Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
hoe zouden ze DAT gefilmd hebben !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten'k heb gisteren ook dankbaar publiek gehad maar zoiets heb'k spijtiggenoeg nog niet meegemaakt.
Ligt vlak aan een rond punt en hun deur sta altijd open... Zit vol met petrolheads...
Beste tot nu toe is stelletje hollanders die me langs de kant zetten om mij te feliciteren en te zeggen dat het met hun 318i niet goed ging want te weinig vermogen. En ik die dan uitlegde hoe ik met een 316i op gas reed, en die zichzelf verzoop bij plankgas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIk een café dat begon te juichen Nuja, denk wel dat ze mij daar al kennen, ook al ben ik er nog maar 1x binnen geweest
Ligt vlak aan een rond punt en hun deur sta altijd open... Zit vol met petrolheads...
Beste tot nu toe is stelletje hollanders die me langs de kant zetten om mij te feliciteren en te zeggen dat het met hun 318i niet goed ging want te weinig vermogen. En ik die dan uitlegde hoe ik met een 316i op gas reed, en die zichzelf verzoop bij plankgas
Veel succes met de verkoop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Veel succes met de verkoop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk BerichtenSUPERZALIG FILMPJE !
hoe zouden ze DAT gefilmd hebben !Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Gaat er hier toevallig iemand 26/6 driften op zolder? Ik ga (al voor de tweede keer dit jaar ) voor een hele dag. Vorige keer met de Bongo was't toch wa te weinig ze Maar 't was wel genoeg om de smaak DIK te pakken te hebben. Moest ik geld hebben, ik ging direct op zoek naar een E30, diffje erop en nog wat, en gaan!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Comment
-
Voor diegene die beweren dat een e30 320i niet zo driftbaar is...
Hier zelfde motor in een "logge" 5.
+ YouTube Video Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat een avond. Lege natte straten en ronde punten. Izegem = owned.
wat gaan crossen met de Astra toen ik niet kon slapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAstra = FWD = wat doet dat in het topic 'drifting & donuts'?
mierenneukers zeggen dat je het strikt niet driften mag noemen. maar alles met wielen kun je toch wel dwars zetten. hell, wielen heb je daar zelfs niet eens voor nodigLast edited by Teus; 09/06/2009, 12:59.
Comment
-
Hier in hasselt is ook een fijne bocht voor auto schuin te gooien (bmw e3 , gister nog gedaan met de nodige flikkerende lichten en een thumps up.
Als je van PHL (elfde liniestraat) richting dusartplein rijdt heb je zo een haakse bocht naar rechts waar je goed zicht hebt op het aankomend verkeer...
Echt zalig bochtje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengaat dat een beetje makkelijk zo'n boot schuin zetten?
Beetje met de koppeling en gas spelen en dan lukt dat wel.
En ohjaa moet ook asc afzetten eh :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenvoorspelbaar!
mierenneukers zeggen dat je het strikt niet driften mag noemen. maar alles met wielen kun je toch wel dwars zetten. hell, wielen heb je daar zelfs niet eens voor nodig
Mjah, ik noem een rond punt "owned" als je het helemaal rond (minstens 360°) driftend genomen hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengaat dat een beetje makkelijk zo'n boot schuin zetten?
Maar ik vind ze controleerbaarder en voorspelbaarder dan een kortere wielbasis in ieder geval.
Comment
Comment