Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drifting & Donuts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• driften op 2 wielen!

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• dwars dwarser, dwiers!

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        driften op 2 wielen!

+ YouTube Video
        Zou'k ook wel graag kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Goe bezig.
          Aja shit, niet gezien

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Ik heb er ook nog eentje uit de oude doos

2014 Bmw 118d Estorill //M
              2000 Bmw 320d
              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Doe sound,heerlijk.

+ YouTube Video

Comment

• dat deze hier nog niet staat. jerre toch...
                  + YouTube Video
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Gestoord Let ook op het liedje

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Sounds and drifts:

+ YouTube Video

Comment

• Sounds and drifts versie 2 (paar dezelfde beelden, iets minder drifts)
                      Geluid hard genoeg zetten

+ YouTube Video

Comment

• Gisteren voor de eerste keer gedrift

Met een BMW E21 318i op een natte parking. Dat spel heeft geen sper ofzo dus ik dacht ik ga hier serieus mogen smijten om die deftig dwars te krijgen, ik rij in 3e, geef een ruk aan het stuur en geef wat gas en dat spel gaat al meteen scheef
                        OMG ik heb nog niet veel zo geamuseerd in een auto, ik heb daar heel wat rondjes liggen schuiven ik kreeg er maar niet genoeg van, heb er een paar mooie schuivers kunnen neerzetten, wat spelen met het gas en lekker smooth zonder terugslag proberen weer recht te krijgen===> ongeloofelijk veel fun. Ik wil ook RWD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Gisteren voor de eerste keer gedrift

Met een BMW E21 318i op een natte parking. Dat spel heeft geen sper ofzo dus ik dacht ik ga hier serieus mogen smijten om die deftig dwars te krijgen, ik rij in 3e, geef een ruk aan het stuur en geef wat gas en dat spel gaat al meteen scheef
                          OMG ik heb nog niet veel zo geamuseerd in een auto, ik heb daar heel wat rondjes liggen schuiven ik kreeg er maar niet genoeg van, heb er een paar mooie schuivers kunnen neerzetten, wat spelen met het gas en lekker smooth zonder terugslag proberen weer recht te krijgen===> ongeloofelijk veel fun. Ik wil ook RWD
                          Zie ik heb het gezegd he
                          FWD kan nooooooit op tegen RWD qua fun imo... Daarom wordt mijn volgende terug RWD, that's for sure

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                            Zie ik heb het gezegd he
                            FWD kan nooooooit op tegen RWD qua fun imo... Daarom wordt mijn volgende terug RWD, that's for sure
                            Ja nu zie ik ook in wat jullie hier altijd liggen te zeiken over RWD>FWD, ik kon het wel snappen, maar nu heb ik het gevoeld en ben ik verkocht

Enkel, die specifieke kar waarmee ik ben gaan driften zou ik niet vertrouwen als je veel op de openbare weg gaat rijden als het regent, dan voel ik me veiliger in m'n Saab. Ik ben na dat driften nog wat natte baantjes gaan doen met die kar en bij de minste streling van het gas voelde ik die kont komen, groot plezier maar veilig ist ni echt
                            Ideaal zou zijn m'n Saab als daily en zo'n BMW als funbak
                            Een modernere RWD zou ik wel als daily zien zitten.
                            Damn ik wil een 130i met sper ofzo zou dikke fun zijn
                            Fok ik wil RWD

Comment

• FWD is ook dikke fun hoor! Dan heb jij nog nooit met een deftige FWD u volledig gegeven

Comment

• Ik heb in januari eens per ongeluk 'gedrift' met een Toyota Hiace. Ik kwam terug van de nocturne van het autosalon, het was nat en heb de afrit Aarschot van de E314 iets te snel genomen. Zij die dit kennen weten dat dit een redelijk lange bocht is (ik denk 270°) Ik voelde het kontje komen, heb gewoon de gaspedaal iets gelost en tegengestuurd en dan kwam hij weer vrij snel recht. Niet echt driften maar was wel fun. Ik heb het sindsdien niet meer gedaan, vooral omdat ik sinds mei/juni met een renault Clio 1.2 rijd, ook een fun bakje, maar FWD. Ik heb ook in LFS al een paar maal proberen driften maar het lukt niet echt, ofwel krijg ik de wagen niet scheef ofwel te scheef (was enkel met de XRG en XRT).
                                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                                  Ik heb in januari eens per ongeluk 'gedrift' met een Toyota Hiace. Ik kwam terug van de nocturne van het autosalon, het was nat en heb de afrit Aarschot van de E314 iets te snel genomen. Zij die dit kennen weten dat dit een redelijk lange bocht is (ik denk 270°) Ik voelde het kontje komen, heb gewoon de gaspedaal iets gelost en tegengestuurd en dan kwam hij weer vrij snel recht. Niet echt driften maar was wel fun. Ik heb het sindsdien niet meer gedaan, vooral omdat ik sinds mei/juni met een renault Clio 1.2 rijd, ook een fun bakje, maar FWD. Ik heb ook in LFS al een paar maal proberen driften maar het lukt niet echt, ofwel krijg ik de wagen niet scheef ofwel te scheef (was enkel met de XRG en XRT).
                                  Ook een voorwielaangedreven auto kan je makkelijk scheef krijgen hoor. Gewoon in een bocht gaan, snelheid zoeken waar je net niet wegglijdt over je neus, dan plankgas geven en een rukje aan je stuur geven en je kont komt wel hoor.

En om op LFS te antwoorden: met muis + pijltjestoetsen is het goed te doen om te driften, in quasi iedere bocht. Met enkel pijltjestoetsen lukt het goed om hem onder controle te houden maar de terugslag kan je dan niet snel genoeg opvangen. Met de muis of een stuurtje wel.

Comment

• Bedankt voor de tips, helaas weet ik hier in de buurt niet echt iets waar ik zou kunnen proberen driften. En LFS speel ik met een Logitech G25
                                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                                      En LFS speel ik met een Logitech G25
                                      Remmen, even laten bollen, insturen en de kont komt normaal gezien iets los dan, vanaf dat hij echt mooi scheef begint te gaan tegensturen en dan spelen met je gaspedaal tot hij mooi terug recht komt.
                                      Als je je auto wat meer tailhappy wil maken: Bandendruk achteraan veel verhogen + camber achteraan minder negatief maken.

Comment

• Bedankt, ik ga het meteen proberen.
                                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Ook een voorwielaangedreven auto kan je makkelijk scheef krijgen hoor. Gewoon in een bocht gaan, snelheid zoeken waar je net niet wegglijdt over je neus, dan plankgas geven en een rukje aan je stuur geven en je kont komt wel hoor.

Klopt, maar ge kunt hem nooit zo lang houden als een achterwielaangedreven auto

FWD is wel leuk, maar ik ga toch blij zijn als ik een RWD-kar hebben..

Comment

Working...
                                          X