoe verhouden de rondetijden van de 2009 wagens zich tegenover die van 2008? Wegen full slicks op tegen het verlies van downforce (waarom gewoon niet allebei hebben? )?

              Comment


              • #87
                Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Je zou je bijna schamen om daarin te kruipen...

                't Zal wennen worden, op z'n minst... Hoe verhouden de rondetijden van de 2009 wagens zich tegenover die van 2008? Wegen full slicks op tegen het verlies van downforce (waarom gewoon niet allebei hebben? )?
                Volgens De La Rosa (testrijder McLaren) zal dat niet veel schelen. Hetgeen je verliest door downforce win je terug door slicks op de meeste circuits.

                Comment


                • #88
                  Ik hoop dat die mottige voorvleugel en die midget achtervleugel snel weer verdwijnen!

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Volgens De La Rosa (testrijder McLaren) zal dat niet veel schelen. Hetgeen je verliest door downforce win je terug door slicks op de meeste circuits.
                    Ergo in de regen gaan de rondetijden kelderen?

                    Comment


                    • #90
                      Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten


                      Man man, wat hebben ze bij de FIA toch weer gedaan...? Bezie dat nu eens, 't is om te bleiten

                      Awel, ik vind dat 't serieus meevalt. Toen ik enkele weken geleden de foto's van de BMW met 2009-aëropakket zag, moest ik ook kotsen. Nu ik dit zie, vind ik het al bij al wel oké. Akkoord, er zijn al mooiere bolides geweest, maar toch. Allez, 't is geen schoonheid zoals de wagen van 89 of 2000, maar 't kan ermee door.

                      Comment


                      • #91
                        Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                        Awel, ik vind dat 't serieus meevalt. Toen ik enkele weken geleden de foto's van de BMW met 2009-aëropakket zag, moest ik ook kotsen. Nu ik dit zie, vind ik het al bij al wel oké. Akkoord, er zijn al mooiere bolides geweest, maar toch. Allez, 't is geen schoonheid zoals de wagen van 89 of 2000, maar 't kan ermee door.
                        Jep, ik vind het ook veel beter meevallen dan gedacht. Enkel bij die achtervleugel blijf ik m'n twijfels hebben, maar de rest is wel oké.

                        Comment


                        • #92
                          Tijdens de wintertesten in Barca een praatje geslagen met Marc Gene de testrijder voor Ferrari
                          Rondetijden liggen nu nog lager maar zullen gelijk zijn omdat we steeds werken aan andere oplossingen en andere mogelijkheden moeten uitvinden! Voordeel is dit jaar dat downforce aan de voorvleugel aan het stuur regelbaar is geworden!

                          Comment


                          • #93
                            Toyota was vandaag aan de beurt.. morgen McLaren!



                            Comment


                            • #94


                              Comment


                              • #95
                                Zo mogelijk nog 'zuiverder' dan de Ferrari ...

                                Comment


                                • #96
                                  de McLaren;


                                  Comment


                                  • #97
                                    Zonet achterover gestuikt door een artikel op www.hln.be (ik weet het, lach maar...)


                                    Ron Dennis stapt op bij McLaren


                                    Ron Dennis, big boss van de Britse Formule 1-renstal McLaren-Mercedes, legt op 1 maart zijn functie neer. Dat maakte hij vandaag in het Engelse Woking bekend tijdens de voorstelling van de nieuwe F1-bolide. Door de spionagezaak met Ferrari in 2007 was de positie van Dennis beginnen te wankelen. Omwille van de betrokkenheid van McLaren kreeg het team toen een boete van 100 miljoen dollar en werd het uit het constructeurskampioenschap geschrapt. Toch weigerde Dennis toen ontslag te nemen. Vorig seizoen kroonde de Brit Lewis Hamilton, door Dennis bij het team gehaald, zich tot wereldkampioen. (belga/lpb)

                                    ============

                                    1 maart 2009, slaat in als een bom...

                                    Comment


                                    • #98
                                      Wel, echt verrassend is het niet, vind ik. En eerlijk ? Het werd tijd. 't Is ook de juiste moment om te stoppen. Hamilton werd onder zijn leiding wereldkampioen. Hij is eigenlijk de man die Hamilton naar de F1 haalde.

                                      Na Jean Todt, nu Ron Dennis. En het zal niet lang meer duren of ook Flavio Briatore stopt ermee (eigenlijk was ie al eens gestopt, in 97, om nadien opgevolgd te worden door Dave Richards en Rocco Benetton).


                                      Over de McLaren: mooie wagen, eigenlijk. Mooier dan die van vorig jaar !

                                      Comment


                                      • #99
                                        Hij zou niet volledig afscheid nemen van McLaren, hij zou enkel stoppen als leider van het F1-team en zich concentreren op de sportwagens.
                                        BMW = Freude Am Fahren

                                        Comment


                                        • De Toyota en McLaren zien er nog best ok uit.
                                          De Ferrari oogt een beetje raar. Maar we zullen er wel snel aan wennen.

                                          Wie zal Dennis dan vervangen?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X