Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten1999
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenJe kan ook gewoon op de plakkaat in de foto kijken
kan me zelfs niet meer herinneren wanneer dat McLaren nog met Goodyear heeft gereden.. '97?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenBridgestone banden en daarvoor een plakkaat met Goodyear reclame
kan me zelfs niet meer herinneren wanneer dat McLaren nog met Goodyear heeft gereden.. '97?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMét tabaksreclame verdorie, al die regelnichten
Wel overschot van gelijk.
Ik vind het leuk dat ze simpeler worden, maar de manier waarop is verschrikkelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenEven ter info: na dag 1 van de Arctic Lapland rally, staat Raikkonen, zonder al te veel ervaring, op plaats 16, terwijl Hakkinen, die meer ervaring heeft dan z'n landgenoot, op 23.
Vind ik echt wel sterk van Kimi, een uitzonderlijk talent, zijn toekomst na de F1 is ook gegarandeerd.
"Het is misschien nog te vroeg om te oordelen maar ik denk dat Kimi niet snel zal bijleren in deze sport. Hij mag dan wel een uitstekend rijder zijn maar ik zeg de dingen zoals ik denk dat ze zijn", zo vertelde Marcus Gronholm meteen na de wedstrijd.
Bron: http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=4044
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenFerrari-rijder Kimi Raikkonen heeft zijn allereerste rit in de rally achter de rug en eindigde pas als dertiende. De Finse rijder kreeg tijdens de zogenaamde Arctic Lapland Rally een Fiat Abarth Grande Punto 2000 ter beschikking en moest het opnemen tegen rijders als Mika Hakkinen, Juha Salo en Marcus Gronholm. Volgens Gronholm is het rally-gebeuren niets voor Raikkonen en zal hij er ook niet snel aan wennen.
"Het is misschien nog te vroeg om te oordelen maar ik denk dat Kimi niet snel zal bijleren in deze sport. Hij mag dan wel een uitstekend rijder zijn maar ik zeg de dingen zoals ik denk dat ze zijn", zo vertelde Marcus Gronholm meteen na de wedstrijd.
Bron: http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=4044
laten we het nu even vergelijken met dit artikel
Räikkönen maakt indruk tijdens Arctic Lapland Rally [25 januari - 12:34] Kimi Räikkönen heeft in zijn rallydebuut een goede indruk achtergelaten. De Fin nam samen met voormalige F1-piloten Mika Hakkinen en Mika Salo deel aan de eerste manche van het Finse rallykampioenschap. In de Arctic Lapland Rally zat Räikkönen achter het stuur van een Fiat Abarth.
Na de eerste dag stond Räikkönen zestiende in het klassement. Hij reed zelfs de vierde tijd op de zesde klassementsproef, weliswaar de kortste van de dag met 3,7 kilometer. Maar ook op de tweede dag deed de Fin het goed. Uiteindelijk reed hij naar een dertiende plaats. Op dezelfde KP van 3,7km reed hij opnieuw een indrukwekkende 4de chrono.
Mika Salo bereikte de eindmeet niet maar Mika Hakkinen wel. De tweevoudige wereldkampioen Formule 1 stond 37ste na de eerste dag maar werd uiteindelijk toch nog negentiende.
bron: f1-club.be
We kunnen nu moeilijk zeggen dat hij het slecht heeft gedaan he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenKimi is ook druk aan het wintertesten geweest:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenBourdais is eindelijk bevestigd bij STR
blijft enkel nog het voormalige Honda team over, als dat nog verkocht geraakt tenminste..
Comment
-
net gelezen dat het voormalige Honda team wel een volledig chassis heeft, maar dat zij geen motoren meer zullen maken of leveren..
dus de eventuele koper moet nog een motorleverancier vinden, het chassis daar op aanpassen en 2 rijders vinden..
en als je kijkt naar Force India die Mercedes motoren heeft binnengehaald eind vorig jaar, vermoed ik dat Honda en niet zal bij zijn..
Force India zal pas kort voor de 1ste GP met hun nieuwe wagen kunnen testen.. maw die zullen weer telkens op de laatste rij staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenPrecies nog wel relatief knap.
Hij is totaal verschillend van de rest die we al gezien hebben, ik vind hem echt wel knap.
Comment
Comment