Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drifting & Donuts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• This is drifting. 60 clicks on a skid bike pulling some drift action. These are huffy sliders - much better than green machines.

Dit is pas écht driften.

Comment

• Dat is net hetzelfde filmpje als quadrifoglio heeft gepost
      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
        Dat is net hetzelfde filmpje als quadrifoglio heeft gepost
        Je ziet dat 4wd mannen hier niet thuis zijn hé.

Comment

• Met 4wd kan je toch ook driften? Kijk maar naar het WRC Maar die zijn waarschijnlijk speciaal onderstuurd afgesteld omdat dat net iets sneller is.
          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Vét

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                echt te zalig gemaakt!!

Comment

+ YouTube Video

Zaaaaaaaaalig filmke. De fwd 180° en 360° drifts zijn supervet, samen met de e36 stukskes. Je ziet dat Maxime die kar 't best onder de knie heeft.

't pendelen op 't eind is ook vet gefilmd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                    Zaaaaaaaaalig filmke. De fwd 180° en 360° drifts zijn supervet, samen met de e36 stukskes. Je ziet dat Maxime die kar 't best onder de knie heeft.

't pendelen op 't eind is ook vet gefilmd.
                    die 318i is de max! Leuker stuurgevoel dan een E30 en met die benzine zalig te controleren op 't gas.

Comment

die 318i is de max! Leuker stuurgevoel dan een E30 en met die benzine zalig te controleren op 't gas.
                      Vanaf volgende week is dat stuurgevoel opgelost. -hopelijk-

Comment

Vanaf volgende week is dat stuurgevoel opgelost. -hopelijk-
                        Stuurhuis van E36 of M3 op komst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Stuurhuis van E36 of M3 op komst?
                          e30 m3, 't ligt al een tijdje bij mij thuis maar 't moet nog gemonteerd worden. Mijn garagist moet deze week 4schijven en blokken vervangen, hopelijk heeft hij nog wat tijd over.

Comment

• Hoeveel omwentelingen scheelt dat dan?

Comment

Ik kan het topic enkel zien wanneer er een nieuwe post is.

Of wanneer ik het opzoek.
                              ik had hetzelfde aan de hand enkele weken geleden. is een instelling in je gebruikersinstellingen. had het geplaatst bij feedback

Comment

• Het zou aan de instellingen van je account kunnen liggen, ik kan het topic zien in de lijst.

Ga eens naar 'gebruikersinstellingen' -> Opties wijzigen (onder instellingen en opties) -> Onder periode weergave discussies "Toon alle discussies" selecteren en de wijzigingen opslaan. Als dan het topic niet verschijnt in de lijst dan zal het wel aan iets anders liggen en mag je dit negeren.

Voor mij was dat ooit het probleem in elk geval, ik kon ook niet alle topics zien.

Jerry
                                voila

Comment

Hoeveel omwentelingen scheelt dat dan?

Origineel e30 overbrenging 20,5 = 4,25 omwentelingen
                                  e30 m3 overbrenging is 19,6 = 4 omwentelingen
                                  origineel e36 overbrenging 16,8 = 3,5 omwentelingen
                                  e36 m3 overbrenging is 14,9 = 3 omwentelingen

Comment

Origineel e30 overbrenging 20,5 = 4,25 omwentelingen
                                    e30 m3 overbrenging is 19,6 = 4 omwentelingen
                                    origineel e36 overbrenging 16,8 = 3,5 omwentelingen
                                    e36 m3 overbrenging is 14,9 = 3 omwentelingen
                                    Oei, gaat dat dan zo'n verschil zijn?
                                    Als ik dan toch geld uitgeef aan een ander stuurhuis zou ik direct dat van een e36 of een e36 M3 pakken.

Comment

Oei, gaat dat dan zo'n verschil zijn?
                                      Als ik dan toch geld uitgeef aan een ander stuurhuis zou ik direct dat van een e36 of een e36 M3 pakken.
                                      Dat is niet plug and play. Naar wat ik al gelezen heb zo het toch beduidend verschil moeten geven. I'll keep you posted.

Bovendien was het een koopje.

Comment

• Zalig filmpje, en knap gereden

Comment

• Weet niet of deze al is gepost maar bij deze, die gast moet er toch ziek in worden?

peugeot doing super fast donuts, drifting and stoppies

Comment

Working...
                                          X