Misschien te gevaarlijk voor de lollipopman, of te veel kans op menselijke fouten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenMisschien te gevaarlijk voor de lollipopman, of te veel kans op menselijke fouten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJe zou je bijna schamen om daarin te kruipen...
't Zal wennen worden, op z'n minst... Hoe verhouden de rondetijden van de 2009 wagens zich tegenover die van 2008? Wegen full slicks op tegen het verlies van downforce (waarom gewoon niet allebei hebben? )?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVolgens De La Rosa (testrijder McLaren) zal dat niet veel schelen. Hetgeen je verliest door downforce win je terug door slicks op de meeste circuits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Man man, wat hebben ze bij de FIA toch weer gedaan...? Bezie dat nu eens, 't is om te bleiten
Awel, ik vind dat 't serieus meevalt. Toen ik enkele weken geleden de foto's van de BMW met 2009-aëropakket zag, moest ik ook kotsen. Nu ik dit zie, vind ik het al bij al wel oké. Akkoord, er zijn al mooiere bolides geweest, maar toch. Allez, 't is geen schoonheid zoals de wagen van 89 of 2000, maar 't kan ermee door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenAwel, ik vind dat 't serieus meevalt. Toen ik enkele weken geleden de foto's van de BMW met 2009-aëropakket zag, moest ik ook kotsen. Nu ik dit zie, vind ik het al bij al wel oké. Akkoord, er zijn al mooiere bolides geweest, maar toch. Allez, 't is geen schoonheid zoals de wagen van 89 of 2000, maar 't kan ermee door.
Comment
-
Tijdens de wintertesten in Barca een praatje geslagen met Marc Gene de testrijder voor Ferrari
Rondetijden liggen nu nog lager maar zullen gelijk zijn omdat we steeds werken aan andere oplossingen en andere mogelijkheden moeten uitvinden! Voordeel is dit jaar dat downforce aan de voorvleugel aan het stuur regelbaar is geworden!
Comment
-
Zonet achterover gestuikt door een artikel op www.hln.be (ik weet het, lach maar...)
Ron Dennis stapt op bij McLaren
Ron Dennis, big boss van de Britse Formule 1-renstal McLaren-Mercedes, legt op 1 maart zijn functie neer. Dat maakte hij vandaag in het Engelse Woking bekend tijdens de voorstelling van de nieuwe F1-bolide. Door de spionagezaak met Ferrari in 2007 was de positie van Dennis beginnen te wankelen. Omwille van de betrokkenheid van McLaren kreeg het team toen een boete van 100 miljoen dollar en werd het uit het constructeurskampioenschap geschrapt. Toch weigerde Dennis toen ontslag te nemen. Vorig seizoen kroonde de Brit Lewis Hamilton, door Dennis bij het team gehaald, zich tot wereldkampioen. (belga/lpb)
============
1 maart 2009, slaat in als een bom...
Comment
-
Wel, echt verrassend is het niet, vind ik. En eerlijk ? Het werd tijd. 't Is ook de juiste moment om te stoppen. Hamilton werd onder zijn leiding wereldkampioen. Hij is eigenlijk de man die Hamilton naar de F1 haalde.
Na Jean Todt, nu Ron Dennis. En het zal niet lang meer duren of ook Flavio Briatore stopt ermee (eigenlijk was ie al eens gestopt, in 97, om nadien opgevolgd te worden door Dave Richards en Rocco Benetton).
Over de McLaren: mooie wagen, eigenlijk. Mooier dan die van vorig jaar !
Comment
Comment