Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
Ik wil
rrrrrrrrr
wwwwww
ddddddd
:-(Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIk wil
rrrrrrrrr
wwwwww
ddddddd
:-(
Comment
-
Ik heb RWD, maar ik moet dringend mijn banden verleggen!
Bij het afdraaien van de R8 richting Gent en Cowboy Henk (180°) eerst immens veel onderstuur, om dan heel ff dwars te gaan Aan cowboy Henk zelf was 't eerste wat ik zag een combi, dus daar niet meer geprobeerd
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzJa dwars krijgen en dwars houden wel maar terug rechtkrijgen is andere koek . De Stock benzen zijn te zacht gedempt en trekt naar alle kanten vooral aan +50km/h als je hem terug recht wilt krijgen. Precies of je in een schommel zit.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzJa dwars krijgen en dwars houden wel maar terug rechtkrijgen is andere koek . De Stock benzen zijn te zacht gedempt en trekt naar alle kanten vooral aan +50km/h als je hem terug recht wilt krijgen. Precies of je in een schommel zit.
Dat is gewoon niet waar.
Als je 'schommelt' wil dat zeggen dat je het niet kan.
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenTwas met de 320d te doen, vloeken op gebrek aan power en sper!
Kale banden op een 120d daarentegen zorgden wel voor pret...
+ YouTube Video
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenBekend terrein
Heerlijke boerenbaantjes ook daar in de buurt
En die baantjes zijn inderdaad vet daar in de buurt. Ben ze wel redelijk beu gezien ondertussen!
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenWat is die *ding* op 0:33? Handrem getrokken?
Zelfde terrein, zelfde bestuurder maar dit keer wel met een oude E36 318i (die van mijn meter) Wat blijft naft-driften toch honderdust keer leuker!!!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenGa je daar ook soms mss? Laat eens iets weten!
En die baantjes zijn inderdaad vet daar in de buurt. Ben ze wel redelijk beu gezien ondertussen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenIk moest daar vaak rijden voor m'n vakantiejob. Met m'n eigen auto heb ik daar eigenlijk nog nooit gereden, wel met tientallen anderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenWat doe je van vakantiejob? Aangezien je er al me tientallen anderen gereden hebt, iets autogerelateerd?
Comment
Comment