Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Amai Elf en Total allebei sponsor van Renault F1... ? Vreemd.

Comment

• Wist ik niet, bedankt.

Comment

• Knappe Williams ! Ik hoop wel dat er nog wat extra sponsordeals bijkomen ...

De Renault is voorlopig maar een misbaksel.
        Maar die dingen moeten niet mooi, maar snel zijn ...

Comment

• Snel moet, mooi mag

Comment

• de BMW;

Comment

• Ik vind persoonlijk de McLaren en de Ferrari knapper ...

Comment

• Allez zeg, vergelijk dat nu eens met die 'oude' BMW F1... toch vijftigduizend keer knapper??!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  Allez zeg, vergelijk dat nu eens met die 'oude' BMW F1... toch vijftigduizend keer knapper??!!
                  Kan zijn, maar van die massa's onnozele vleugeltjes was ik toch ook geen fan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                    Kan zijn, maar van die massa's onnozele vleugeltjes was ik toch ook geen fan.
                    Da's waar: olifantenoren, konijnentanden, haaienvinnen,..., op den duur werd het te veel.

Maar als je ze naast elkaar zet blijft de wagen van vorig jaar stukken knapper (allé IMO toch)

Comment

• Hij is vooral veel "cleaner" geworden. Van die wieldeksels ben ik nog altijd geen fan

Comment

• echt lelijk vind ik ze ook weer niet

Comment

• Ik vind hem ook niet lelijk, maar ik zou liever zien dat de voor- en achtervleugel even groot zijn. En niet zo groot als een van beide, maar ergens tussenin.
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                            de Renault;
                            Wat een misbaksel

Lijkt zelfs amateuristisch, die neus...

Kan er eigenlijk iemand al de teams en rijders op een rijtje zetten. Nieuwkomers? En nog altijd geen overname van Honda?
                            Last edited by ; 20/01/2009, 22:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                              Kan er eigenlijk iemand al de teams en rijders op een rijtje zetten. Nieuwkomers? En nog altijd geen overname van Honda?
                              dat staat al sinds 3 november in de openingspost

Comment

• Post uit ander topic:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
                                Renault heeft zopas hun wagen voorgesteld, waarmee het merk zal meedoen aan het Formule 1-kampioenschap. Rekening houdend met de nieuwe regelgeving werd ook hier de aerodynamica aangepast. De wagen wordt voorzien van het KERS-systeem, een kleine generator die verbonden is met de motor en de batterij oplaadt met energie die vrijkomt bij het accelereren. Om gewicht te besparen krijgt de versnellingsbak een titanium-carbon-omkasting. De wagen zelf weegt nu 605kg, inclusief bestuurder en ballast.

De motor die dit geheel aandrijft is de RS27. Dit is een 2400cc grote motor met een maximaal toerental van 18000rpm. Deze motor zal zowel terug te vinden zijn in de wagen van ING Renault F1 Team als in de wagen van Red Bull Racing. Fernando Alonso en Nelson Piquet zullen beide wagen van het ING Renault team besturen.

bron: http://www.autofans.be/content/renau...lide-2009-voor

Comment

• Even ter info: na dag 1 van de Arctic Lapland rally, staat Raikkonen, zonder al te veel ervaring, op plaats 16, terwijl Hakkinen, die meer ervaring heeft dan z'n landgenoot, op 23.
                                  Vind ik echt wel sterk van Kimi, een uitzonderlijk talent, zijn toekomst na de F1 is ook gegarandeerd.

Comment

• de achterspoilers buiten beschouwing vind ik de nieuwe wagens wel knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      de achterspoilers buiten beschouwing vind ik de nieuwe wagens wel knap
                                      Ik niet. Dat simplistisch design doet de auto's te veel op F3000 lijken. De nieuwe F1's zien er niet meer zo high-tec uit als de auto's van vorige jaren. Echt dwaas!

Comment

• Ik begrijp ook echt niet waar ze met dat aan banden leggen van innovatie en snelheid heen willen..

Er zijn voldoende alternatieven die zo'n denkpiste volgen (A1, Indy, ...), gaan ze F1's blijven vereenvoudigen tot ze op 't zelfde niveau staan?

Ik mis deze karretjes..

Mét tabaksreclame verdorie, al die regelnichten

Comment

• Ook altijd heel knap gevonden

Comment

Working...
                                          X