Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoForum F1 Prono 2008: De Resultaten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoForum F1 Prono 2008: De Resultaten

AutoForum F1 Prono 2008: De Resultaten

Het F1 seizoen zit erop en daarmee is ook de derde editie van de AutoForum F1 Prono afgelopen.

Gedurende 18 Grote Prijzen werd er een hevige strijd gevoerd om de titel van "AutoForum F1 Prono Kampioen 2008". Er waren dit jaar 27 verschillende deelnemers, 10 mensen daarvan namen aan elke prono deel. De GP van Australië kon op de meeste belangstelling rekenen met 26 deelnemers. De GP van Brazilië was het minst populair met "slechts" 16 deelnemers. Over het hele seizoen bekeken waren er gemiddeld telkens 21 à 22 deelnemers.

Er waren dit jaar 13 verschillende winnaars. Mercedesman, Bram S, fred_3202, MPower, lele, Jerry, jurbe en ikzelf wisten elk 1 keer de overwinning binnen te halen. Stephane, Lotuzzz, VaNdIe, timothy en B4_avant gingen elk zelfs 2 keer met de zege aan de haal.

De hoogste score was voor fred_3202, hij scoorde 89 punten voor de GP van Turkije.

Wat de WK eindstand betreft, daar was Mercedeske de beste met 58 punten, dat waren er drie meer dan jurbe op de tweede plaats. F430 en Cyrano.ak delen de derde plaats met elk 54 punten.

Maar genoeg tijd voor statistieken, tijd voor wat echt belangrijk is.

Winnaar van de "AutoForum F1 Prono 2008 is geworden: Lotuzzz

Lange tijd leek Lotuzzz onbedreigd op weg naar de eindzege. Maar uiteindelijk werd het toch nog redelijk nipt. Hij eindigt met 1079 punten en dat zijn er immers maar 5 meer dan de 1074 punten die Jerry het zilver opleveren. Na mijn overwinning van vorig jaar, moest ik me deze keer tevreden stellen met 1065 punten en de bijhorende derde plaats. Proficiat aan Lotuzzz, Jerry en natuurlijk ook aan alle andere deelnemers.

Hieronder volgen nog de uitslag van de WK Eindstand voorspelling en de volledige einduitslag en ook nog eens de link naar de Excel-file waar je alle gegevens kan terugvinden.

Bedankt allemaal voor het deelnemen, en hopelijk zijn jullie volgend jaar terug van de partij.

WK Eindstand

Eindstand AutoForum F1 Prono 2008

Excel-file

Euh, oef, ik had bijna een '2007 Hamiltonneke' gepresteerd

Proficiat aan iedereen die trouw zijn prono instuurde!

En uiteraard veel dank aan DIETER voor de organisatie en verwerking
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

LOTUZZZZ

Comment

Ik zie net dat Jerry een keertje niet ingestuurd heeft en dus 5 bonuspunten ontloopt. Close
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Spijtig laatste 5 keer niet meegedaan... anders zeker top 5.

Comment

ik ben vierde

Comment

6de plaats, niet slecht

Spijtig genoeg 1 prono gemist, daardoor kreeg ik niet alleen 1x de laagste score maar ook eens 5 bonuspunten mis.

Wie weet was ik daardoor nog 'n ietsje hoger geëindigd, maar ja, volgend jaar iets beter proberen doen

Merci aan Dieter voor het organiseren en natellen van de prono/resultaten, en proficiat aan Lotuzzz voor de overwinning!
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Proficiat aan LOTUZZ !!

Ook een dikke pluim voor Dieter die dit allemaal in goede banen liet lopen.

Keep up the good work en tot volgend jaar.

Comment

Zalige organisatie, terecht applaus voor Dieter!

Applaus voor Lotuzzz ook en de andere deelnemers!

Heb de laatste 3 races links laten liggen en ben daardoor een pak plaatsen kwijtgespeeld, anders had ik misschien nog wel een top 10 gescoord. Maar 'k ben content met m'n plaats in 't middenveld.

Comment

Yes , tweede in de wk eindstand en van onder naar boven gegaan in de prono.

Profitiat Lotuzz en een felicitatie voor de goede organitatie van Dieter.

See u back next year.
                    Nissan QQ driver.

Comment

Proficiat aan Lotuzzz ! (ps: Zat gij gisteren in de Laatste Show ? )

En bedankt aan Dieter voor de organisatie en het telwerk !

Comment

Niet slecht voor mijn eerste f1 prono seizoen, heb nog de 2de plaats kunnen ontnemen van ...DIETER... al had ik daar niet op gerekend door de hete adem van Oreca voor de gp van Brazilië.

Proficiat aan Lotuzzz, verdiende winnaar, heel sterk over het gehele seizoen.

Enorm veel dank aan ...DIETER... voor de perfecte organisatie en de tijd die er hij er ingestoken heeft. De prono's zitten echt goed in elkaar op vlak van reglement en puntenverdeling, echt top.

Volgend seizoen ben ik weer van de partij en hopelijk iedereen hier ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten

Niet slecht voor mijn eerste f1 prono seizoen, heb nog de 2de plaats kunnen ontnemen van ...DIETER... al had ik daar niet op gerekend door de hete adem van Oreca voor de gp van Brazilië.
                          De rookies doen het 'm hier (ik heb vorig jaar slechts een half seizoen deelgenomen)

Proficiat, als die ene keer nog had deelgenomen had je me te stekken (die 5 bonuspunten alleen al), maar nu was mijn verdediging helemaal op ...DIETER... gericht.
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                            Proficiat aan Lotuzzz ! (ps: Zat gij gisteren in de Laatste Show ? )
                            Moet jij dan nog niet in je bed liggen?
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              De rookies doen het 'm hier (ik heb vorig jaar slechts een half seizoen deelgenomen)

Proficiat, als die ene keer nog had deelgenomen had je me te stekken (die 5 bonuspunten alleen al), maar nu was mijn verdediging helemaal op ...DIETER... gericht.
                              Thx.
                              Moet jij dan nog niet in je bed liggen?
                              Was jij de man die naar voor moest ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten

Was jij de man die naar voor moest ofzo?
                                Mja
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

proficiat aan Lotuzzz en aan al de andere deelnemers!

Alsek het niet vergeet ga ik het volgende seizoen ook meespelen (als er dan weer zoiets georganiseerd wordt )

Comment

Mja
                                    Ik wist het.

Comment

ik zie dat nu pas. Ik had een 5de plaats

niet slecht voor een eerste keer mee te doen.
                                      Volgend jaar ben ik terug van de partij als het terug doorgaat.

Nog eens bedankt aan iedereen die hier zoveel tijd en moeite heeft ingestoken. De organisatie was perfect

Antwerpen is't Stad
                                      en al de rest is parking!!

Comment

Idd, merci Dieter voor al het geleverde werk en proficiat Lotuzzz met de overwinning

Ik heb de moed wat opgegeven nadat ik enkele races niet heb kunnen invullen.
                                        Toch leuk dat ik mezelf nog bovenaan zie staan bij het WK-lijstje...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                        X