Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hoop dat de renault kan strijden voor de titel, en ik denk dat dat wel zal lukken ook.
    Voor de rest denk ik dat de ferrari sterk zal zijn, de mclaren zal ietsje tegenvallen, en de Toyota zal ook heel sterk zijn.

Het zijn maar vermoedens hé

Comment

• Toyota sterk? Waarom zouden ze het nu zoveel beter doen dan de voorbije jaren? Ik zou er mijn geld niet op zetten

Kzie wel grote kans dat Renault idd opnieuw sterk staat met Alonso (Piquet gaan we nog altijd niet veel zien, maar goed ook, zo blijft de unibrow tevreden).

Comment

• Ik zeg het, het is maar een vermoeden hé, aan de testsessies te zien heeft Toyota zeker geen slechte wagen. ik zeg niet dat ze gelijk meerdere GP's gaan winnen.
        maar vorig jaar haddenz e 1 podium. dit jaar verwacht ik er een stuk of 4.

En inderdaad Piquet en Alonso is een wereld van verschil. Zet Alonso in een Ferrari en hij is onverslaanbaar.

Comment

• Button opvallend snelste

10:29 - Jenson Button verbaast vriend en vijand door de snelste tijd tot nu toe te laten noteren met zijn gloednieuwe wagen van Brawn GP. De nieuwe wagen heeft slechts een shakedown gehad op Silverstone vorige week. De wagen ziet er snel uit, maar de grote namen als Raikkonen en Kovalainen moeten nog serieuze runs gaan maken.

Bron:f1today.nl
          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Heeft iemand al een overzicht over de nieuwe reglementeringen?
            Gaat het medaillesysteem en slecht 1 maal tanken in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car Wellness Bekijk Berichten
              Heeft iemand al een overzicht over de nieuwe reglementeringen?
              Gaat het medaillesysteem en slecht 1 maal tanken in?
              Hier vind je een overzicht van alle nieuwe regels voor het seizoen 2009:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                Hier vind je een overzicht van alle nieuwe regels voor het seizoen 2009:

http://drivr.be/2009/03/01/formule-1...nieuwe-wetten/
                thanks dat belooft een spannend seizoen te worden..

Comment

• ik ben benieuwd of er nu meer keer voorbij zal worden gestoken zoals de FIA beweerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                    Zet Alonso in een Ferrari en hij is onverslaanbaar.
                    heb je volkomen gelijk in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                      heb je volkomen gelijk in!
                      Ik hoop dat dat hij in 2010 dan ook naar daar gaat. ten laatste in 2011. samen met Vettel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                        Ik hoop dat dat hij in 2010 dan ook naar daar gaat. ten laatste in 2011. samen met Vettel
                        Als ze dan met gelijke wapens moeten strijden weet ik niet of Alonso daarmee tevreden gaat zijn.

Comment

• Alonso - Vettel bij de Scuderia wordt een dreamteam! Echter niet zonder risico, want meestal doet zo'n team zichzelf de das om. Ik verwijs naar McLaren 2007.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                            Alonso - Vettel bij de Scuderia wordt een dreamteam! Echter niet zonder risico, want meestal doet zo'n team zichzelf de das om. Ik verwijs naar McLaren 2007.
                            Zeg anders eens het zelfde als ik

Comment

• Jawadde, les nummer één in geef-eens-een-veeg.

Just my 2 cents.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                Jawadde, les nummer één in geef-eens-een-veeg.

Just my 2 cents.

Comment

• Ik krijg echt geen hoogte van de krachtverhoudingen. De eerste race (en eigenlijk tot de gp van Spanje) zou wel eens vol verrassingen kunnen zitten.

Comment

• Ik ook niet. De prono's zullen moeilijk worden.

Comment

• Ik heb net hetzelfde gevoel als jullie. McLaren en Ferrari verwacht ik wel (ergens) vooraan, maar voorts? Logisch zou zijn dat BMW zich komt mengen, maar voor't zelfde geld strijden ze met Toyota. Of heeft Toyota eindelijk de sleutel kunnen vinden? Is BrawnGP misschien niet zo traag als we denken? Wat te denken van Red Bull, de wagen ontworpen door Newey? En Toro Rosso, kunnen die hun elan van eind verleden jaar doorzetten? Komt Force India een trapje hoger? Williams opnieuw in de (sub)top?

Voor het eerst in jaren zouden we wel eens lelijk kunnen verschieten...

Nog een goeie twee weken en 't is zo ver.

PS : weet iemand welk uur de race hier in lokale tijd is? Naar ik vernomen had was de race in Melbourne verschoven naar (lokaal) de vooravond, zodat ze hier in de morgend te zien zou zijn? (wil van zotten Bernie...)
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Da's de kalender van de site. 't Is dus inderdaad om 17.00u, maar was dat vorig jaar ook nog niet?

Ik weet het niet meer juist, maar ik zal waarschijnlijk toch in uitgesteld relais kijken. Véél gemakkelijker.

Comment

• Trulli zegt dat BMW, ferrari en toyota top zullen zijn. Mclaren schijnt veel problemen te hebben atm...

Hij vertelt er ook bij dat Renault en Red Bull er ook best zullen staan.

Volgens mij zal het veld zich als volgt verdelen voor de eerste GP:

TOP: Ferrari, BMW
                                          SUBTOP: Mclaren, Renault, Red Bull
                                          MIDDEN: Toyota, Williams, Toro Rosso
                                          KONT: Brawn, Force India
                                          Last edited by ; 10/03/2009, 16:41.

Comment

Working...
                                          X