D'r brandt een waarschuwingslampje op je dashboard!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
Heb anders wel zin in een driftmeet deze middag... Goei weer
Mijn ervaring: Met de M3 is het een pak moeilijker en je moet een pak meer geconcentreerd zijn wil je deftig driften... Ik heb het dan op de vergelijking van mijn vroegere 520i E39
Met de M in de regen 0.5cm teveel de gas naar beneden, en hij geeft zo zijn eigen versie van goed scheefgaan Tot nu toe nog maar 1x rondgestaan, en dat was gisteren op kletsnatte kasseien tegen 20 per uur, dus ik ben content
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenNee! Je auto heeft een te groot gebrek aan koppel om hem door gewoon gas te geven dwars te zetten. Je kan de bocht insturen, zeker niet te snel, dan een flick proberen en gas geven, maar je maakt het jezelf alleen maar moeilijk.
Beter is gewoon de bocht op 't gemak nemen, koppeling in, gas geven, koppeling laten komen. Dan komt ie zeker
Gewoon niet te vroeg op't gas gaan. Eerst insturen en dan pas op't gas. Op't natte gaat dat altijd of je nu 80 of 800 pk hebt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenAlst nat ligt, is die clutch toch ook amper nodig? Tenzij de hoek kort is of je hem abrupt dwars wilt krijgen. Anders is het toch gewoon insturen en op't gas en de rest gaat van zelf...?
Gewoon niet te vroeg op't gas gaan. Eerst insturen en dan pas op't gas. Op't natte gaat dat altijd of je nu 80 of 800 pk hebt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenI know maar die Mercedes zijn zo zwaar en lomp dat 't beter lukt om 't zo te doen. Dat zag ik toch bij Mayo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtengTa waarom clutchkick, lukt int nat toch goed zonder. Ik heb altijd het gevoel men kar (nog meer) te mishandelen met clutchkicken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenStuur sowieso laten glijden in je handen, geen draaibewegingen maken, maar ook nie compleet loslaten.
(uiteraard wel draaibewegingen maken om effectief tegen te sturen natuurlijk, maar niet om naar de 0-stand te komen)
Comment
-
iemand tips om een mljqsm'"rtç!^àaèy çoprumqrezjh schaap 9-3 dwars te krijgen? zelfs met handrem op grind lukt het maar amper
(deze winter met zomerbanden in de sneeuw uiteraard met alle gemak, maar nu )2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
hoe goed werkt de handrem op een helling, moet je die al helemaal tot boven optrekken zodat de auto niet meer beweegt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie tip is goed in 't natte, aan lagere snelheden. Doe dat b.v. in Eerste Linkse op 't droge, en de kans dat je langs de buitenkant bocht in de kattenbak belandt is zeer groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichteniemand tips om een mljqsm'"rtç!^àaèy çoprumqrezjh schaap 9-3 dwars te krijgen? zelfs met handrem op grind lukt het maar amper
(deze winter met zomerbanden in de sneeuw uiteraard met alle gemak, maar nu )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik heb ook zo'n kut handrem. die blokeert de wielen niet maar remt ze slechts weinig af..
met mijn Saxo kon ik wel ferm handfrings maken2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenmja... mijne remt gewoon ook heel de kar af in de bocht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichteniemand tips om een mljqsm'"rtç!^àaèy çoprumqrezjh schaap 9-3 dwars te krijgen? zelfs met handrem op grind lukt het maar amper
(deze winter met zomerbanden in de sneeuw uiteraard met alle gemak, maar nu )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMijn oud schaap kreeg ik enkel wat dwars op ronde punten, versnellen tot je een onderstuurneiging voelt, dan gas heel bruut lossen en bruusk nog wat scherper insturen, dan kwam de kont toch echt wel voelbaar los in het droge, in het nat heb ik het niet gedaan. In de sneeuw gaat dat trouwens heel goed, die truck (zotte drift mee gelegd nog, en mooi rechttrekken met de FWD), misschien eens proberen in het nat ergens waar je veel plaats hebt? Moet toch lukken?
Wel mee opletten bij dichtknijpende bochten bij hogere snelheden als het glad ligt!
Comment
Comment