Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drifting & Donuts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Ik ontken!

Kerel, zoals jij die bochten nam in Engeland en op de verkeerswisselaar aan Gent, dat kan je met niet veel vergelijkbare auto's! Zéér mooie bochtsnelheden haal je daarmee!
    Ik ben enorm positief verrast geweest van dat onderstel van die Civic, dat ligt enorm goed op de baan en houdt zijn koers goed vast. Rijd eens met een minder goede FWD, je zal zien dat die Civic echt een supergoede FWD heeft!
    ja ma toch, tussen niet overdreven overstuur en powersliden is nog een grote stap he willy

btw moet keer nieuwe banden steken, al paar keer 180 op gladde wegen gehad met die banaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Jep, over het algemeen vind ik ze ook niet zo fijn, als je geen overzicht hebt over de bocht. (en zo zijn er heel wat op de verkeerswisselaar in Zwijnaarde)
      Ook al 1x zéér zwaar verrast geweest, en 't was dan nog droog. Ik mag er niet aan denken dat het dan nat lag.

Maar als je weet hoe de bocht eruit ziet en je wil écht oversturen met een FWD, dan krijg je in zo'n bocht élke FWD scheef.

Oja, in jouw geval, bedoel je die situatie in november 2007 ongeveer?
      toen ongeveer ja

Comment

• Comment

• verdomme wat heb ik veel respect voor het rechterpedaal als dat lampje brandt!

Comment

• Vannacht gaat het sneeuwen!
            Ik laat 'm vast warmdraaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
              verdomme wat heb ik veel respect voor het rechterpedaal als dat lampje brandt!
              echt he. Respect me or I will be eating you!

hmm, nachtelijk sneeuwritje *fingers crossed*
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Pfu, m'n Sprinter z'n ASR springt continu op!

Op 31december trouwens nog wat driftwerk mogen tonen aan een paar camioneurs, vertrekt er daar één met z'n Magnum (met geladen oplegger) die toch ook aardig doorpatineerde

Had'm het spel dwars gezet, ik had m'n duim opgestoken!

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

E30 320i, 250 000km, dempers noch veren ooit vervangen, 4.1 open diff en nog in den tijd dat ik blij was als ik een rond punt voor de helft dwars kon doen Hart klopte wel boven de 200bpm toen, stuurtechniek dat op niet al teveel trekt en gaan met die kar

Soms mis ik die tijd wat Toen ging mijn hart al sneller slaan als ik het rechte stuk al deed die naar mijn favoriete bocht ging, toen moest ik nog goed kijken en wist ik nooit of ik de kar wel dwars ging krijgen, of ik die wel mooi ging opvangen, toen moest ik nog rustig insturen zodat de wagen bij het vertrek toch redelijk stabiel was en ik wat kon voorspellen wat die ging doen

Comment

• Klein beeld van hoe mijn werk ongeveer is:

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Of als je gaat wil lossen en ze zeggen dat je naar poort 15 moet (vertrek uit een laadkaai die omhoog loopt, geraak er dus ni direct uit...):

+ YouTube Video

Comment

• quattro driftjes waren dikke fun deze voormiddag!

Comment

• Vet

Comment

• Ik rij vannacht eens langs B in L denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                            Klein beeld van hoe mijn werk ongeveer is:

+ YouTube Video

Of als je gaat wil lossen en ze zeggen dat je naar poort 15 moet (vertrek uit een laadkaai die omhoog loopt, geraak er dus ni direct uit...):

+ YouTube Video

Hoe zalig

Ik wil ook jouw werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                              Ik rij vannacht eens langs B in L denk ik.
                              Langs Beer in Limburg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Langs Beer in Limburg?
                                Jep! En dan ga ik naar Br naar vliegtuigen zien denk ik.

Comment

• Interessant

Comment

Interessant
                                    Mee ?

Comment

• Ik zou heel graag willen. Maar ik denk dat mijn mama mij dan met haar blote handen vermoordt .

''Wie is er nu zo zot om met dit weer in de auto te stappen?''.

Al sjance was ze vanmiddag niet thuis .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Hoe zalig

Ik wil ook jouw werk.
                                        Ga toch bij de volgende sprinter meer laten doordringen dat ik een V6 voor m'n neus wil Diesel of Benzine, mag den baas dan zelf kiezen...

Wel jammer dat ge het ni goed ziet van binnen uit, ik ga echt eens iemand moeten meenemen of aan iemand dat er werkt ofzo vragen of ze het eens kunnen filmen

Comment

Ik zou heel graag willen. Maar ik denk dat mijn mama mij dan met haar blote handen vermoordt .

''Wie is er nu zo zot om met dit weer in de auto te stappen?''.

Al sjance was ze vanmiddag niet thuis .
                                          En mag je met zo'n zot meerijden denk je ?

Comment

Working...
                                          X