Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenFack Corre, zalig filmke!
Voor alle duidelijkheid: dat ben ik niet hé frisse
Comment
-
Heb 'es alle outside footage aan elkaar geplakt (en wat incar footage ertussen gesmeten) van de 14e november. Jammer genoeg heb ik niet veel video's van mezelf van buiten de auto gezien, en zijn ze opgenomen in 't begin van de namiddag...
+ YouTube Video
Comment
-
Nee, tweede, z'n eerste rondje was ... of ... wacht neen, toch z'n eerste rondje met de Vette, daarna heeft 'ie nog eentje gedaan, en dat was minder vloeiend, dit is de knapste van de twee.
'k Vind 't jammer dat ik niet 'es stiekem met een benzienkar met sper heb kunnen rijden 's namiddags, 'k denk dat 'k 't nog mooier aan elkaar zou hebben kunnen knopen... Alhoewel, naar 't eind toe ging het echt goed (maar enkel inboard beelden). Maar toch al tevree met mijn karretje: 't kan driften, en dat kunnen er niet veel zeggen (FWD en zo ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNog een paar piccies die 'k de max vind. Vooral de tweede vind 'k goe gelukt, schonekes "langs de koorde" en propere hoek.
In januari meer pics.
jammer dat je in januari nog 'ns gaat (examens), daarna neem ik sowieso zelf ook es deel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZalig rondpunt, daarvoor. Echt massa's breed, I like it. Ook leuk om te oefenen op terugslag en andere kant uit driften op 2 van de 4 exits (2 andere zijn richting Zwevegem, wat smal, en richting autostrade =/= fun want dan zit je stuck tot Deerlijk en terug ).
Ook tof : de betonnen rondpunten in Izegem. Probleem = vaak veel volk, ook 's nachts, plus bewoners zeer dichtbij dus 5 rondjes en dan beat it, maar wel neig omdat je veel meer grip hebt dan op asfalt, dus 't gaat wat sneller.
En een goeie om driften in 3e te oefenen is aan de oude Renault garage aan de Ring, daar die zeer wijde 180° bocht onder de brug van de Ring door. Vrij wijd, en je kan properkes een 60-80 km/u 90° linkse oefenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk ken hier dus geen afgelegen ronde punten in de buurt he. Da's echt een ramp. Wel wat parkeerterreinen, maar allemaal met 1 ingang/exit. Sterker nog, ik zou niet eens weten waar in Turnhout uberhaupt een rondpunt ligt .
Die van kastel, al is die wat smaller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk ken hier dus geen afgelegen ronde punten in de buurt he. Da's echt een ramp. Wel wat parkeerterreinen, maar allemaal met 1 ingang/exit. Sterker nog, ik zou niet eens weten waar in Turnhout uberhaupt een rondpunt ligt .
Dat ronde punt in Retie is jammer genoeg iets te druk.
Ik weet nog wel een plaats, maar volgens mij is dat enkel op zondag beschikbaar. Misschien ook wel op zaterdag, moeten we eens gaan scouten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenAan de lilse bergen, oprit naar de autostrade?
Die van kastel, al is die wat smaller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZalig rondpunt, daarvoor. Echt massa's breed, I like it. Ook leuk om te oefenen op terugslag en andere kant uit driften op 2 van de 4 exits (2 andere zijn richting Zwevegem, wat smal, en richting autostrade =/= fun want dan zit je stuck tot Deerlijk en terug ).
Ook tof : de betonnen rondpunten in Izegem. Probleem = vaak veel volk, ook 's nachts, plus bewoners zeer dichtbij dus 5 rondjes en dan beat it, maar wel neig omdat je veel meer grip hebt dan op asfalt, dus 't gaat wat sneller.
En een goeie om driften in 3e te oefenen is aan de oude Renault garage aan de Ring, daar die zeer wijde 180° bocht onder de brug van de Ring door. Vrij wijd, en je kan properkes een 60-80 km/u 90° linkse oefenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWat is dat met dien Cowboy Henk? Moet die precies dringend ook eens bedwingen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAan de lilse is véél te druk en onoverzichtelijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNoem 1 situatie waar je met FWD beter afbent...
(en niet "stel dat je met je achterwielen in het slijk staat en met de voorwielen op asfalt")
Comment
-
Comment