Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drifting & Donuts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
    Waar is dat ?!
    Zottegem, maar daar direct weggejaagd geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Kun je eigenlijk boetes krijgen door te driften op een openbare parking? Ik was daarnet wat aan het spelen op een een vrij grote site (veel mensen komen er om te leren rijden en parkeren, er is een manege, een skateramp en nog wat verenigingen), enkel aan de ingang van de site was er volk (duivenbond ofzoiets) ik dus aan de andere kant wat gaan schuiven op een verlaten parking aan een manège. Toen ik weer naar de ingang ( =uitgang) reed was er juist iemand z'n duiven aan het inladen en hij had me blijkbaar bezig gehoord, hij keek heel vuil en de bestuurder toeterde naar me toen ik wegreed
      Nu valt m'n frank dat er aan die manège wel eens camera's kunnen hangen en dat die duivenmelkers mijn plaat wel eens opgeschreven kunnen hebben
      Het was wel leuk
      Lees ik het nu goed, jij gaat wat schuiven in de buurt van paarden?

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Het was dat of de opkuiswerken betalen
      Gewoon afspreken dat je het over een paar maand komt reinigen dan, regen kuist dat wel op... En de mensen die er over rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
        Gewoon afspreken dat je het over een paar maand komt reinigen dan, regen kuist dat wel op... En de mensen die er over rijden...
        Voor zover ik mij herinner mocht hij direct mee met de politie om de boel te gaan opkuisen...

Hoe je zoiet opkuist weet ik ook nie ...

Comment

• Eens testen of je ALL purpose cleaner ook voor álles kan gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Eens testen of je ALL purpose cleaner ook voor álles kan gebruiken.
            Bug & TAR remover hé

Comment

Lees ik het nu goed, jij gaat wat schuiven in de buurt van paarden?
              Ja, maar die paarden staan wel binnen de stallen en de deuren waren gesloten dus veel hebben ze er niet van gemerkt denk ik (het was ook goed vettig dus veel lawaai was er niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Hoe je zoiet opkuist weet ik ook nie ...
                Heel de parking vol zetten zodat het één laag rubber is? Weet dat ze het van mij eens gaan reinigen zijn. Mss dat ik de kosten nog opgestuurd krijg... Gaat nochtans altijd vanzelf weg. En uiteindelijk heb ik bijgedragen tot een veiliger wegdek, want op een rubberen wegdek staat een wagen sneller stil!

Comment

Heel de parking vol zetten zodat het één laag rubber is? Weet dat ze het van mij eens gaan reinigen zijn. Mss dat ik de kosten nog opgestuurd krijg... Gaat nochtans altijd vanzelf weg. En uiteindelijk heb ik bijgedragen tot een veiliger wegdek, want op een rubberen wegdek staat een wagen sneller stil!
                  Niet als het nat ligt. Dan is 't net het omgekeerde. Vandaar dat natte rijlijnen op circuit anders zijn dan droge rijlijnen. En 't is ook meteen de reden waarom het b.v. op Croix officieel verboden is om te driften : 't circuit wordt zeer vaak door motoren bereden, en als het nog maar een béétje nat ligt hebben die plots een pak minder grip in bochten waar driftende auto's voordien allemaal hun rubber in de poriën van 't tarmac hebben gewreven...

Comment

• Kheb hier in de buurt ook geestig toerke gevonden sinds ik m'n 3 heb. Vroeger was het vooral in de echt kleine boerebaantjes datk mij ging gaan amuseren maar nu zijn het wat bredere banen en wat 90° bochten. Er is 1 zalig stukske bij waar ge een 90° rechts en direct ene naar links hebt, daar kan ik ze al schoon aaneendriften

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Crap.

Ik heb daar ook nog véééél rubber achtergelaten, vroeger.

Weliswaar met een auto op schaal 1:6, maar toch.
                      't waren tijden
                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                        't waren tijden
                        Ja hé. We hebben 't toch maar mooi gehad.

Volg je dat nog een beetje? Zo nief dingen die uitkomen en zo? Ik piep af en toe 'es op www.pitstopshop.nl en www.rc-car-online.de en zo. Blijft vet, vind ik.

Trouwens, diene Tim en Ken, die zijn pokkegoed bezig -> Ken wint kampioenschappen g'lijk 't niks is, en is gespronsord door Elcon Models. Goe bezig die gasten.

Comment

Ja hé. We hebben 't toch maar mooi gehad.

Volg je dat nog een beetje? Zo nief dingen die uitkomen en zo? Ik piep af en toe 'es op www.pitstopshop.nl en www.rc-car-online.de en zo. Blijft vet, vind ik.

Trouwens, diene Tim en Ken, die zijn pokkegoed bezig -> Ken wint kampioenschappen g'lijk 't niks is, en is gespronsord door Elcon Models. Goe bezig die gasten.
                          soms maar niet teveel. of ik krijg weer goesting.
                          Maar alleen is maar alleen, en zeker met diene babyboom en bouw hier kom ik armen en tijd te kort.

ferm van ken en tim. ken was toch de "basher" met zijn vader?
                          en tim *effe denken* was dat niet degene met de poshe en smurfvader.
                          wimoptiek.be op

Comment

Niet als het nat ligt. Dan is 't net het omgekeerde. Vandaar dat natte rijlijnen op circuit anders zijn dan droge rijlijnen. En 't is ook meteen de reden waarom het b.v. op Croix officieel verboden is om te driften : 't circuit wordt zeer vaak door motoren bereden, en als het nog maar een béétje nat ligt hebben die plots een pak minder grip in bochten waar driftende auto's voordien allemaal hun rubber in de poriën van 't tarmac hebben gewreven...
                            Sorryyyyy

Comment

• Daarnet weer een drifter gespot.
                              Ik kwam van men werk en ineens zie ik op een 4-baansweg waar ik passeer een E36 ragkrel staan. Vanvoor degelijke velgen, vanachter zwart geroest staal

ik had het eerst nog niet door, tot de auto ineens terug vertrekt en een paar hennige donuts maakt. Overal rook

Gotta love them, zaterdagmorgen om 6u opstaan om een paar donuts te maken

Comment

• "dwars glijden over een rondpunt, dit heet DRIFTEN, dat er voetgangers kunnen zijn, deert hen NIET!!" volgens Koppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  "dwars glijden over een rondpunt, dit heet DRIFTEN, dat er voetgangers kunnen zijn, deert hen NIET!!" volgens Koppen.
                                  die voetgangers waren toeschouwers wat bij dat groepke hoorde

Op tv wordt altijd alles opgeblazen.

toen ze begonnen met Youtubefilmkes dacht ik van: fack dadelijk kom ik erop

Comment

• ff voor het af te leren

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalig! Die in de 1 reeks had precies wat meer moeite!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        "dwars glijden over een rondpunt, dit heet DRIFTEN, dat er voetgangers kunnen zijn, deert hen NIET!!" volgens Koppen.
                                        Ik had toch iets meer van die aflevering verwacht.

Wel een vette CSL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                                          Ik had toch iets meer van die aflevering verwacht.

Wel een vette CSL
                                          was geen csl!

Comment

Working...
                                          X