Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Goed bezig
    Gatver, ne mens zit nog te veel met seizoen 2008 in zijne kop en dan gebeurt dit natuurlijk.

Nu ja, de Toro Rosso mag toch goed zijn, ik heb het wel voor dat team.

Eigenlijk heb ik het, na Schumi z'n afscheid, niet specifiek voor één piloot. Ik zie Ferrari nog altijd heel graag winnen maar een spannend seizoen vind ik nu ook belangrijk. Vroeger kon me dat niet schelen. Al reed Schumacher/Ferrari de concurrentie elke race op 7 ronden en moest Barrichello (of Massa) hem voorlaten, kon me allemaal niet deren, als hij maar won.

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Bijna elk team zegt dat ze vooruitgang zullen boeken, dus het is inderdaad nog gissen.

maar godverdomme die BrawnGP is snel in de testsessies!

Comment

• Zegt helemaal niets hoor...

Volgens mij zijn ze nu met weinig naft op toer om zo snelle testtijden neer te zetten en sponsors aan te trekken.

Comment

• Mja, langs de ene kant hoop ik dat hij het 'banale' van bvb. ToyotaF1 wat kan overstijgen. Moet daarom niet vooraan gaan rijden, maar een beetje zoals Minardi : als die in de kans kwamen om een puntje te scoren, ging de hele wereld ervoor supporteren.

Ik ben al blij dat er een 10de team is. 10 is het absolute minimum, vind ik. Volgend jaar USF1 er nog bij, en hopelijk verdwijnt er geen team..

Er zijn 12 slots zeker?

Edit : met hij bedoel ik Ross Brawn
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
            Zegt helemaal niets hoor...

Volgens mij zijn ze nu met weinig naft op toer om zo snelle testtijden neer te zetten en sponsors aan te trekken.
            Ze hebben al lange stints gedaan vandaag met verschillende laps in de 1:20
            Ze zijn veeel sneller dan da ik verwacht had.

Ok, ze doen waarschijnlijk een aantal glorylaps om sponsors te lokken, maar toch blijft het snel voor een team dat dit jaar nog praktisch niet getest heeft.

Comment

• heerlijk die tests..

McLaren & Hamilton staan vandaag wederom hopeloos achteraan de tabellen, een monteur heeft (mss uit frustratie, who knows) een fotograaf hardhandig omvergestampt en haug geeft toe dat de mclaren nog lang de beste auto is in het veld atm EN last but not least.. Hamilton heeft net z'n McLaren mooi gecrashed in bocht nr3

ferrari doet zoals steeds weer mooi mee bovenaan de tabellen en button in de BrawnGP toverde een recordrondje uit z'n mouwen

Comment

• Vanwaar haal jij al die informatie?!?

Comment

• er zijn zoveel F1 nieuwssites, de ene al wat rapper dan de andere..

Comment

• En welke gebruik jij?

Comment

• f1journaal.be
                      gpupdate.net
                      f1-club.be
                      f1today.nl <- hier staat live info op van de tests

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                        heerlijk die tests..

McLaren & Hamilton staan vandaag wederom hopeloos achteraan de tabellen, een monteur heeft (mss uit frustratie, who knows) een fotograaf hardhandig omvergestampt en haug geeft toe dat de mclaren nog lang de beste auto is in het veld atm EN last but not least.. Hamilton heeft net z'n McLaren mooi gecrashed in bocht nr3

ferrari doet zoals steeds weer mooi mee bovenaan de tabellen en button in de BrawnGP toverde een recordrondje uit z'n mouwen
                        Waar zijn ze eigenlijk aan het testen op het moment en waar kan je de tijden ergens volgen?

Comment

• F1nieuws.com

dan moet je niet kiezen

Comment

• Thank you Sink!
                            Last edited by ; 11/03/2009, 16:49.

Comment

• McLaren geeft nu ook effectief toe dat ze te traag zijn, en iedereen is er zeker van dat BRawn GP het te kloppen team zal worden..

stel je voor dat Barrichello of Button dit jaar wereldkampioen zou worden..

Comment

McLaren geeft nu ook effectief toe dat ze te traag zijn, en iedereen is er zeker van dat BRawn GP het te kloppen team zal worden..

Als je een gokje durft wagen zou je wel eens stinkend rijk kunnen worden.

Comment

McLaren geeft nu ook effectief toe dat ze te traag zijn, en iedereen is er zeker van dat BRawn GP het te kloppen team zal worden..

Ik gun het Button wel. Die heeft het grootste deel van zijn carriere opgeofferd door te willen rijden voor een "groeiend" team en mag daar eindelijk wel eens de vruchten van beginnen plukken vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Ik gun het Button wel. Die heeft het grootste deel van zijn carriere opgeofferd door te willen rijden voor een "groeiend" team en mag daar eindelijk wel eens de vruchten van beginnen plukken vind ik.
                                    Dito.

Wel sneu voor Honda
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Iedereen trekt echt veel te snel conclusies hoor. Volgens mij haalt Brawn GP nooit het podium.

Comment

Iedereen trekt echt veel te snel conclusies hoor. Volgens mij haalt Brawn GP nooit het podium.
                                        Ik zeg er liever nog niet te veel over maar als ze nu echt goede tijden rijden moet het al raar lopen moesten ze niet in staat zijn om in het seizoen regelmatig in de punten te rijden. Zoals eerder al gezegd....ik hoop het echt.

Comment

Iedereen trekt echt veel te snel conclusies hoor. Volgens mij haalt Brawn GP nooit het podium.
                                          Volgens mij staan die in Melbourne al op het podium.

De Mercedesmotor heeft zich vorig jaar bewezen als betrouwbaar ding, en het aerodynamische pakket is zeer goed van hun. En dat samen met Button gaat vuurwerk geven volgens mij

Comment

Working...
                                          X