Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drifting & Donuts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Driften redt levens!

Comment

• Gladheid viel mij de laatste dagen ook op.

Semperits op de achteras met nog enorm veel profiel...maar wel 10 jaar oud, dan houdt ge uw kopke er wel bij
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Ik ben er ook gepasseerd en daar was het echt gevaarlijk. Maar twas verdomd glad op andere plaatsen ook
        Lap, dan geef je hem eens de 130i mee ...

Comment

• Twas met de 320d te doen, vloeken op gebrek aan power en sper!

Kale banden op een 120d daarentegen zorgden wel voor pret...

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
            er is er eentje héééééééééél blij dat hij af en toe gaat driften in ursel / driften op ronde punten en bochten met veel plaats.
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
            Driften redt levens!

Ey maar 't is echt. Ik heb zo ook eens MASSA's chance gehad met de 300TD op't klaverblad in St-Niklaas. Oké, het lag nat, en ik reed een beetje sportief (echt niet overdreven), maar iets moet er op die baan gelegen hebben. De achterkant vloog echt stikkehard weg. Heb in een fractie van een seconde full lock moeten sturen en gewoon gas lossen om de drift uiteindelijk onder controle te krijgen.

Daarna wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om de bocht verder uit te driften. Weliswaar aan minder grote hoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Ey maar 't is echt. Ik heb zo ook eens MASSA's chance gehad met de 300TD op't klaverblad in St-Niklaas. Oké, het lag nat, en ik reed een beetje sportief (echt niet overdreven), maar iets moet er op die baan gelegen hebben. De achterkant vloog echt stikkehard weg. Heb in een fractie van een seconde full lock moeten sturen en gewoon gas lossen om de drift uiteindelijk onder controle te krijgen.

Daarna wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om de bocht verder uit te driften. Weliswaar aan minder grote hoek.

ik heb dat ook eens gehad toen ik naar Fiddy ging in Maaseik, ik had wel mijn pa bij me zitten, van toen afaan wist hij dat ik het vaker deed, weg cover

Comment

• It rains on the street. My heart sends me beats.

Nog +- 2 weken geduld. Dan zal de operatie tussen de E30 z'n achterpootjes geslaagd zijn.
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Twas met de 320d te doen, vloeken op gebrek aan power en sper!

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Bekend terrein

Heerlijke boerenbaantjes ook daar in de buurt

Comment

Twas met de 320d te doen, vloeken op gebrek aan power en sper!

+ YouTube Video
                    Wat is die *ding* op 0:33? Handrem getrokken?
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                      Bekend terrein

Heerlijke boerenbaantjes ook daar in de buurt
                      Je zou ze mij beter eens tonen !

Comment

• Nog even oefenen!

Maar kijk es naar die stuurtechniek!
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• 2.10 , zalig!

Ik wil een auto met achterwielaandrijving in de buurt!

Comment

• Lekker!

+ YouTube Video
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                              + YouTube Video

Er is een beloning verscholen voor de mensen die het filmpje uitkijken
                              Nog eens één van m'n favo driftfilmpkes quoten ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                Had ik toen niet geweten hoe je moet driften en vooral hoe je terug moet recht geraken (tegensturen + max power :o), dan was er nu een bora minder op deze wereld.
                                Chance dadde genoeg oefent é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                  Met een Stock Mercedes driften is addrenaline en geschift .
                                  Met een 190d 2.5 driften is vrij chill vind ik.. (in de regen; in het droge gaat dat kraam niet genoeg vooruit !)

Comment

• Onderstaande is weinig spectaculair, maar het was mijn eerste keer op een driftcursus de voorbije zomer. Op het einde van de dag zat de feeling er al een beetje in, maar heb eigenlijk nog altijd wat schrik om hetzelfde te gaan proberen op een of ander rondpunt .

Dén truc was in ieder geval KIJKEN naar waar ik wou gaan en continue maar ook niet teveel gasstoten geven.

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                      Chance dadde genoeg oefent é

het ziet er zo.....gehandicapt uit terwijl het in de auto spectaculairder is. Maar toch een cool filmpje ^^

Overmorgen nog eens de zomerbanden monteren en dan een remake van het filmpje :-]
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                        Onderstaande is weinig spectaculair, maar het was mijn eerste keer op een driftcursus de voorbije zomer. Op het einde van de dag zat de feeling er al een beetje in, maar heb eigenlijk nog altijd wat schrik om hetzelfde te gaan proberen op een of ander rondpunt .

Dén truc was in ieder geval KIJKEN naar waar ik wou gaan en continue maar ook niet teveel gasstoten geven.

+ YouTube Video
                                        Dat is in Rotselaar zeker? Ik heb daar zo'n BMW Driver Training gedaan onlangs.

Ik zou toch ook voorzichtig zijn als je het probeert op de openbare weg. Je zal in ieder geval wel sneller moeten gaan, want in Rotselaar is de ondergrond extra gladde beton om te kunnen slippen bij lage snelheden (maar dat wist je vast al ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                          Met een Stock Mercedes driften is addrenaline en geschift .

Echt niet hé.

Dat zijn supergemakkelijke auto's om dwars te krijgen en te houden.

Comment

Working...
                                          X