Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Ook altijd heel knap gevonden

1999

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        1999
        Da's - denk ik - die van 2000. In 99 had de McLaren nog geen schoorstenen.

Comment

• Je kan ook gewoon op de plakkaat in de foto kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
            Je kan ook gewoon op de plakkaat in de foto kijken
            Bridgestone banden en daarvoor een plakkaat met Goodyear reclame

kan me zelfs niet meer herinneren wanneer dat McLaren nog met Goodyear heeft gereden.. '97?
            Last edited by ; 25/01/2009, 14:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
              Bridgestone banden en daarvoor een plakkaat met Goodyear reclame

kan me zelfs niet meer herinneren wanneer dat McLaren nog met Goodyear heeft gereden.. '97?
              '97, inderdaad. Om in '98 over te stappen op Bridgestone. Geen slechte keuze, want in dat jaar waren de Bridgestones meestal de betere banden.

Comment

• Who cares of die karren nu mooi of lelijk zijn, als ze maar snel zijn.

Ik ben benieuwd en voorzichtig optimistisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Mét tabaksreclame verdorie, al die regelnichten
                  Studeer (of heb je) daar niet voor? (rechten)

Wel overschot van gelijk.

Ik vind het leuk dat ze simpeler worden, maar de manier waarop is verschrikkelijk.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                    Even ter info: na dag 1 van de Arctic Lapland rally, staat Raikkonen, zonder al te veel ervaring, op plaats 16, terwijl Hakkinen, die meer ervaring heeft dan z'n landgenoot, op 23.
                    Vind ik echt wel sterk van Kimi, een uitzonderlijk talent, zijn toekomst na de F1 is ook gegarandeerd.
                    Ferrari-rijder Kimi Raikkonen heeft zijn allereerste rit in de rally achter de rug en eindigde pas als dertiende. De Finse rijder kreeg tijdens de zogenaamde Arctic Lapland Rally een Fiat Abarth Grande Punto 2000 ter beschikking en moest het opnemen tegen rijders als Mika Hakkinen, Juha Salo en Marcus Gronholm. Volgens Gronholm is het rally-gebeuren niets voor Raikkonen en zal hij er ook niet snel aan wennen.

"Het is misschien nog te vroeg om te oordelen maar ik denk dat Kimi niet snel zal bijleren in deze sport. Hij mag dan wel een uitstekend rijder zijn maar ik zeg de dingen zoals ik denk dat ze zijn", zo vertelde Marcus Gronholm meteen na de wedstrijd.

Bron: http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=4044

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                      Ferrari-rijder Kimi Raikkonen heeft zijn allereerste rit in de rally achter de rug en eindigde pas als dertiende. De Finse rijder kreeg tijdens de zogenaamde Arctic Lapland Rally een Fiat Abarth Grande Punto 2000 ter beschikking en moest het opnemen tegen rijders als Mika Hakkinen, Juha Salo en Marcus Gronholm. Volgens Gronholm is het rally-gebeuren niets voor Raikkonen en zal hij er ook niet snel aan wennen.

"Het is misschien nog te vroeg om te oordelen maar ik denk dat Kimi niet snel zal bijleren in deze sport. Hij mag dan wel een uitstekend rijder zijn maar ik zeg de dingen zoals ik denk dat ze zijn", zo vertelde Marcus Gronholm meteen na de wedstrijd.

Bron: http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=4044
                      Pulp!

laten we het nu even vergelijken met dit artikel

Räikkönen maakt indruk tijdens Arctic Lapland Rally [25 januari - 12:34] Kimi Räikkönen heeft in zijn rallydebuut een goede indruk achtergelaten. De Fin nam samen met voormalige F1-piloten Mika Hakkinen en Mika Salo deel aan de eerste manche van het Finse rallykampioenschap. In de Arctic Lapland Rally zat Räikkönen achter het stuur van een Fiat Abarth.

Na de eerste dag stond Räikkönen zestiende in het klassement. Hij reed zelfs de vierde tijd op de zesde klassementsproef, weliswaar de kortste van de dag met 3,7 kilometer. Maar ook op de tweede dag deed de Fin het goed. Uiteindelijk reed hij naar een dertiende plaats. Op dezelfde KP van 3,7km reed hij opnieuw een indrukwekkende 4de chrono.

Mika Salo bereikte de eindmeet niet maar Mika Hakkinen wel. De tweevoudige wereldkampioen Formule 1 stond 37ste na de eerste dag maar werd uiteindelijk toch nog negentiende.

bron: f1-club.be

We kunnen nu moeilijk zeggen dat hij het slecht heeft gedaan he

Comment

• Kimi is ook druk aan het wintertesten geweest:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Kimi is ook druk aan het wintertesten geweest:

Hij maakt zich precies klaar om te beginnen jumpen

Comment

• Bourdais is eindelijk bevestigd bij STR

blijft enkel nog het voormalige Honda team over, als dat nog verkocht geraakt tenminste..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                              Bourdais is eindelijk bevestigd bij STR

blijft enkel nog het voormalige Honda team over, als dat nog verkocht geraakt tenminste..
                              'USF1' ?

Comment

• ja, misschien, maar ik denk dat dat eerder voor volgend jaar zal zijn..

Comment

• Jup, stemmen gaan op dat USF1 slechts in 2010 zal meespelen.

Comment

• net gelezen dat het voormalige Honda team wel een volledig chassis heeft, maar dat zij geen motoren meer zullen maken of leveren..

dus de eventuele koper moet nog een motorleverancier vinden, het chassis daar op aanpassen en 2 rijders vinden..
                                    en als je kijkt naar Force India die Mercedes motoren heeft binnengehaald eind vorig jaar, vermoed ik dat Honda en niet zal bij zijn..

Force India zal pas kort voor de 1ste GP met hun nieuwe wagen kunnen testen.. maw die zullen weer telkens op de laatste rij staan

Comment

• de nieuwe Red Bull, enkele dagen voor de officiele release hebben ze een 3d filmpje uitgebracht met de nieuwe wagen in;

Comment

• Precies nog wel relatief knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                          Precies nog wel relatief knap.
                                          Laat de relatief er maar af hoor.
                                          Hij is totaal verschillend van de rest die we al gezien hebben, ik vind hem echt wel knap.

Comment

Working...
                                          X