Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De race zal om 8 uur 's morgens hier te zien zijn dus het is voor het eerst dat hij zo laat gereden zal worden.

Comment

• 8u smorgens, goed doenbaar!

Integraal uitgezonden door de BBC! Zelfs de testen zijn daar te zien via de rode knop.

Comment

• Inderdaad, daar was ik al jaren naar aan't uitkijken

Ik ben al blij dat Martin Brundle mee verhuisd is.

Comment

• ik wist al een tijdje dat het 8u 's morgens was.. maar dat maakt het er niet makkelijker op..

in het weekend leef ik 's nachts en slaap ik zowat overdag, dus 4u was ideaal.. 8u wordt moeilijk..

Comment

• Voor de F1 moet je al es wat water bij de wijn doen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
              Voor de F1 moet je al es wat water bij de wijn doen hé
              Of een digicorder in huis hebben!

Comment

• Nah, ik moet et live zien, anders gaat er een stuk charme verloren vind ik. Je moet het meemaken

Comment

Nah, ik moet et live zien, anders gaat er een stuk charme verloren vind ik. Je moet het meemaken
                  Vind ik ook.

Vroeger toen ik nog 's zondags werkte kon ik echt rotten van de collega's die de radio opzetten als het nieuws begon of gewoon rechtuit vroegen aan mij wat ik er van vond dat ... of ... gewonnen had.

Comment

• ik zal wel live zien, desnoods doen we een nachtje door

al hoop ik dat het niet zoals vorig jaar zal zijn.. de eerste 5 ronden gezien, en als bij wonder nog de laatste 2 ronden ook nog gezien..
                    daartussen had ik ne klop van den hamer gekregen..

ps. is dat ook niet dat weekend dat het uur weer naar zomertijd gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                      ik zal wel live zien, desnoods doen we een nachtje door

al hoop ik dat het niet zoals vorig jaar zal zijn.. de eerste 5 ronden gezien, en als bij wonder nog de laatste 2 ronden ook nog gezien..
                      daartussen had ik ne klop van den hamer gekregen..

ps. is dat ook niet dat weekend dat het uur weer naar zomertijd gaat?
                      bweik ja tis dus al om 7u te doen...

Comment

• klok gaat een uur vooruit he, niet achteruit, maar tzal wel effectief om 8u zijn vermoed ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                          klok gaat een uur vooruit he, niet achteruit, maar tzal wel effectief om 8u zijn vermoed ik
                          Goed bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Goed bezig

Comment

Nee, hij is echt goed bezig

Comment

• Dit is mijn gedacht van de krachtverhoudingen

1. Ferrari
                                2.BMW
                                3.Mclaren
                                4.Renault
                                5.Toyota
                                6.Red bull
                                7.Brawn GP
                                8.Torro rosso
                                9.Williams
                                10.Force India

Comment

• 't Is koffiedik kijken. Ik ben 't ondertussen al afgeleerd om meet veel sier correcte voorspellingen te verkondigen.

Toch enkele opmerkingen:

-'t Is niet omdat BMW altijd 'eerst' was (eerste met het nieuwe aerodynamisch pakket, eerst met KERS, ...) dat het hen een voordeel oplevert ...
                                  -'t Is niet omdat Brawn GP laatst is, dat het hen nadeel oplevert. Toch zeker niet qua snelheid.
                                  -'t Is niet omdat ze bij Toyota deze winter graag roepen dat ze snel zijn, dat ze ook daadwerkelijk snel zullen zijn. Er zijn er zo nog de revue gepasseerd.
                                  -'t Is niet omdat ze bij Williams een totaal verschillend KERS-systeem hebben, dat ze er niks van zullen bakken ... Anderzijds is al vaak gezegd dat Williams dit jaar wel eens zou kunnen verrassen. En 't gebeurt eigenlijk nooit.
                                  -'t Is niet omdat ze bij Red Bull Newey hebben, dat ze dit jaar de pannen van 't dak gaan rijden. Anderzijds is al vaak gezegd dat Red Bull dit jaar wel eens zou kunnen verrassen. En 't gebeurt eigenlijk nooit.
                                  -'t Is niet omdat de Renault lelijk is, dat ie niet snel kan zijn.
                                  -Hou rekening met de managementwissel bij McLaren ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                    't Is koffiedik kijken. Ik ben 't ondertussen al afgeleerd om meet veel sier correcte voorspellingen te verkondigen.

Toch enkele opmerkingen:

-'t Is niet omdat BMW altijd 'eerst' was (eerste met het nieuwe aerodynamisch pakket, eerst met KERS, ...) dat het hen een voordeel oplevert ...
                                    -'t Is niet omdat Brawn GP laatst is, dat het hen nadeel oplevert. Toch zeker niet qua snelheid.
                                    -'t Is niet omdat ze bij Toyota deze winter graag roepen dat ze snel zijn, dat ze ook daadwerkelijk snel zullen zijn. Er zijn er zo nog de revue gepasseerd.
                                    -'t Is niet omdat ze bij Williams een totaal verschillend KERS-systeem hebben, dat ze er niks van zullen bakken ... Anderzijds is al vaak gezegd dat Williams dit jaar wel eens zou kunnen verrassen. En 't gebeurt eigenlijk nooit.
                                    -'t Is niet omdat ze bij Red Bull Newey hebben, dat ze dit jaar de pannen van 't dak gaan rijden. Anderzijds is al vaak gezegd dat Red Bull dit jaar wel eens zou kunnen verrassen. En 't gebeurt eigenlijk nooit.
                                    -'t Is niet omdat de Renault lelijk is, dat ie niet snel kan zijn.
                                    -Hou rekening met de managementwissel bij McLaren ...
                                    Ik zie Williams en Red Bull improven t.o.v. vorig jaar. Als alles meezit in een race, zie ik Red Bull vooraan meerijden. Beetje zoals Renault in de tweede helft van vorig jaar. Geen toptopteam, maar net daaronder.

BMW is écht koffiedik kijken. Ze waren als eens kort bij top genaderd, samen met Williams. Toen zijn ze er ook nooit helemaal geraakt. Ik vrees voor hetzelfde scenario, maar hoop uiteraard dat ze er wél geraken.

Ferrari zie ik ouderwets sterk, op z'n minst een titelkandidaat. McLaren misschien iets minder in het begin, maar daar kan snel verandering in komen.

Renault? Geen idee. Verder hoop ik dat Torro Rosso een wagen aflevert die Vettel in staat stelt af en toe zijn kunstjes eens te demonstreren. En hoop ik dat BrawnGP niet al té hard tegenvalt. Beter dan Honda zou toch moeten lukken, die waren voorlaatste...

En wat met Force India?
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      Verder hoop ik dat Torro Rosso een wagen aflevert die Vettel in staat stelt af en toe zijn kunstjes eens te demonstreren.
                                      Goed bezig

Comment

• Ik ging iets zeggen maar Kaizer Chief is me weeral voor, dus zet ik gewoon maar een smiley...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten

Ik ging iets zeggen maar Kaizer Chief is me weeral voor, dus zet ik gewoon maar een smiley...
                                          Die eerste reactie van u was ook maar om te lachen bedoeld. Ik had er toen misschien ook een lachende smiley moeten bijzetten.

Comment

Working...
                                          X