Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drifting & Donuts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
    En mag je met zo'n zot meerijden denk je ?
    Dat lijkt me niet zo'n probleem .

Comment

Jep! En dan ga ik naar Br naar vliegtuigen zien denk ik.
      oh! gelukzakje! kwil mee, ma heb vannacht al maar 1u geslapen.

Hier lag er amper sneeuw

toch geamuseerd!

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• euhm... Ik hoor net dat het vannacht -12 gaat zijn... Zou ik dan wel op zomerrubbers en 321pk naar het verre Limburg tuffen?

Comment

• het enige dat ik weet is dat -12°C = véél zuurstof = goed voor de moteur.

Comment

euhm... Ik hoor net dat het vannacht -12 gaat zijn... Zou ik dan wel op zomerrubbers en 321pk naar het verre Limburg tuffen?
            it's up to you.

Weet dat er zowat in heel limburg een 10cm sneeuw ligt, en dat als je van de grote banen afgaat er niets geruimd/gestrooid is. Het is uitdagend, dat wel, maar toch....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              het enige dat ik weet is dat -12°C = véél zuurstof = goed voor de moteur.
              feit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                Klein beeld van hoe mijn werk ongeveer is:
                'What do you do for work?'

'I drift.'

Comment

• Tempting...

En mogelijk veel miserie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    it's up to you.

Weet dat er zowat in heel limburg een 10cm sneeuw ligt, en dat als je van de grote banen afgaat er niets geruimd/gestrooid is. Het is uitdagend, dat wel, maar toch....
                    In Hasselt of Bokrijk ofzo foto's gaan maken gaat natuurlijk. En op B een driftje gaan placeren ook. Maar ik denk dat je op de stukken er tussen massa's respect gaat moeten hebben voor je gaspedaal en de 321paardjes niet allemaal tegelijk van stal halen

Comment

Tempting...

En mogelijk veel miserie...
                      Hmmm. Gregory gaat mee normaal gezien. Als Avantus meegaat dan ga ik ook. Kwestie van een Q. bij te hebben als de echt miserie begint. Ik denk dat ik Gio ook meeneem. Die kan wat duwen enzo...

Comment

Hmmm. Gregory gaat mee normaal gezien. Als Avantus meegaat dan ga ik ook. Kwestie van een Q. bij te hebben als de echt miserie begint. Ik denk dat ik Gio ook meeneem. Die kan wat duwen enzo...
                        en sneeuwbotten en handverwarmers etc. en dat komt wel goed

neen, dat gaat hoor, maar we moeten ons verstand gebruiken. En ik ga je vooral aanraden op te letten in mijn straatje... tenzij ze hier ondertussen gestrooid hebben, heb niet meer buiten gekeken

Comment

Als Avantus meegaat dan ga ik ook. Kwestie van een Q. bij te hebben als de echt miserie begint.
                          ik sta op zomerbandjes hoor, ik schuif ook alle kanten op

Comment

• Gio gaat mee. Die kan al wat duwen enzo... Goed! Avantus komt dus ook ?

half 11 int frituur!

Comment

• Wordt helaas te laat voor mij. Veel plezier gasten!

Comment

• goh ik ga passen. Ben net herstellend van 2 dagjes ziek in bed, en dan lijkt dat nachtwerk me niet ideaal.

have fun!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Wordt helaas te laat voor mij. Veel plezier gasten!
                                  Come on pussy!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    Ben net herstellend van 2 dagjes ziek in bed, en dan lijkt dat nachtwerk me niet ideaal.
                                    Ben jij eigenlijk soms wel eens gewoon "gezond"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      ja, waarom?

ver een jaar geleden dat ik nog eens ziek in bed lag denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Huh?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          ja, waarom?

ver een jaar geleden dat ik nog eens ziek in bed lag denk ik.
                                          Jij hebt bij nieuwjaar gewoon veels te veel gezopen. Geef toe.

Comment

Working...
                                          X