Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenDat is net hetzelfde filmpje als quadrifoglio heeft gepost
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Zaaaaaaaaalig filmke. De fwd 180° en 360° drifts zijn supervet, samen met de e36 stukskes. Je ziet dat Maxime die kar 't best onder de knie heeft.
't pendelen op 't eind is ook vet gefilmd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZaaaaaaaaalig filmke. De fwd 180° en 360° drifts zijn supervet, samen met de e36 stukskes. Je ziet dat Maxime die kar 't best onder de knie heeft.
't pendelen op 't eind is ook vet gefilmd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtendie 318i is de max! Leuker stuurgevoel dan een E30 en met die benzine zalig te controleren op 't gas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenVanaf volgende week is dat stuurgevoel opgelost. -hopelijk-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenStuurhuis van E36 of M3 op komst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk kan het topic enkel zien wanneer er een nieuwe post is.
Of wanneer ik het opzoek.
Comment
-
Het zou aan de instellingen van je account kunnen liggen, ik kan het topic zien in de lijst.
Ga eens naar 'gebruikersinstellingen' -> Opties wijzigen (onder instellingen en opties) -> Onder periode weergave discussies "Toon alle discussies" selecteren en de wijzigingen opslaan. Als dan het topic niet verschijnt in de lijst dan zal het wel aan iets anders liggen en mag je dit negeren.
Voor mij was dat ooit het probleem in elk geval, ik kon ook niet alle topics zien.
Jerry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoeveel omwentelingen scheelt dat dan?
Origineel e30 overbrenging 20,5 = 4,25 omwentelingen
e30 m3 overbrenging is 19,6 = 4 omwentelingen
origineel e36 overbrenging 16,8 = 3,5 omwentelingen
e36 m3 overbrenging is 14,9 = 3 omwentelingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenOrigineel e30 overbrenging 20,5 = 4,25 omwentelingen
e30 m3 overbrenging is 19,6 = 4 omwentelingen
origineel e36 overbrenging 16,8 = 3,5 omwentelingen
e36 m3 overbrenging is 14,9 = 3 omwentelingen
Als ik dan toch geld uitgeef aan een ander stuurhuis zou ik direct dat van een e36 of een e36 M3 pakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOei, gaat dat dan zo'n verschil zijn?
Als ik dan toch geld uitgeef aan een ander stuurhuis zou ik direct dat van een e36 of een e36 M3 pakken.
Bovendien was het een koopje.
Comment
Comment