Martin Whitmarsh
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenHeh, de neus van de Toyota doet een beetje denken aan de Williams van 2004.
Comment
-
Laat ons hopen dat Williams zijn kleurke behoudt. Ik vind het echt geslaagd!
Renault is al twee jaar het lelijke eendje van de grid. Ik vind de nieuwe kleurencombo beter dan de vorige, maar toch...
En Elf dat geen sponsor meer is. Waar gaan we dat schrijven?
Ik heb het lang moeilijk gehad om afscheid te nemen van die wagen...
Comment
-
De McLaren ziet er goed uit (gegeven de spoilerproporties)!
Wat dat laatste betreft : die gigantisch voorspoiler doe me hard denken aan die Carrera-racebaanautootjes van vroeger met die 'geleidingsblokjes' op de neus zijdelings. Gigantisch lelijk.
Wat zijn de exacte reglementswijzigingen betreffende die voorvleugel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichtenmclaren zoals altijd met de schoonste wagen
Waar is de tijd van de JPS-livery.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenElf is nog altijd sponsor hoor.
Ik vind die neus echt getekend alsof je aan een vijfjarige gevraagd hebt om een F1-wagen te tekenen.
Die voorspoiler zou voorlopig zijn en zou nog hertekend worden. 't Is alleszins te hopen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls je zilver, knalrood en zwart in je livery hebt is dat niet zo moeilijk. Als je met fletsgeel en babyblauw zit zoals de Renaults vroeger, is 't een pak moeilijker om een knappe kar te maken.
Waar is de tijd van de JPS-livery.
Comment
Comment