Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Wintertesting & Teampresentaties 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
    De omstandigheden zijn al heel de week quasi constant, zonnig, blauwe hemel en een graad of 20.
    Dan is er nog windrichting enzovoort om rekening mee te houden. Geen 2 dagen zijn identiek.

Comment

• De puntentelling waarbij degene met de meeste overwinning kampioen wordt, is voor minstens 1 jaar uitgesteld dankzij FOTA
      Ze hebben namelijk ontdekt dat in artikel 199 van de Internationale Sport Code van de FIA staat, dat wijzigingen aan het reglement zo laat voor het seizoen enkel mogelijk zijn wanneer er een unaniem akkoord is met de teams.
      De FIA heeft al gereageerd en gezegd dat de regelwijziging ongeldig is verklaard, en dus de puntentelling van vorig jaar van kracht blijft.

Comment

• Wow, dat is goed nieuws!

Comment

• Gelukkig maar!

Constant presteren vind ik een belangrijk onderdeel van de sport!

Comment

• Inderdaad, als ze per se willen dat de coureurs voor alles of niets gaan dan moeten ze het systeem terug invoeren dat enkel de beste 12 resultaten of zo tellen.

Comment

• straks om 16u25 op sporza voorbeschouwing op het nieuwe seizoen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                straks om 16u25 op sporza voorbeschouwing op het nieuwe seizoen..
                Op teletekst staat om 17h10 ?

Comment

• op sporza.be staat ook 16u25.

Ik zou voor de zekerheid, dan je tv al opzetten

Comment

• Was leuk om nog eens een samenvatting van alle races van vorig jaar te zien (zeer mooi gedaan van de VRT), 2de deel over volgend seizoen vond ik persoonlijk wel iets minder.

Comment

• Benieuwd hoe McLaren er voor zal staan volgend weekend.

Comment

• Wat ik mij eigelijk afvroeg: hoe controleert de FIA hoeveel races dat een motor al is meegegaan? Tussen 2 grote prijzen, geldt er toch geen "parc ferme" regel en mogen constructeurs hun motoren openvijzen om te kijken of ze schade hebben opgelopen. Dus is het dan niet mogelijk dat een constructeur geheimelijk daar een andere motor inzet? Je zorgt er gewoon voor dat alle serienummers overeenkomen met de oude motor.

Comment

• ik zou het niet weten, maar ik denk niet dat het mogelijk is om op die manier vals te spelen.

Comment

• die motoren zijn verzegeld door de FIA, aanpassingen mogen enkel gedaan worden indien ze de betrouwbaarheid ten goede komen, én dit onder toezicht van een FIA verantwoordelijke

Comment

Working...
                            X