Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren waren 't trouwens super omstandigheden, een eind niet geregend, dan een zondvloed en dan weer opklaringen. Perfect nat, goed zicht en zoooo glad. Dikke thumbs up gehad van een kerel in een Fiesta.
Ik drift een rond punt en rij er af, zet hem kort scheef in de andere richting en rij zo door. Die kerel reed voor mij en remt wat af en begint zwaar te springen in zin auto, ondertussen 2 duimpjes omhoog Ik kom er naast en nog zit ie teken te doen: respect en duimpje omhoog
Ie laat mij passeren en ik kom aan een oprit en neem die ook scheef en die Fiesta rijder krijgt 't helemaal Met z'n lichten flashen en weer zwaaien en springen en z'n duimen in de lucht!
Zalig
'k heb gisteren ook dankbaar publiek gehad maar zoiets heb'k spijtiggenoeg nog niet meegemaakt.
'k heb gisteren ook dankbaar publiek gehad maar zoiets heb'k spijtiggenoeg nog niet meegemaakt.
Ik een café dat begon te juichen Nuja, denk wel dat ze mij daar al kennen, ook al ben ik er nog maar 1x binnen geweest
Ligt vlak aan een rond punt en hun deur sta altijd open... Zit vol met petrolheads...
Beste tot nu toe is stelletje hollanders die me langs de kant zetten om mij te feliciteren en te zeggen dat het met hun 318i niet goed ging want te weinig vermogen. En ik die dan uitlegde hoe ik met een 316i op gas reed, en die zichzelf verzoop bij plankgas
Ik een café dat begon te juichen Nuja, denk wel dat ze mij daar al kennen, ook al ben ik er nog maar 1x binnen geweest
Ligt vlak aan een rond punt en hun deur sta altijd open... Zit vol met petrolheads...
Beste tot nu toe is stelletje hollanders die me langs de kant zetten om mij te feliciteren en te zeggen dat het met hun 318i niet goed ging want te weinig vermogen. En ik die dan uitlegde hoe ik met een 316i op gas reed, en die zichzelf verzoop bij plankgas
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Gaat er hier toevallig iemand 26/6 driften op zolder? Ik ga (al voor de tweede keer dit jaar ) voor een hele dag. Vorige keer met de Bongo was't toch wa te weinig ze Maar 't was wel genoeg om de smaak DIK te pakken te hebben. Moest ik geld hebben, ik ging direct op zoek naar een E30, diffje erop en nog wat, en gaan!
Astra = FWD = wat doet dat in het topic 'drifting & donuts'?
voorspelbaar!
mierenneukers zeggen dat je het strikt niet driften mag noemen. maar alles met wielen kun je toch wel dwars zetten. hell, wielen heb je daar zelfs niet eens voor nodig
Hier in hasselt is ook een fijne bocht voor auto schuin te gooien (bmw e3 , gister nog gedaan met de nodige flikkerende lichten en een thumps up.
Als je van PHL (elfde liniestraat) richting dusartplein rijdt heb je zo een haakse bocht naar rechts waar je goed zicht hebt op het aankomend verkeer...
Echt zalig bochtje
gaat dat een beetje makkelijk zo'n boot schuin zetten?
Het moet sowieso nat genoeg zijn, in het begin was dat nogal moeilijk op te vangen, maar nu gaat het eigenlijk vrij goed.
Beetje met de koppeling en gas spelen en dan lukt dat wel.
En ohjaa moet ook asc afzetten eh :p
voorspelbaar!
mierenneukers zeggen dat je het strikt niet driften mag noemen. maar alles met wielen kun je toch wel dwars zetten. hell, wielen heb je daar zelfs niet eens voor nodig
Mjah, ik noem een rond punt "owned" als je het helemaal rond (minstens 360°) driftend genomen hebt.
gaat dat een beetje makkelijk zo'n boot schuin zetten?
Boten gaan traag schuin, maar wel ook van de eerste keer serieus dwars.
Maar ik vind ze controleerbaarder en voorspelbaarder dan een kortere wielbasis in ieder geval.
Comment