lange wielbasis maakt het juist zeer makkelijk en controleerbaar, maar tis wel vet om zien en doen ja
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenlange wielbasis maakt het juist zeer makkelijk en controleerbaar, maar tis wel vet om zien en doen ja
Alleen heb je veel meer plaats nodig.
Om nog maar te zwijgen over de 'uitzwenkruimte' die je nodig hebt als je een hoog gewicht dwars gooit.
Knap gedaan van die vent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
ik vergeet het nooit
31december, had nog een rondje of 4 op een kaartje staan dat ik gekregen had.
Jerred was erbij, het was vochtig, de ring ging eerst niet open door de mist maar om 12uur ging de ring dan toch uiteindelijk open.
Doos stond op stalen velgjes met baggere banden...
fack, dat was gewoon te zot voor woorden
Comment
-
fokkerdefok ik wil gaan driften.
Tkan maar zien dant nat ligt in Ecuyers. LSD installed en elke bocht 75° hoek!
Oja, en omhoog pendelen op het rechte stukOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Recht voor het kantoor van de wegpolitie toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk BerichtenRecht voor het kantoor van de wegpolitie toch?
Btw, handfreinskes?
Comment
-
jup, net voor 't politiekantoor idd ^^
handrem even aantrekken en dan gewoon laten glijden. For some reason lukt dat echt goed met de bora om de "drift" te kunnen aanhouden. Sommige ronde punten kan ik zelfs 1 volledige toer doen als de draaicirkel niet te groot is en het een beetje off-camber ligt. Dit rondpunt is ééntje waar het bijna altijd lukt:
Ook op sneeuw lukt dat echt zot goed op da vliegveld daar...Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment