Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten't zou proper zijn, je kan zo fake nummerplaten hangen van iemand die je niet afkan.
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenalle informatie op dit forum mag in principe niet gebruikt worden voor derden dacht ik..
als je je registreert op dit forum moet je zoiets 'tekenen'BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenalle informatie op dit forum mag in principe niet gebruikt worden voor derden dacht ik..
als je je registreert op dit forum moet je zoiets 'tekenen'
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Met dank aan porkie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenOooh wauw Timmie! Wat een geweldig filmpje! Bedankt voor deze unieke post op dit forum!
Jouw bijdrage heeft mijn dag goed gemaakt!
WTF.... Heeft er iemand bevestiging nodig over een filmke da al 37 keer gepost is
(die laatste zin moest erbij om uwen gevraagden WTF in mijnen post te verwerken )
Gij zijt dan toch wel de laatste hoor vrindschap
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenFok blok!
Ik wil zo belachelijk hard dat het hier nu begint te sneeuwen hé!
Deze middag mij eens beziggehouden met 't editen van wat filmpjes van toen 't sneeuwde.
-->
Slo' Mo' Sno' versteer.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDamn wat een chill filmpje.
Hoe heet dat nummertje??Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMooi geedit ook.
Thanks!
Nummer is de instrumental van Nate dogg ft. Warren G - Nobody does it better
Full:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Instrumental:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Inclusief lyrics zou het filmpje er wat over geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenInclusief lyrics zou het filmpje er wat over geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEcht véél te vet gemaakt!
't Valt me op dat ge altijd de juiste muziek vindt om op uw filmkes te zetten!
Comment
-
lol. idd vette movie. en fok waarom wil da ni sneeuwen. ti's berekou buiten. had water en hond buiten gezet. hond wou na kwartier al terug binnen en na anderhalf uur lag er al een dikke ijzellaag op het water...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
Comment