Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
euhm... Ik hoor net dat het vannacht -12 gaat zijn... Zou ik dan wel op zomerrubbers en 321pk naar het verre Limburg tuffen?
it's up to you.
Weet dat er zowat in heel limburg een 10cm sneeuw ligt, en dat als je van de grote banen afgaat er niets geruimd/gestrooid is. Het is uitdagend, dat wel, maar toch....
Weet dat er zowat in heel limburg een 10cm sneeuw ligt, en dat als je van de grote banen afgaat er niets geruimd/gestrooid is. Het is uitdagend, dat wel, maar toch....
In Hasselt of Bokrijk ofzo foto's gaan maken gaat natuurlijk. En op B een driftje gaan placeren ook. Maar ik denk dat je op de stukken er tussen massa's respect gaat moeten hebben voor je gaspedaal en de 321paardjes niet allemaal tegelijk van stal halen
Hmmm. Gregory gaat mee normaal gezien. Als Avantus meegaat dan ga ik ook. Kwestie van een Q. bij te hebben als de echt miserie begint. Ik denk dat ik Gio ook meeneem. Die kan wat duwen enzo...
Hmmm. Gregory gaat mee normaal gezien. Als Avantus meegaat dan ga ik ook. Kwestie van een Q. bij te hebben als de echt miserie begint. Ik denk dat ik Gio ook meeneem. Die kan wat duwen enzo...
en sneeuwbotten en handverwarmers etc. en dat komt wel goed
neen, dat gaat hoor, maar we moeten ons verstand gebruiken. En ik ga je vooral aanraden op te letten in mijn straatje... tenzij ze hier ondertussen gestrooid hebben, heb niet meer buiten gekeken
Comment