Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
-
-
Comment
-
-
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
-
dat deze hier nog niet staat. jerre toch...
+ YouTube Video Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Comment
-
Sounds and drifts versie 2 (paar dezelfde beelden, iets minder drifts)
Geluid hard genoeg zetten
+ YouTube Video
Comment
-
Gisteren voor de eerste keer gedrift
Met een BMW E21 318i op een natte parking. Dat spel heeft geen sper ofzo dus ik dacht ik ga hier serieus mogen smijten om die deftig dwars te krijgen, ik rij in 3e, geef een ruk aan het stuur en geef wat gas en dat spel gaat al meteen scheef
OMG ik heb nog niet veel zo geamuseerd in een auto, ik heb daar heel wat rondjes liggen schuiven ik kreeg er maar niet genoeg van, heb er een paar mooie schuivers kunnen neerzetten, wat spelen met het gas en lekker smooth zonder terugslag proberen weer recht te krijgen===> ongeloofelijk veel fun. Ik wil ook RWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenGisteren voor de eerste keer gedrift
Met een BMW E21 318i op een natte parking. Dat spel heeft geen sper ofzo dus ik dacht ik ga hier serieus mogen smijten om die deftig dwars te krijgen, ik rij in 3e, geef een ruk aan het stuur en geef wat gas en dat spel gaat al meteen scheef
OMG ik heb nog niet veel zo geamuseerd in een auto, ik heb daar heel wat rondjes liggen schuiven ik kreeg er maar niet genoeg van, heb er een paar mooie schuivers kunnen neerzetten, wat spelen met het gas en lekker smooth zonder terugslag proberen weer recht te krijgen===> ongeloofelijk veel fun. Ik wil ook RWD
FWD kan nooooooit op tegen RWD qua fun imo... Daarom wordt mijn volgende terug RWD, that's for sure
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenZie ik heb het gezegd he
FWD kan nooooooit op tegen RWD qua fun imo... Daarom wordt mijn volgende terug RWD, that's for sure
Enkel, die specifieke kar waarmee ik ben gaan driften zou ik niet vertrouwen als je veel op de openbare weg gaat rijden als het regent, dan voel ik me veiliger in m'n Saab. Ik ben na dat driften nog wat natte baantjes gaan doen met die kar en bij de minste streling van het gas voelde ik die kont komen, groot plezier maar veilig ist ni echt
Ideaal zou zijn m'n Saab als daily en zo'n BMW als funbak
Een modernere RWD zou ik wel als daily zien zitten.
Damn ik wil een 130i met sper ofzo zou dikke fun zijn
Fok ik wil RWD
Comment
-
Ik heb in januari eens per ongeluk 'gedrift' met een Toyota Hiace. Ik kwam terug van de nocturne van het autosalon, het was nat en heb de afrit Aarschot van de E314 iets te snel genomen. Zij die dit kennen weten dat dit een redelijk lange bocht is (ik denk 270°) Ik voelde het kontje komen, heb gewoon de gaspedaal iets gelost en tegengestuurd en dan kwam hij weer vrij snel recht. Niet echt driften maar was wel fun. Ik heb het sindsdien niet meer gedaan, vooral omdat ik sinds mei/juni met een renault Clio 1.2 rijd, ook een fun bakje, maar FWD. Ik heb ook in LFS al een paar maal proberen driften maar het lukt niet echt, ofwel krijg ik de wagen niet scheef ofwel te scheef (was enkel met de XRG en XRT).BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenIk heb in januari eens per ongeluk 'gedrift' met een Toyota Hiace. Ik kwam terug van de nocturne van het autosalon, het was nat en heb de afrit Aarschot van de E314 iets te snel genomen. Zij die dit kennen weten dat dit een redelijk lange bocht is (ik denk 270°) Ik voelde het kontje komen, heb gewoon de gaspedaal iets gelost en tegengestuurd en dan kwam hij weer vrij snel recht. Niet echt driften maar was wel fun. Ik heb het sindsdien niet meer gedaan, vooral omdat ik sinds mei/juni met een renault Clio 1.2 rijd, ook een fun bakje, maar FWD. Ik heb ook in LFS al een paar maal proberen driften maar het lukt niet echt, ofwel krijg ik de wagen niet scheef ofwel te scheef (was enkel met de XRG en XRT).
En om op LFS te antwoorden: met muis + pijltjestoetsen is het goed te doen om te driften, in quasi iedere bocht. Met enkel pijltjestoetsen lukt het goed om hem onder controle te houden maar de terugslag kan je dan niet snel genoeg opvangen. Met de muis of een stuurtje wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenEn LFS speel ik met een Logitech G25
Als je je auto wat meer tailhappy wil maken: Bandendruk achteraan veel verhogen + camber achteraan minder negatief maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOok een voorwielaangedreven auto kan je makkelijk scheef krijgen hoor. Gewoon in een bocht gaan, snelheid zoeken waar je net niet wegglijdt over je neus, dan plankgas geven en een rukje aan je stuur geven en je kont komt wel hoor.
Klopt, maar ge kunt hem nooit zo lang houden als een achterwielaangedreven auto
FWD is wel leuk, maar ik ga toch blij zijn als ik een RWD-kar hebben..
Comment
Comment