Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Testfase was gewoon hun spel dat op een parking lag die veel te klein was en de flikken die er dan te grote voertuigen uithaalde
Was aan de Weba in Gent (aan het rondpunt is daar advocatenburo ofzo?). Flik had ni door dat em achteruit moest gaan of ik kon den oprit niet op met mijne Sprinter. Maar Sprinter was indrukwekkend genoeg toen die dichter kwam op de flik wat achteruit te doen gaan
Was voor bandenprofiel en volgens hun ook de druk en ondertussen ook het gewicht.
Voor eens, scoorde ik op alles goed Wist niet dat die dat zo makkelijk konden meten, want was gewoon over iets rijden...
...dat er één of andere Hollander met een oude mobilhome gaat kamperen.
Wat een zeikstraal was me dat... Niet normaal (was voor een keer geen Hollander trouwens, was van DL). We waren op dat grasveld gereden, om de auto's aan het water te parkeren voor wat foto's (rustige zondag voormidag, niemand had last van ons, en omgekeerd).
'weist du das das nicht goed is voor die natuur, die alte auto's opf das gras zetten daar????'
'eine drupfel olie vervault mehr dan 1000 liters wasser!!!!'
"ja, maar ich habe eine gutte alte auto, die lekt niet enzo"
'jaja, das kan nicht, das is ist nicht gut fur das milieu' en ditte en datte (niet wetende natuurlijk dat die plas gebruikt wordt om met speedboten op te varen... ook 100% milieuvriendelijk).
en dan kwam het moment dat hij zo'n stoof aan de gang draaide. Amai, dat die pee niet beschaamd was over z'n natuuruitspraken. Zo heb ik zelden een diesel zien roeten.
Lang leve de kortzichtigheid...
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment