Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja dat weet ik, maar ik vind het toch positief om te zien dat de r29 niet kompleet waardeloos is
    Last edited by ; 13/02/2009, 23:39.

Comment

• mja, die kan nog steeds compleet waardeloos zijn..

in wintertests kunnen ze doen wat ze willen.. desnoods gooien ze alle ballast eruit zodat die wagen veel te weinig weegt
      dan kan zelfs force india naar pole rijden

Comment

• ja hoe zit het trouwens met de force india's? dat word weer niks dit jaar denk ik

Comment

• natuurlijk wordt dat weer helemaal niets.. ze denken dat ze een topdeal hebben gemaakt met mercedes, maar net daardoor hebben ze heel de winter niets kunnen testen.. totaal kansloos weer

Comment

• Honda gaat blijkbaar ook met mercedes motoren rijden. Als het echt waar is dat ze gered zijn natuurijk.
            Daar zou ik ook wel meer over willen weten

Comment

• ja, ze hebben terug geld, maar niet voor een heel seizoen..
              ze zouden aan de start geraken voor 4 races, maar daarna nog niks..
              dus wsl wordt dat zo'n arrows toestanden..

Comment

• Eerder Super Aguri toestanden vrees ik.

Daar hadden ze dan ook een hand in.

Comment

• Hopelijk doen ze nog mee, anders hebben we het minst aantal teams ooit

Comment

• Is er geen verplicht minimum aantal bolides ook?

Comment

• dat klopt, ik dacht 20
                      Dus als ervan honda niets komt, zal een topteam een extra wagen moeten inzetten
                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• is dat zo? Dat is nog nooit gebeurt in de geschiedenis van de F1
                        Ik vind dat eigelijk niet zo goede regel moet ik zeggen. hoe zit het dan met het constructeurskampioenschap?
                        Last edited by ; 15/02/2009, 14:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                          is dat zo? Dat is nog nooit gebeurt in de geschiedenis van de F1
                          Ik vind dat eigelijk niet zo goede regel moet ik zeggen. hoe zit het dan met het constructeurskampioenschap?
                          Ik dacht dat er gezegd werd dat dan enkel de punten van de 2 beste wagens per team per race worden genomen maar de 3 rijders behouden wel elk hun individuele punten.

Comment

Hopelijk doen ze nog mee, anders hebben we het minst aantal teams ooit
                            Yep, we zitten nog niet op het dieptepunt, maar het kan niet ver meer zijn

Comment

• Met de crisis kan het niet anders zekerst... Ist dit seizoen nie, dan zal 't het volgende zijn.
                              Zelfs nonkel Bernie steunt met zijn privévermogen... Dat wil al iets zeggen volgens mij

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• de nieuwe Force India

Comment

• ziet er goed uit vind ik. maar ik betwijfel het dat hij ook snel is

Comment

• Rijdt nochtans, net als Honda, ook met het mclaren blok...
                                      Ik schat deze mss nog sneller in als de 09 Honda, gezien Honda altijd al shitty geweest is in alles behalve de motor (oplossing voor de crisis: je kerncompetentie afstoten)

Comment

• mercedesmotor of niet, ze zijn te laat begonnen met ontwikkelen en dus zullen ze net als vorig jaar het slechtste team op de grid zijn. Honda was tenminste nog vroeg begonnen.

kortom, niet snel

Comment

mercedesmotor of niet, ze zijn te laat begonnen met ontwikkelen en dus zullen ze net als vorig jaar het slechtste team op de grid zijn. Honda was tenminste nog vroeg begonnen.

kortom, niet snel
                                          Da's niet noodzakelijk. Omdat ze laat begonnen zijn, is de kans inderdaad relatief groot dat er iets schort aan de wagen. Dat kan de snelheid zijn, maar even goed de betrouwbaarheid ...

Comment

Working...
                                          X