Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drifting & Donuts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Oooh wauw Timmie! Wat een geweldig filmpje! Bedankt voor deze unieke post op dit forum!
    Jouw bijdrage heeft mijn dag goed gemaakt!
    geen dank

Comment

• thx Mayo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        't zou proper zijn, je kan zo fake nummerplaten hangen van iemand die je niet afkan.
        Dat is waar.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        alle informatie op dit forum mag in principe niet gebruikt worden voor derden dacht ik..

als je je registreert op dit forum moet je zoiets 'tekenen'
        Niet geregistreerde bezoekers kunnen die filmpjes toch ook zien?
        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          alle informatie op dit forum mag in principe niet gebruikt worden voor derden dacht ik..

als je je registreert op dit forum moet je zoiets 'tekenen'
          ma die filmkes kun je zien zonder dat je geregistreert bent

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Met dank aan porkie.
              op het tweede baanvak parkeren, uw wielen overdraaien en doen alsof ge aan het driften zijt.zo kan ik het ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                Oooh wauw Timmie! Wat een geweldig filmpje! Bedankt voor deze unieke post op dit forum!
                Jouw bijdrage heeft mijn dag goed gemaakt!

WTF.... Heeft er iemand bevestiging nodig over een filmke da al 37 keer gepost is

(die laatste zin moest erbij om uwen gevraagden WTF in mijnen post te verwerken )
                Algoed dat gij mijn dagen altijd goed maakt. Zéker met zo'n uitspraken
                Gij zijt dan toch wel de laatste hoor vrindschap

Comment

• hmmmz ik wil sneeuw...

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• zalig hé!

Comment

• fakkk
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Fok blok!

Ik wil zo belachelijk hard dat het hier nu begint te sneeuwen hé!

Comment

• Weet niet of deze kerel hier al met filmpjes staat:

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Fok blok!

Ik wil zo belachelijk hard dat het hier nu begint te sneeuwen hé!

Deze middag mij eens beziggehouden met 't editen van wat filmpjes van toen 't sneeuwde.

-->

Slo' Mo' Sno' versteer.

+ YouTube Video

Comment

• Damn wat een chill filmpje.

Hoe heet dat nummertje??

Comment

• Mooi geedit ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Damn wat een chill filmpje.

Hoe heet dat nummertje??
                                  Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Mooi geedit ook.

Thanks!

Nummer is de instrumental van Nate dogg ft. Warren G - Nobody does it better

Full:
                                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Instrumental:
                                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Inclusief lyrics zou het filmpje er wat over geweest zijn.

Comment

Inclusief lyrics zou het filmpje er wat over geweest zijn.
                                    looool.

Comment

• Echt véél te vet gemaakt!

't Valt me op dat ge altijd de juiste muziek vindt om op uw filmkes te zetten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                        Echt véél te vet gemaakt!

't Valt me op dat ge altijd de juiste muziek vindt om op uw filmkes te zetten!
                                        Zalige comment. Merci maat

Comment

• lol. idd vette movie. en fok waarom wil da ni sneeuwen. ti's berekou buiten. had water en hond buiten gezet. hond wou na kwartier al terug binnen en na anderhalf uur lag er al een dikke ijzellaag op het water...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Working...
                                          X