Oorspronkelijk geplaatst door Sega
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenJep! En dan ga ik naar Br naar vliegtuigen zien denk ik.
Hier lag er amper sneeuw
toch geamuseerd!
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichteneuhm... Ik hoor net dat het vannacht -12 gaat zijn... Zou ik dan wel op zomerrubbers en 321pk naar het verre Limburg tuffen?
Weet dat er zowat in heel limburg een 10cm sneeuw ligt, en dat als je van de grote banen afgaat er niets geruimd/gestrooid is. Het is uitdagend, dat wel, maar toch....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenhet enige dat ik weet is dat -12°C = véél zuurstof = goed voor de moteur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenKlein beeld van hoe mijn werk ongeveer is:
'I drift.'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenit's up to you.
Weet dat er zowat in heel limburg een 10cm sneeuw ligt, en dat als je van de grote banen afgaat er niets geruimd/gestrooid is. Het is uitdagend, dat wel, maar toch....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenTempting...
En mogelijk veel miserie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenHmmm. Gregory gaat mee normaal gezien. Als Avantus meegaat dan ga ik ook. Kwestie van een Q. bij te hebben als de echt miserie begint. Ik denk dat ik Gio ook meeneem. Die kan wat duwen enzo...
neen, dat gaat hoor, maar we moeten ons verstand gebruiken. En ik ga je vooral aanraden op te letten in mijn straatje... tenzij ze hier ondertussen gestrooid hebben, heb niet meer buiten gekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenAls Avantus meegaat dan ga ik ook. Kwestie van een Q. bij te hebben als de echt miserie begint.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWordt helaas te laat voor mij. Veel plezier gasten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenBen net herstellend van 2 dagjes ziek in bed, en dan lijkt dat nachtwerk me niet ideaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen jij eigenlijk soms wel eens gewoon "gezond"?
ver een jaar geleden dat ik nog eens ziek in bed lag denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen jij eigenlijk soms wel eens gewoon "gezond"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja, waarom?
ver een jaar geleden dat ik nog eens ziek in bed lag denk ik.
Comment
Comment