Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
handrem even aantrekken en dan gewoon laten glijden. For some reason lukt dat echt goed met de bora om de "drift" te kunnen aanhouden. Sommige ronde punten kan ik zelfs 1 volledige toer doen als de draaicirkel niet te groot is en het een beetje off-camber ligt. Dit rondpunt is ééntje waar het bijna altijd lukt:
Jij kan dat rondpunt volledig sideways nemen met de Bora? Respect! Is wel een zalig rondpunt inderdaad!
beter lezen da's geen KLEIN rond punt en ook niet off camber, bovendien is het maar glad aan 1 kant. Ik kan in aalter maar +- 60% van 't rondpunt sideways pakken :p (als er sneeuw zou opliggen zou ik het 100% zeker helemaal kunnen)
beter lezen da's geen KLEIN rond punt en ook niet off camber, bovendien is het maar glad aan 1 kant. Ik kan in aalter maar +- 60% van 't rondpunt sideways pakken :p (als er sneeuw zou opliggen zou ik het 100% zeker helemaal kunnen)
Beter lezen. Ik heb het op het rondpunt in je link.
Beter lezen. Ik heb het op het rondpunt in je link.
lol, 't is voor mis interpretatie vatbaar maar ja inderdaad, dat rondpuntje lukt dat ander op die baan, dichter bij gent waar dei 2 café's zijn lukt ook als het nat genoeg ligt, maar daar is veel teveel aandacht van cafégangers,hoerenlopers, enz
lol, 't is voor mis interpretatie vatbaar maar ja inderdaad, dat rondpuntje lukt dat ander op die baan, dichter bij gent waar dei 2 café's zijn lukt ook als het nat genoeg ligt, maar daar is veel teveel aandacht van cafégangers,hoerenlopers, enz
opletten, de flikken doen daar regelmatig patrouille. Ik durf daar maar 4 toerkes na elkaar doen en dan ff gaan rondknallen. Ze doen patrouille met een witte en een zwarte golf -> die 2 zijn samen op pad. Of met een zwarte mondeo met blauwe lampen op de hoedenplank achteraan.
Zeg jij nu dat je het 'ovaal' rondpunt in Aalter 60% sideways kunt nemen gewoon met handrem in de regen?
In de sneeuw zie ik die 100% ook nog wel lukken met eventueel een 'correctiesnokske' hier en daar, maar 60% gewoon in't natte?
Comment